 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury... |
Autor |
Wiadomość |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 21-12-2010, 21:28
|
|
|
karol_alasz napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Od miesiąca mieszkam w Szwecji i tankuje zwykłą ropę na Statoil (nie mają tu extra wynalazków jak Diesel Gold czy Diesel Arctic, to samo na Shell). |
Ale na okres zimowy w calej skandynawii (Swenska,Norska i Finska ) dystrybuuje sie paliwa tzw zimowe tyle ,ze bez tych wszystkich fanfar i dodatkowych oplat co u nas... |
Ale byki po szwedzku walnales |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 21-12-2010, 21:37
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | : wydaje mi się że jednak jakość paliwa nie jest w PL taka dobra (mam tu na myśli Vervy, Ultimate, Goldy czy V-Powery) jak producenci próbują kierowcom to uświadomić. | A nie zauważyłeś, że za granicą Outek pali Ci mniej? W ub. roku na granicy Pl wracając z nart miałem średnią 101km/h i 8,1l na komputerze. Jak jadę 130 autostradą w PL to pokazuje mi ok. 8,3 i średnią mam niższą. W LPG różnice miałem jeszcze większe niż na ON. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
pkwiat
Forumowicz
Auto: O II 2.0 DID MY 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 52 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21-12-2010, 22:16
|
|
|
W tamtym roku u zachodnich sąsiadów średnie spalanie od 6,5l do 7,6 l - 3 dorosłe osoby + spora ilość bagażu - trasy mieszane (autostrady, miasto, zwykłe drogi). W Polsce zwykle pali mi więcej.
A wracając do tematu dodam, że auto nigdy nie było garażowane i nawet w ubiegłą zimę przy temperaturach przekraczających - 25 C nie miałem problemów z odpaleniem czy przytkaniem filtra w trakcie jazdy. No i sąsiedzi zrezygnowali z nastawiania budzików - dźwięk 2.0 DID Dolby Surround stawiał pół osiedla na nogi |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 22-12-2010, 10:17
|
|
|
Panowie, o ile mnie pamięć nie myli to tzw. „paliwo zimowe” regulowane jest ustawowo, i od listopada takowe powinieneś mieć już tylko takowe, a w październiku powinno być tzw. przejściowe.
Nie twierdzę, że np. takie Diesel Arctic to ściema, bo zamiast wytrzymać do -25 jak jest w ustawie wytrzymuje np. do -45. |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 22-12-2010, 11:33
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Ale byki po szwedzku walnales |
No to taki,ten no, "dżołk" |
|
|
|
 |
|
|