Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
REZERWA
Autor Wiadomość
wredlin 
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: FG
Wysłany: 21-12-2010, 23:49   REZERWA

Forumowicze proszę o pomoc
Mój kłopot polega na: licznik kilometrów do przejechania wskazuje same kreski a rezerwa się nie świeci i na wskaźniku jest podwójna kreska paliwa. Nie wiem czy sugerować się licznikiem do przejechania czy rzeczywiście rezerwą. Nie dotrwałem do rezerwy ponieważ zawsze po trzech dniach jazdy i tak leciałem na CPN by nie stanął.
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty . Szantażują mnie.Powód: Daj spokój albo nie będzie więcej ostrzeżeń.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-12-2010, 07:42   

wykasuj po tankowaniu licznik dziennego przebiegu i spróbuj jeździć na niego. Jeżeli tankujesz do pełna to popatrz ile wchodzi - najwięcej to wlałem 55l, chyba mitsu00 testował swoje nerwy i jeździł, a później wlał 58l. Jeżeli wchodzi Ci mniej to masz ileś tam l zapasu. kreski zasięgu pokazuje poniżej 50km, ale wtedy to mi świeci się zazwyczaj rezerwa. Chyba, że dzieje się to w krótkich jazdach miejskich, to ok. 8 l możesz mieć, ale przy 20l/100km to masz zasięg 40km, więc nie zaświeci się rezerwa, a komputer już pokazuje brak zasięgu.
Jeżeli w trasie to coś się mu zepsuło ze wskazaniem rezerwy - czyli naprawa.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 22-12-2010, 12:08   

rezon napisał/a:
najwięcej to wlałem 55l, chyba mitsu00 testował swoje nerwy i jeździł, a później wlał 58l.

żeby tylko 58l..... Na stacje dojechalem raz na oparach i do baku wlałem 59,2l :twisted: Ale dzieki temu wyczynowi wiem że od chwili zapalenia się czerwonej, migającej kontrolki do końca paliwa można przejechać 150km w trasie. Nie polecam jednak takich eksperymentów :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
mihoo 
Forumowicz

Auto: Outlander II DiD Ralliart
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 58
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-12-2010, 13:03   

ilością wlanego paliwa bym się nie sugerował
nieraz zdarzyło mi się nalać do 60l baku 63-65l paliwa
stacje mają swoje mierniki niekoniecznie poprawnie ustawione
z ciekawości - gdzie jest czerwona kontrolka w Outlanderze?! w wersji po faceliftingu jest?
M
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 22-12-2010, 13:16   

mihoo napisał/a:
z ciekawości - gdzie jest czerwona kontrolka w Outlanderze?! w wersji po faceliftingu jest?
W glonojadzie nie wiem, w wersji sprzed liftu najpierw miga ikonka dystrybutora na czerwono. Jak zostanie ok. 5l paliwa, ta sama kontrolka zaczyna pulsować szybciej, robi się większa i zmienia kolor na żółty.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
mihoo 
Forumowicz

Auto: Outlander II DiD Ralliart
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 58
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-12-2010, 13:24   

ikonka! ok!
myślałem, ze przeoczyłem przez 3 lata 'migającą czerwoną kontrolkę ' ;)
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-12-2010, 14:54   

mitsu00 napisał/a:
ta sama kontrolka zaczyna pulsować szybciej, robi się większa i zmienia kolor na żółty.


hola hola,,,,to chyba jakies skandynawskie metody, bo u nas rezerwa miga caly czas jednym kolorem i sie nie zwieksza - czerwonym, zmienia sie tylko predkosc migania (przyspiesza) gdy w baku jest minimalna ilosc paliwa.
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 22-12-2010, 14:59   

dab napisał/a:
hola hola,,,,to chyba jakies skandynawskie metody, bo u nas rezerwa miga caly czas jednym kolorem i sie nie zwieksza - czerwonym, zmienia sie tylko predkosc migania (przyspiesza) gdy w baku jest minimalna ilosc paliwa.
Fakt, miga na czerwono szybciej, ale jak juz miga szybciej to od czasu do czasu pojawia mi się tez wielka, żółta ikonka dystrybutora na całym wyświetlaczu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 22-12-2010, 18:52   

mitsu00 napisał/a:
pojawia mi się tez wielka, żółta ikonka dystrybutora na całym wyświetlaczu.

I nawet jak znika to jest jeszcze wykrzyknik w trójkącie mówiący ,że alarm jest aktywny...
 
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 22-12-2010, 18:55   

karol_alasz napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
pojawia mi się tez wielka, żółta ikonka dystrybutora na całym wyświetlaczu.

I nawet jak znika to jest jeszcze wykrzyknik w trójkącie mówiący ,że alarm jest aktywny...


i to do czasu aż akumulator nie padnie :lol:
_________________

 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2010, 21:53   

Potwierdzam wersję mitsu - tankowałem juz 59 literków a regularnie 52-56l. Rezerwa pozawala na przejaechanie na spokojno w trasie ponad 100km. Mnie pierwsze mrugnięcie rezerwy przypada na 48 litrów (pewne) ostatnie na 52 litry - przy pokojnej jeżdzie 100km jak nic :P
pozdr
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 22-12-2010, 23:51   

Tak, naprawdę to kwestia metodyki pomiaru zbiornika przez producenta samochodu, czy podaję informację o pojemności tylko zbiornika czy razem z całym układem paliwowym. W poprzednim samochodzie (Ford Mondeo), regularnie lałem 2-3l więcej niż miał zbiornik. W samej rurze od wlewu do zbiornik zmieści się pewnie ze 2-3litry paliwa.
Ja mam osobiście metodę, że po przejechaniu 500km, tankuje do pełna.
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 23-12-2010, 12:09   

sylb napisał/a:
Ja mam osobiście metodę, że po przejechaniu 500km, tankuje do pełna.

I to jest moim zdaniem najlepsza metoda... :idea:
Wg Polskiej Jazdy powinno sie jeździc na tzw 1/4 baku ...ale nie na 1/4 zalane tylko pusty w 1/4...
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-12-2010, 12:52   

a jak to jest dokladnie w naszym przypadku, jesli auto mi stanie z powodu maksymalnego oproznienia baku, to co? wystarczy ze doleje "ropy" i dalej w droge czy beda problemy z zapowietrzeniem itp i bez pomocy serwisu sie nie obejdzie?
Z benzyniakami mam niejednokrotne doswiadczenia :biggrin: jak auto stawalo to dolewalem Pb i dalej w droge...za to zawsze wszyscy strasza ze w przypadku dieseli nie jest juz tak rozowo...
Ktos moze zna ten temat a moze i doswiadczyl go na wlasnej skorze?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-12-2010, 13:02   

dab napisał/a:
jesli auto mi stanie z powodu maksymalnego oproznienia baku, to co? wystarczy ze doleje "ropy" i dalej w droge czy beda problemy z zapowietrzeniem itp i bez pomocy serwisu sie nie obejdzie?
Będą problemy. Masz szansę, że starczy Ci akumulatora aby napompować układ, ale może zabraknąć. Lepiej od razu dzwonić na Assistance. Sam nie doświadczyłem, ale na innych forach są opisy sytuacyjne.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.