Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Eclipse 1G, co sadzicie o tym egzemplarzu?
Autor Wiadomość
andrzej1990 
Nowy Forumowicz

Auto: mondeo mk3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: wrocław okolice
Wysłany: 23-12-2010, 13:47   [1G 90-94] Eclipse 1G, co sadzicie o tym egzemplarzu?

Witam

Stoję przed zakupem miśka i upatrzyłem sobie owy egzemplarz:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C16403426.html

chciałbym się dowiedzieć co o nim sądzicie po zdjęciach? a możne jakieś inne propozycje w tej cenie?
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 25-12-2010, 00:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-12-2010, 00:52   

Witamy, witamy

słuchaj, nie będziemy szukać dla Ciebie aut na internecie ;p chyba że ktoś będzie wiedział o jakimś egzemplarzu na sprzedaż, tak czy inaczej podaj rejon z jakiego poszukujesz auta, bo np. ja oglądnąłem 12 sztuk, w sumie przejechałem 1400km w poszukiwaniu tego jedynego, a najdalej jechałem 200km w jedną stronę...

więc określ skąd liczyć odległość i jak daleko jesteś w stanie po niego jechać

tak między nami, to że pojedziesz 200km a będzie to złom to nie bierz tylko dlatego że daleko jechałeś i nie chcesz żeby poszło to na daremnie, ponieważ z każdym oglądniętym egzemplarzem zyskujesz rozeznanie i inne cenne wiadomości/umiejętności

gdy jest to egzemplarz z gazem nie kupuj żadnych wynalazków na mixerach ani na blosach, to tak ode mnie

[ Dodano: 25-12-2010, 00:56 ]
na zdjęciach tej jakości niewiele widać z tego co widze:

niżej siedzi z przodu po lewej, zużyta sprężyna może pęknięta
chłodnica ma wybite gumy trzymające a silnik wybitą boczną puduchę więc silnik nie pracuje równo albo nie pracował (źle ustawiony rozrząd)
kiepsko oklejone tylne boczne szyby
brak mocowania akumulatora (może mieć uszkodzoną celę przez uderzenie przy przemieszczaniu się podczas "sportowej" jazdy...)
na czymś mógł zawisnąć bo przedni zderzak mocno zagięty, mógł być daleko holowany albo holowany holownikiem podnoszącym przód pojazdu bo tam jest mocowanie linki
po przycierany przedni spoiler w ogóle cały od dołu i boków, zderzak lekko też
linie drzwi równe, brak zniekształceń odbić karoseri, mógł być "niebity" przynajmniej po bokach
lakier lekko matowy, prawdopodobnie oryginalny
pęknięty lewy halogen i prawy pozycyjny (przy blendzie widać) są również przykręcone na jednej śrubce każdy
tylna wycieraczka była demontowana i nieumiejętnie zamontowana spowrotem czyli ktoś zdejmował tylny spoiler, ale po co...
tapicerka drzwi kierowcy ledwo się trzyma, odchodzi plastik przy guzikach ster. szyb
odłazi tapicerka nad kolanami kierowcy
zniszczona maskownica głośnika tylnego
nie dolega wewnętrzny plastik na środkowym słupku po stronie kierowcy, pewnie urwane zaczepy
naklejka rejestracyjna na szybie przedniej przyklejona w idiotycznym miejscu co źle świadczy o właścicielu (o jego inteligencji)
za krótkie wycieraczki przednie
wydaje się jakby dolna przednia krawędź prawych drzwi (przy przednim błotniku) była lekko głębiej niż błotnik, jakby było kombinowane przy zawiasach drzwi
przednia tablica przykręcona na żywca do zderzaka bez oryginalnego uchwytu przykręcanego od dołu przy wlocie powietrza
wymieniany końcowy tłumik (nie wiadomo czy dobrze)
brak odbojników maski
brak "ślepej kiszki" na obudowie przepływomierza i filtra powietrza
albo nieszczelna pokrywa zaworów albo nieszczelność między głowicą a kolektorem wydechowym (miejsce przy lewej krawędzi głowicy)
zaolejona pokrywka kabli wysokiego napięcia (nieumiejętne lanie oleju) więc olej jest w komorze kabli, co zmusza do ich wymiany po kupnie ze względu na duże prawdopodobieństwo przebicia
nieoryginalny korek wlewu płynu chłodniczego (może oznaczać że silnik był przegrzany lub miał uszkodzoną uszczelkę pod głowicą na skutek czego oryginalny korek uległ uszkodzeniu)
przytarta nakładka prawego progu (przy przednim kole) nie wiem jak mogło do tego dojść...
tylna lewa tarcza nie hamuje całą powierzchnią, prawa ok, więc coś nie tak
jakiś dziwny czarny wąż przy pompie ABS nie powinno go tam być nie wiem co to
tylna tablica bez ramki (kolejne świadectwo o właścicielu)

nic więcej nie jestem w stanie zobaczyć, za tą cenę jak stoi w komisie radzę przejechać się z kimś naprawdę znającym temat konkretnie tego auta z tym silnikiem, i sprawdzenia wszystkiego co się da na miejscu włącznie z podniesieniem auta (można podjechać np, do NorAuto i za 20zł na flaszke pomogą wam podniosą auto na podnośniku) pooglądacie w jakim stanie jest zawieszenie i silnik, progi, podłóżnice, naprawdę radzę tak zrobić

sam tego egzemplarza nie znam, znam za to kogoś kto mieszka we wrocławiu i badzo dobrze zna te auta, to klubowicz "barteski" jak ładnie poprosisz i się dogadacie na pewno nie pozwoli Ci kupić złoma, ma warsztat i narzędzia potrzebne przy kupnie jak np. manometr żeby sprawdzić ciśnienie sprężania albo lampa do sprawdzenia zapłonu czy multimetr do sprawdzenia silniczka krokowego:) oraz datalogger z kablem (odemnie ;p) żeby sprawdzić funkcje i stany elektroniki znaleźć nieszczelności czy uszkodzenia czujników

zawsze możesz liczyć również na moją pomoc gdy będziecie na miejscu już oglądać mogę powiedzieć na co macie zwrócić uwagę itp.

pozdrawiam, życzę wesołych świąt i powodzenia

P.S. Zastanów się 10x zanim kupisz GSa czy za pół roku nie będziesz płakał że chcesz GST/GSX bo GS ma mało mocy ;p lepiej teraz pomyśleć niż później uturbiać/swapować/cudować i płacić... Od razu mówię, ciężko znaleźć dobry egzemplarz turbo, tak samo jak GSa w sumie tylko GSów jest dużo więcej do oglądania ;p

[ Dodano: 25-12-2010, 00:58 ]
jeden klubowicz ładnie niedawno napisał w temacie "obok" (na temat 2G ale adekwatnie to samo tyczy się 1G)

IDOG napisał/a:
SHARK1979, Ecli to skarbonka bez dna :D Psuje się dosłownie wszystko, chociaż to zależy od egzemplarza, ale nawet te niby zadbane mają swoje humory :) Ja przez rok w Eclipsie wymieniłem rozrząd, pompę wody, uszczelkę pod głowicą, kolektor wydechowy, filtry, czujnik oleju, tarcze, klocki, zamek i klamki... i jeszcze trochę jest do roboty :D Ale autko odwdzięcza się za to wszystko :) Za każdym razem jak coś zrobisz przy aucie zakochujesz się w nim od nowa :D I w zimie jak jest fajna zaśnieżona droga i polecisz sobie ładnie bokiem, lub w lecie jak jakąś leśną uliczką pędzisz i słyszysz jak się turbo wkręca to jesteś w stanie nawet wybaczyć spalanie większe niż 20l/100 :twisted:
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
andrzej1990 
Nowy Forumowicz

Auto: mondeo mk3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: wrocław okolice
Wysłany: 25-12-2010, 02:28   

rejon to +- 200km w każda stronę od Wrocławia, chyba że ktoś tak jak powiedziałeś będzie wiedział o egzemplarzu na sprzedaż ze warto jechać to nawet na drugi koniec kraju pojadę obejrzeć.

A to, że trzeba będzie doinwestować to rozumiem tylko chodzi o to, żeby nie od razu trzeba było wydać równowartości miśka aby nadawał się do jazdy.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-12-2010, 11:46   

to co napisałem nie są w gruncie rzeczy duże wady, ale np poduszki pod silnikiem, tarcze tylne (wymienia się parami), czy sprężyna na amortyzatorze (też wymienia się parami) mogą być kosztowne, kable WN 100-200zł ale licz też rzeczy które powinno się dla świętego spokoju zmienić albo bardzo dokładnie skontrolować, chyba że zobaczysz RACHUNEK który potwierdzi najlepiej z numerem tablic/VIN że to w tym aucie było robione:

rozrząd: paski i wszystkie rolki
kable i wszystkie świece
klocki i tarcze + płyn (bo to bezpieczeństwo...)
olej+filtr

warto sprawdzić też:
olej w skrzyni (na lepkość, czystość, ilość opiłków metali)
luzy na łożyskach przednich i tylnych piastach (to sprawdź jeszcze przy kupnie...)
zrobić test temp. zamarzania płynu, spr jego czystość
szczelność silnika
osad na świecach i nagar na tłokach (może podpowiedzieć o tym czy silnik nie ma nieszczelności, czy pali oleju dużo)

zresztą, oglądaj auta z głową, i najlepiej z kimś z wiedzą... tyle mogę poradzić na teraz...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
IDOG 
Mitsumaniak
Pan i Władca


Auto: Mitsubishi Eclipse 2g GSX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 25-12-2010, 18:06   

andrzej1990, we Wrocławiu jest 1G na sprzedaż w wersji targa, dość zadbane i całkiem zdrowe autko. W ogłoszeniu go niestety nie ma, chcesz to Ci podeślę kontakt do gościa :)

zenek_bb, tą listę co walnąłeś po oględzinach zdjęć jest trochę sporna w niektórych kwestiach :)
- Co do tej lewej sprężyny, równie dobrze ktoś mógł kijowo wykadrować zdjęcie lub ma mniej powietrza/stoi krzywo/ w dziurze etc. :)
- Plastiki w japońcach są mimo wszystko słabej jakości i to wnętrze to raczej wynik działania czasu niż niezadbania
- wycieraczki nie dość że za krótkie to jeszcze dwie różne :mrgreen:
ZeneK_bb napisał/a:
przytarta nakładka prawego progu (przy przednim kole) nie wiem jak mogło do tego dojść...
Ja też tak mam, i wiesz od czego to :) ? Od latania bokiem po piachu,śniegu czy coś, wszystko co leci spod kół po drodze 'ociera' się o to miejsce więc lakier na tym cierpi :wink:

No ale masz też dużo racji więc nie będę się spierał :) BTW. Dzięki za parę dobrych słów :lol:

Jeszcze ja też dodam i potwierdzę, że lepiej szukać od razu turbo :)
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 25-12-2010, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-12-2010, 20:02   

IDOG napisał/a:
- Co do tej lewej sprężyny, równie dobrze ktoś mógł kijowo wykadrować zdjęcie lub ma mniej powietrza/stoi krzywo/ w dziurze etc. :)


właśnie przyglądałem się podłożu oraz zdjęciom z innych perspektyw i powątpiewam w jej sprawność, chyba że są gumowe nakładki i w jednym amortyzatorze się rozsypała, ale sam widzisz jakość zdjęć, tak czy tak warto się przyglądnąć

IDOG napisał/a:
- Plastiki w japońcach są mimo wszystko słabej jakości i to wnętrze to raczej wynik działania czasu niż niezadbania


to nie znaczy, że nakładka plastikowa na tapicerce drzwi się sama odrywa a guziki same odłamują i blokują ;p masz 2G, masz inaczej :twisted:
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 25-12-2010, 23:01   

IDOG napisał/a:
Plastiki w japońcach są mimo wszystko słabej jakości

jak patrze na lata 90 to japonce jedne z lepiej wykonanych
o materiałach nie wspomne co innego w 2g
wersja turbo hmm lista zmeczonych rzeczy wypisana przez zenka urosnie w wersji TURBO 2 krotnie :?
 
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 26-12-2010, 10:08   

Warto parę złoty dołożyć i kupić tego http://otomoto.pl/index.p...ow&id=C16429350
_________________

 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 26-12-2010, 11:00   

1 NA POLAKU
2 DOSC CIEKAWIE WŁASCICIEL OPISAŁ HISTORIE AUTKA
3 MA GO KILKA LAT WIEC WIE TO TAMTO
A NIE GDZIES PRZYTARGANE OD WOLFGANGA BO TIF,u NIE PRZESZŁO
4 LAKIER bynajmniej na zdieciac ładny
ALE CO JA TU BEDE PISAL CZEKAMY NA LIPOSTE ZENKA :D
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-12-2010, 18:23   

barteski napisał/a:
czekamy na LIPoste zenka :D


sugerujesz że moje wypowiedzi są LIPne czy po prostu Ci się coś (czarny prostokąt);p ?

Widziałem już ten egzemplarz w tym roku, wygląda obiecująco, na pewno jest warty oglądnięcia a właściciel może da powody by nie dokładać do niego na "dzień dobry" np. hamulce a na domiar dobrego cena nie jest wygórowana. Dobił mnie tylko odbojnik maski przyklejony jakoś nie do maski tylko na podparciu przy lampie ;p ale za to kable Magnecora widzę 8,5mm, też miałem takie. Niestety sprzęgło/docisk będziesz musiał kupować droższe trochę bo do GST skoro zamach jest z niego.

PS. Czemu wywalają ludzie przednie chlapacze? Potem nakładki na progach, drzwi itd są brudne wiecznie i poobijane... i na wyglądzie bez nich nie zyskuje ;/
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 27-12-2010, 00:11   

LIPOSTA surowa ocena . wszystko co piszesz jest ok ale te auta powinno sie traktowac jako 20letnie wiec patrzymy przez pryzmat czasu i soczewke wydarzen :D
 
 
 
kaleos 
Mitsumaniak
Nordschleife rulez


Auto: Eclipse 1G GSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 243
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-12-2010, 17:29   

moja misia na pewno nie jest w stanie kolekcjonerskim, ale tez nie jest to jakis pasztet ktorych pelno w ogloszeniach.
jest ze mna prawie 5 lat, miałem ją robic na GST, ale w trakcie prac udalo mi sie dorwac wersje 4x4, wiec zostawilem graty do gst bo do gsx i tam mi sie nie przydadza
jest to swietna baza pod turbo, silnik zdrowy
moze lakier i felgi trzeba by bylo odswiezyc, ale ona w marcu konczy 19 lat, wiec nie wymagajmy cudow
ma tu z prawej strony, w samym rogu maski ognisko korozji http://picasaweb.google.c...771502916149154
nie robilem tego bo mialem do niej maske z laminatu, ale poszlo do gsx
na dzien dzisiejszy jest wylaczony ABS, bo ori pompa troche sie pocila, wsadzilem dobra z gsx ale za duzo rzezby z elektryka aby dziala ( zenek zna temat :P ) trzeba seryjna od gs zamontowac
po nowym roku bede w szczecinie to zapraszam
jak macie jakies pytania to smialo
_________________
"Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia"
J.C.
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-12-2010, 23:32   

miałeś montować pompę od Juniora, a co do pompy GSXa trzeba było znaleźć ten rezystor, podłączyć mostek zamiast G-sensora i by śmigało :)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.