pytanie do posiadaczy Galów z silnikiem 6a12 |
Autor |
Wiadomość |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 11-12-2010, 15:13 pytanie do posiadaczy Galów z silnikiem 6a12
|
|
|
witam.... mam takie pytanie do wszystkich posiadaczy wyzej wymienionych aut.... czy klepia wam regulatory zaworów na zim,no???... bo u mnie jest cisza.... nwet jak stoi tydzien i na zimno odpalam to nic nie klepnie ... jak to jest u was??.. pozdrawiam |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-12-2010, 18:27
|
|
|
W Twoim galu jest zwykła regulacja zaworów.Klepie hydraulika lub zle ustawione zawory.Jak jest cisza jest super. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 11-12-2010, 20:17
|
|
|
u mojego kumpla w identyko galancie na poczatku klepia a po chwili cichna...jak to mozliwe? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-12-2010, 20:41
|
|
|
FTOrek napisał/a: | W Twoim galu jest zwykła regulacja zaworów | Bzdura
Jeżeli nie klepie to moznaby sie cieszyc, bo to moze znaczyc ze zadbany motor, no chyba, że ktoś go chrzcił jakimis specyfikami |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 11-12-2010, 22:44
|
|
|
raczej to pierwsze Robert ... ma 110 przelotu ... a z tym ze bzdura to sie w 100%zgadzam |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-12-2010, 09:28
|
|
|
Fakt że bzdura(pomyłka)-sorry |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
robsky001
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi galant 2.0V6 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2007 Posty: 31 Skąd: polska
|
Wysłany: 22-12-2010, 10:06
|
|
|
Witam.Klepanie zaworów to chyba standard przy większych przelotach w Mitsu.U mnie klepią na zimno później cichną.W poprzednim Galu było podobnie(E54A),u znajomego w V6 też stukają,w Colcie GTI kolegi to samo.Trzeba stosować dobry olej do zniwelowania tego zjawiska.Osobiście zalewam Valvoline MaxLife 10W40 i w porównaniu np. do Mobila jest zdecydowanie ciszej.Można jeszcze stosować płukankę przed wymianą podobno pomaga(Valvoline Engine Flush)czytałem na forum Forda.Goście leją to do V-ek w Mondeo. Można spróbować.Jedyna skuteczna metoda na zlikwidowanie stukania to wymiana popychaczy, ale koszty są ogromne 24x60-70 PLN plus robocizna.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|