Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
gwizdanie turbiny
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-10-2010, 12:11   

13zbyszek13 napisał/a:
pobieranie oleju jest niestety przypadłością silnika 2,0.
ale nie w ilości, o jakiej pisze slaw425,
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2010, 19:26   

18 tys. przebieg przy 5 tys. zmiana oleju od tego momentu dolałem max 1 litr i stan jest ok. i nie jezdze jak "kowalski", powiem tak, raz w tygodniu przez ok. 10 km pogonie go do 200km/h, jak ktos nie wierzy zapraszam na jazde testową- idzie jak wsciekły:) ojca pug 4007 2,2 HDI do 160 tez idzie, lecz pozniej z moim outkiem nie ma szans. Moze kwesta docierania, moze fart przy zakupie ale wszystkie pasiory z czerwonym DI sie chowaja. 8)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 10-10-2010, 20:25   

gajduss napisał/a:
powiem tak, raz w tygodniu przez ok. 10 km pogonie go do 200km/h, jak ktos nie wierzy zapraszam na jazde testową- idzie jak wsciekły:) ojca pug 4007 2,2 HDI do 160 tez idzie, lecz pozniej z moim outkiem nie ma szans. Moze kwesta docierania, moze fart przy zakupie ale wszystkie pasiory z czerwonym DI sie chowaja. 8)

WOOOOOOW..........
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Ekonom 
Nowy Forumowicz

Auto: Toyota Avensis
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2010, 16:34   

Panowie.

Kamien z serca mi spadl. Juz myslalem, ze jestem troszke nienormalny doszukujac sie dziwnych odglosow dochadzacych od silnika. Ewidentnie mam gwizdzaca turbine. Mam przejechane zaledwnie 45k. Conajmniej od 20k slysze to gwizdanie zwiazane z wciskaniem pedalu gazu. Pojawia sie jakby z delikatnym opoznieniem w stosunku do wciskania pedalu gazu. Auto kupilem w Auto GT w Warszawie. Z tego co widze, niektorym z Was sie udalo to wymienic na gwarancji. Raz juz to zglaszalem przy przegladzie to uslyszalem "ten model tak ma". Tym razem nie dam sie zbyc. Czy ktos mial doswiadczenia w podobnej sprawie w Auto GT ? Ten pogwizd jest tak irytujay, ze musze sie go pozbyc!
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-12-2010, 00:39   

Ekonom napisał/a:
Raz juz to zglaszalem przy przegladzie to uslyszalem "ten model tak ma".
Ten model tak nie ma. Moja nie gwiżdże nawet pomimo wgrania mapy. Tuner mówił, że pewnie zacznie za parę miesięcy gwizdać, ale na razie chodzi cicho.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Balugass 
Nowy Forumowicz
diesel power

Auto: outlander 2.0 DiD BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: NGI
Wysłany: 18-12-2010, 14:43   

może jest gdzies delikatan nieszczelność?? w bmw e46 320d przed wycieciem katalizatorów turbo cichutko jak wyciełem( 2 sztuki) świszczy jak szalone :twisted: poza tm turbo może świszczec jak wkreca sie na obroty jak jest pod obciazeniem ma byc CICHO
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 23-01-2011, 01:13   

Odswieze bo chyba warto.
Pomiedzy 80-85 tys km zaczela gwizdac turbina.Przy 89 tys zdecydowalem sie na definitywna zmiane oleju z castrola na shela.
Na tym oleju suszarka zaprzestala definitywnie gwizdac przy 102 tys. az do tej pory czyli 110tys :biggrin:
Czyzby zmiana oleju pomogla?
A tak przy okazji turbo, plukanie woda turbiny! Slyszeliscie o takich praktykach?
Dolot na turbo zdjety ,dolot na silnik zdejmuje sie na chwilke przed,druga osoba utrzymywala okolo -2.5-3 t/rpm ,szybkie zdjecie odchylenie rury i hlust pol literka w "zimna" turbine. Auto sie przydlawi po zdjeciu dolotu ale syfu turbo troche wypluje
Sa tacy co twierdza ze na zimnym nie zaszkodzi.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
Ostatnio zmieniony przez Gunner 23-01-2011, 03:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 23-01-2011, 02:11   

Dla dużych diesli takie płukanie to norma. Grunt to trzymać odpowiednie obroty turbo przy niskim obciążeniu silnika. Czas płukania to 15-20 minut zależnie od czystości "wylatującej wody". Procedura dotyczy części gazowej. Dla części powietrznej można wodę zmieszać z odpowiednimi chemikaliami i zwiększyć prędkość obr/obciążenie turbiny ale płukanie odbywa się przy zredukowanej ilości wody. Oczywiście obie procedury muszą być zgodne z DTR (dokumentacją techn. ruchową) turbosprężarki.

Pozdro
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-01-2011, 09:00   

A od ilu obrotów słychać gwizadnie turbiny? Mi poniżej 2000 obr/min. na zimnym silniku po odpaleniu jak lekko gazuję coś cichutko piskla. Czy to jest to zjawisko ?
 
 
 
androzek 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 126
Skąd: okolice Bydgoszczy
  Wysłany: 24-01-2011, 07:41   

Wy jeszcze coś słyszycie w turboklekocie?A tak na poważnie,mam prawie 55 kkm i żadnego gwizdania.
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 26-01-2011, 20:55   

witam ja tez w sprawie dziwnych dźwięków wydawanych przez to cudo motoryzacji, a mianowicie w moim egzemplarzu jest dźwięk jakby schodzącego powietrza lub coś w tym rodzaju po zgaszeniu samochodu po 5-10 sekundach i jest on w miejscu gdzie jest pompa wody, sprężarka klimatyzacji w tym mniej więcej miejscu. czy u was podobnego coś jest.
a drugie co mnie interesuje to przy zmianie biegów jakby jest pisk lub świst. nie wiem czy to jest normalne czy coś siada. nie zawsze to jest słyszalne.
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-01-2011, 21:06   

jorzyk1976 napisał/a:
witam ja tez w sprawie dziwnych dźwięków wydawanych przez to cudo motoryzacji, a mianowicie w moim egzemplarzu jest dźwięk jakby schodzącego powietrza lub coś w tym rodzaju po zgaszeniu samochodu po 5-10 sekundach i jest on w miejscu gdzie jest pompa wody, sprężarka klimatyzacji w tym mniej więcej miejscu. czy u was podobnego coś jest.
a drugie co mnie interesuje to przy zmianie biegów jakby jest pisk lub świst. nie wiem czy to jest normalne czy coś siada. nie zawsze to jest słyszalne.


To po wyłączeniu silnika to chodzi o ten taki jakby długi pisk/świst? Bo jeśli o to, to w aucie mojego taty jest to samo już od nowości :)
 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 27-01-2011, 01:51   

a
jorzyk1976 napisał/a:
drugie co mnie interesuje to przy zmianie biegów jakby jest pisk lub świst. nie wiem czy to jest normalne czy coś siada. nie zawsze to jest słyszalne.


Blow off? Nie wiem czy nasze turbo to ma,ale nadmiar powietrza czasami moze byc wydmuchiwany.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Ekonom 
Nowy Forumowicz

Auto: Toyota Avensis
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2011, 00:17   

Wymienili mi w ASO turbine. Problem z glowy. Jest duuuuzo lepiej. Nic mi nie gwizdze :) Oczywiscie na gwarancji.
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-06-2011, 12:26   

Ekonom napisał/a:
Wymienili mi w ASO turbine. Problem z glowy. Jest duuuuzo lepiej. Nic mi nie gwizdze :) Oczywiscie na gwarancji.


Opisz jak wygladalo zalatwienie tej sprawy?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.