Przesunięty przez: roch_27 22-09-2008, 19:49 |
Klocki hamulcowe w EA5 |
Autor |
Wiadomość |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 12-10-2006, 18:31 Klocki hamulcowe w EA5
|
|
|
Mam pytanie nie tyle jakie klocki, ale ile Wam wytrzymuja.
Ja obecnie zajezdzilem kolejny komplet w 10kkm, mialem ate i ebc (zielone), kashiyamy wywalilem, bo nie hamowaly. Samochod jak w temacie EA5W w automaci.
A moze powinienem zmienic styl jazdy? |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-10-2006, 19:31
|
|
|
poprzednie wytrzymały jakieś 80 lub 90 tkm - i miały jeszcze ok. 5 mm, wymieniłem bo były to kashiyama (teraz mam nową kashiyamę w Colcie - fakt, hamuje gorzej niż jakiś Sutgaz, ale nie brudzą i nie piszczą, a żona i tak nie hamuje tak, żeby jej były lepsze klocki potrzebne) |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 13-10-2006, 10:22
|
|
|
Ja z kashiyamami wytrzymalem 15kkm pomiedzy przegladami i wywalilem mimo, ze byly prawie nie naruszone. Teraz w akcie desperacji, bo nie mialem juz czym hamowac zalozylem nipparts (innych akurat nie bylo od reki) ulozylem je, ale widze, ze juz troche popiskuja i sa raczej twarde, takze jak juz kupie cos lepszego to pewnie tez trafia do kosza.
Coraz mocniej zastanawiam sie nad swapem na wersje z dwutloczkowymi zaciskami. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-10-2006, 22:45
|
|
|
krzysio, jak hamowały zielone EBC? masz może jakieś pomiary ze stacji diagnostycznej?
pozdr |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 15-10-2006, 13:59
|
|
|
A u mnie popiskuje lewy przód bo nie mam tej blaszki pod klockami, moze komuś zbywa taka lub została podczas wymiany, a swoja drogato nie wiem co tam jest, ale galant hamuje podobnie jak carisma.
Pozdrowienia |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 16-10-2006, 10:27
|
|
|
swees napisał/a: | krzysio, jak hamowały zielone EBC? |
B.dobrze, ale jak pisalem krotko |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Amator Galanta [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2006, 18:31
|
|
|
W/g opinii Japaneze to Lukas lub Ferodo Premier.
Kupiłem te drugie ale nie mogę nic powiedzieć o trwałości bo ledwie 2 tygodnie jeżdzę. Na pewno dobrze hamują i na pewno pylą jak cholera co może wskazywać, że się mocno ścierają i nie pojeżdze za długo.
Kaszajamy kupilem wcześniej na tył i widzę że chyba niezbyt to dobrze działa bo tarcze nie sa ładnie wyrobione przez klocek , zastanawiałem się nawet czy wszystko jest dobrze z regulatorem siły hamowania ale nie sprawdzałem. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 17-10-2006, 10:29
|
|
|
Amator Galanta napisał/a: | W/g opinii Japaneze to Lukas lub Ferodo Premier. |
Ani jednych, ani drugich nie mialem. Trzeba bedzie je sprobowac, mialem w nexii i w carismie i bylem zadowolony, wytrzymywaly jakies 25kkm. Sprawdzilem i moge kupic wysylkowo za 130pln. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 17-10-2006, 10:33
|
|
|
Niebawem zacznę test Lucasów z przodu to się wypowiem. Natomiast w MSSie nie bardzo mi się Lucasy sprawują. Pylą, popiskują i na poczatku strasznie się przegrzewają. Czasem aż do utraty właściwości hamujących. Zobaczymy jak będize w EA5. |
|
|
|
 |
kunta [Usunięty]
|
Wysłany: 19-10-2006, 12:32
|
|
|
Ja jeżdzę na Ferodo, polecam. Co do szybkiego zuzywania się to w automacie niestety tak to juz jest 15k i koniec |
|
|
|
 |
uzi
Nowy Forumowicz
Auto: kombi '06 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 29 Skąd: Łowicz
|
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 11-01-2011, 16:11
|
|
|
Ja w Colcie z przodu mam Lucasy i przejechałem już na nich 100 tys., ale już są do wymiany razem z tarczami. W Galu z resztą też założyłem Lucasy i jestem z nich bardzo zadowolony. Polecam |
_________________ Carisma DA1A
Outlander CU5W |
|
|
|
 |
|