  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Cherry czyli Volkswagen Passat GT-16v | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Starion  		  
		 
         Forumowicz The smoking man :)
  
  
                  Auto: Colt CJ1A, Passat GT16 kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 202 Skąd: Derby (UK) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-09-2010, 13:22   Cherry czyli Volkswagen Passat GT-16v
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich! Całkiem przypadkowo i całkiem chcąco stałem się właścicielem dużego, niemieckiego, pancernego kombi obdarowanego jedynym silnikiem Volkswagena z czasów niezniszczalnych VW o którym można było powiedzieć że nawet jedzie i nawet się nie psuje. I powiem szczerze że jeszcze dwa miesiące temu na myśl by mi nie przyszło że przypadnie mi do gustu sposób prowadzenia się niemieckiego kombi - a jednak   
 
 
Autko jest jedną z rzadniej spotykanych już wersji 1996 Volkswagen Passat Variant GT-16v, kupiłem je w całkowicie fabrycznym stanie - i takie jest do dzisiaj nie licząc wymienionych elementów zużywalnych. A oto garść danych o autku:
 
 
[x] SILNIK: ABF 2.0 R4 n/a DOHC16V - 150KM na mechanicznym wtrysku Bosh + dodatki:
 
 [ ] ŚWIECE: Denso IRIDIUM
 
 [ ] OLEJ: Mobil1 SuperS 10W40
 
 [ ] LPG: Niestety jeszcze 2-Gen   
 
[x] SKRZYNIA: Manual 5 biegów o zmienionych przełożeniach po kontem 2.0 DOHC16v i VR6 "Sportishe Getribe"   
 
[x] ZAWIESZENIE: Bilstein B4 gas (cały set z mocowaniami i osłonkami bilsteina)
 
[x] KOŁA: fabryczne 15" BBS produkowane dla Volkswagena do modelu Passat B4 GT16v i B4 VR6 na oponce Continental PremiumContact 215/45/R15
 
[x] NADWOZIE: Full fabryka
 
[x] WYPOSAŻENIE: Volkswagena lubi się od środka    Wszystko zamontowane fabrycznie:
 
 [ ] 2x Aribag
 
 [ ] Elektryczne szyby przód/tył, elektryczny szklany szyberdach
 
 [ ] Klimatyzacja przód/tył manualna
 
 [ ] Centralny z immo, alarmem i domykaniem szyb/szyberdachu z pilota + otwieranie bagażnika
 
 [ ] Podgrzewane fotele przód
 
 [ ] Czarna tapicerka ze sportowymi pół-kubełkowymi fotelami + skóra na kierownicy, ręcznym i gałce + chowana roleta i maskownica - tył
 
 [ ] Tempomat z opcją programowania 2 prędkości
 
 [ ] Komputer pokładowy z funkcją 2 kierowców, temperaturą silnika/oleju/zewnętrzną/wewnętrzną, średnią prędkością i spalaniem. Tu co ciekawe pomiary spalania z uwagi na dość starą i mało elektroniczną konstrukcję dają prawidłowe wskazania +/- 1litr nawet na LPG
 
 [ ] 8 głośników Becker (jeszcze przed zmianą nazwy na Harman Becker)
 
 [ ] Podświetlenie wnętrza z FadeOutem i 10sek opóźnieniem wygaszania + 2 lampki z tyłu, lampka do czytania i lampki w lusterkach - czyli auto świeci tu gdzie się chce a nie wszędzie   ))
 
 
A oto zdjęcia:
 
    
 
 
Wiśniowy ma niemal kompletną listę opcji w tej wersji. Brakuje mu jedynie skórzanych foteli i klimatronica (syncro i preumatyka to nie ta buda    ). W przeciągu 2 lat planuję więc podarować mu Klimatronic albo przynajmniej półautomatyczny panel do klimy, fotele i drzwi otrzymają należną im już tapicerkę (skórzaną wzorowaną na oryginale) a na autku wyrośnie jeszcze mała fabryczna owiewka z trzecim stopem i obrysówki - that's all   
 
 
Powiem wam że z Volkswagenem da się żyć, na pocieszenie kwadratowego wyglądu cieszy volkswagenowymi wynalazkami w środku i miną "racerów" drogowych wyprzedzanych przez leniwe kombi    Jednak to nie to samo co Mitsubishi, w sumie jest po prostu inny ale jednak fajnie jest czasem wyjść z domu z myślą nie "idę się przewieźć samochodem" tylko "idę się przewieźć MITSUBISHI" - fajna sprawa, mówię wam   
 
 
Pozdro4All
 
STARION | 
             
						
				_________________
  
 
     | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-09-2010, 13:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Starion, gratki auta.
 
 
 	  | Starion napisał/a: | 	 		  | można było powiedzieć że nawet jedzie i | 	  
 
 
Zgodze sie z toba. ABFem az sie chce jezdzic. 
 
Niech sie sprawuje bo takich aut juz niestety (chyba) nie robia    Chodzi o VW ...
 
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Starion  		  
		 
         Forumowicz The smoking man :)
  
  
                  Auto: Colt CJ1A, Passat GT16 kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 202 Skąd: Derby (UK) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-09-2010, 13:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przyznam że jak na niemiecki silnik z tych wcześniejszych konstrukcji trochę wyprzedza swoją epokę, jednak to nie jest auto do ścigania się, jest duży i z tym wtryskiem z dołu jest trochę śpiący, potrzebuje koło 50-60km/h i dopiero wtedy pokazuje pazury, no ale ja właśnie taki chciałem   )) Galant 2.5 V6 mimo wszystko był dla mnie za drogi    A obecne konstrukcje VW.. cóż, piszą że w wieku mojego wagona czeka je jedynie skup metali   
 
 
Chciałbym utrzymać go w takim stanie w jakim wyjeżdżał z fabryki i ewentualne dodatki też dobieram pod tym kontem, co łatwe nie jest bo mało kto kupował w tamtych czasach VW komu zależało na droższym wyposażeniu. Ale bazę mam bardzo dobrą więc nic nie powinno stanąć na przeszkodzie    | 
             
						
				_________________
  
 
     | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Psikus  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Xsara Picasso 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-09-2010, 18:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | miałem w domu dwa passaty poprzedniej generacji, i w sumie złego słowa powiedzieć nie można było. Gratki zakupu, powinieneś być zadowolony o ile ten wtrysk nie będzie kaprysił | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 fck  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant Sport Edition 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 342 Skąd: Płock 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-12-2010, 12:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ABF kultowy silnik fabryczne 150 koni, zdrowe, seryjne silniki szczególnie z początku produkcji na hamowni generują 160 KM    | 
             
						
				_________________ Mój Sport Edition A71 Hamilton Silver  http://forum.mitsumaniaki...t=49430&start=0 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |