| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| moje przemyślenia po sprzedaży outladera |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-10-2010, 08:56 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | janekzpolic napisał/a: |  	  | a co to za różnica chyba ze wolisz wspierać hitlerowców zamiast polaków, filtr to filtr i tyle czy zrobi go mistu toyota czy lexus | 
 Różnica jest taka że wolę oryginał który na 100% jest sprawdzony w tym modelu. Jakby sklep był w Polsce to i tu bym kupował. Ale dotychczas takowego nie znalazłem, a płacić 390zł w ASO - nie dziękuję
  Jeśli nadal nie zrozumiałeś przesłania, to co byś zrobił jakbyś miał następujący dylemat? Dwuletnie auto z przebiegiem 40tys. km za 100 tys. czy to same auto tylko nowe za 110 tys. zł? Reasumując cena tego zamiennika jest nieadekwatnie wysoka do ceny oryginału.
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez mitsu00 03-10-2010, 21:16, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-10-2010, 12:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Filtron mnie tak negatywnie zaskoczył kiedyś jakością a raczej jej brakiem, że nic już tej firmy nie kupię - ich filtr powietrza był wykonany niechlujnie, klej się wylewał bokami, sam materiał śmierdział a gumowa uszczelka była za długa i nie pasowała na brzeg. W innym sklepie kupiłem zamiennik firmy maxx, który nie dość, że był wykonany 100x lepiej to na dodatek był tańszy. A oryginalne filtry oleju mają taki zaworek zwrotny, którego podróby nie posiadają.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | dab   Mitsumaniak
 
  
 Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 02 Mar 2009
 Posty: 917
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-10-2010, 08:14 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | Filtron mnie tak negatywnie zaskoczył kiedyś jakością a raczej jej brakiem, że nic już tej firmy nie kupię - ich filtr powietrza był wykonany niechlujnie, klej się wylewał bokami, sam materiał śmierdział a gumowa uszczelka była za długa i nie pasowała na brzeg | 
 
 Ja tez parokrotnie przekonalem sie o kiepskiej jakosci produktow FILTRONa
   Zreszta ostatnimi czasy o tej marce niewiele sie mowi dobrego....ida po najmniejszej linii oporu i odwalaja kiche
  To nie ten filtron co kiedys.... |  
				| _________________ Pozdrawiam
 dab
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | 13zbyszek13   Forumowicz
 
  
 Auto: 2,0 DID outlander 2009
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 12 Lis 2009
 Posty: 2450
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2010, 10:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnych części . |  
				| _________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2010, 15:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zasadniczo się zgadzam, ale chyba nie dotyczy to klocków hamulcowych czy sprzęgła w Outku. Trudno znaleźć adekwatne zamienniki 	  | 13zbyszek13 napisał/a: |  	  | Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnych części . | 
  . |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | 13zbyszek13   Forumowicz
 
  
 Auto: 2,0 DID outlander 2009
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 12 Lis 2009
 Posty: 2450
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2010, 08:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | rezon napisał/a: |  	  | sprzęgła w Outku | 
 
 Mam nadzieje że nie będę tego potrzebował wymieniać.
 |  
				| _________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | maćko z lubań   Forumowicz
 
  
 Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 23 Kwi 2009
 Posty: 69
 Skąd: Lubań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-11-2010, 16:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co do filtrów FILTRON-a to ostatnio wymieniałem mamie olej w VW Polo i mechanik mi powiedział wprost do oleju jeszcze możesz FILTRON-a używać ale do paliwa nawet go nie kupuj bo szkoda pieniędzy i auta. Także chyba lepiej dopłacić do 20 złotych do oryginału i mieć święty spokój. Pozdrawiam kolegów Mitsumaniaków   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | radek1111   Nowy Forumowicz
 
 Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Sie 2009
 Posty: 16
 Skąd: szczuczyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-12-2010, 22:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali  tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11  /100   < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę...  >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
 z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
 co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
 Chyba nie wróciłbym ponownie do outka .
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | -WALDOR-   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lis 2010
 Posty: 136
 Skąd: Trójmiasto
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-12-2010, 09:25 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | radek1111 napisał/a: |  	  | mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali  tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11  /100   < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę...  >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
 z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
 co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
 Chyba nie wróciłbym ponownie do outka .
 | 
 
 napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie  siedzi na  19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód  po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)...
 no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
 ...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym..
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | 13zbyszek13   Forumowicz
 
  
 Auto: 2,0 DID outlander 2009
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 12 Lis 2009
 Posty: 2450
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-12-2010, 10:44 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | -WALDOR- napisał/a: |  	  | napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie siedzi na 19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)... no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
 ...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym..
 | 
 
 Przed miśkiem MO II jeździłem ML 400 CDI i zgadzam się z twoją opinią 101 %.
 Finansowo poprostu koszmar !!!!!!!!!!!!!!!!
 |  
				| _________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | sibkods   Forumowicz
 
 Auto: Outlander II 2.0 DiD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 01 Sie 2009
 Posty: 181
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-12-2010, 13:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie... |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | -WALDOR-   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lis 2010
 Posty: 136
 Skąd: Trójmiasto
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-12-2010, 17:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sibkods napisał/a: |  	  | A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie... | 
 
 żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić..
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Muciek   Mitsumaniak
 Amnetyst Black
 
 Auto: O2 FL
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 05 Paź 2010
 Posty: 896
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-12-2010, 18:09 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | -WALDOR- napisał/a: |  	  |  	  | sibkods napisał/a: |  	  | A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie... | 
 
 żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić..
   | 
 
 Dokładnie tak. To jest tak jakby porównywać Mercedesa E Klase z Toyotą Avensis. Mniej/więcej segment ten sam, a spójrzmy jak te auta się różnią. Nie rozumiem takich porównań, a tym bardziej ich celu.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-12-2010, 19:55 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | sibkods napisał/a: A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie...
 
 
 żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić..
 | 
 A jak było za PRL-u? Odtwarzacz Video musiał być mimo że na talerz nie było co włożyć.....
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez mitsu00 23-12-2010, 20:44, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | radek1111   Nowy Forumowicz
 
 Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Sie 2009
 Posty: 16
 Skąd: szczuczyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-12-2010, 10:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | -WALDOR- napisał/a: |  	  |  	  | radek1111 napisał/a: |  	  | mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali  tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11  /100   < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę...  >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
 z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
 co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
 Chyba nie wróciłbym ponownie do outka .
 | 
 
 napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie  siedzi na  19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód  po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)...
 no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
 ...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym..
 | 
 
 opony siedzą 18,nowe bo porzedni wlasciciel zmienił 5 miechów temu -faktura na 4000 zeta,
 klocki i tarcze wymieniono mi przed odbiorem auta bo ma ono pakiet bmw serwis inclusive gdzie takie materiały są w cenie-za pakiet zaplacił poprzedni wlasciciel,i bedzie on trwał do 200000 przebiegu,wiec dla mnie to wystarczy bo mnie nic kosztuje tylko cena gołego przegladu co 30000 km,
 sprzęgła tu się nigdy nie wymienia bo automat,
 rozrząd na łańcuchu niewymienny -ewentualnie do sprawdzenia przy przebiegu 500000 km,
 elementy zawieszenia tutaj sa w ramach gwarancji -bezpłatnie do 200000 km.
 a na opony 4000 zeta na 2 lata się spręzę
 
 [ Dodano: 24-12-2010, 10:43 ]
 aha zapomniałem dodać że w ramach pakietu obsługi inclusive przed odbiorem wymieniono mi tez klosze lamp z przodu bo nieco zmatowiałe już , at o wchodzi tez w pakiet
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |