Przesunięty przez: roch_27 16-08-2007, 20:47 |
[EA2A/W 2.0] Przerywanie, szarpanie |
Autor |
Wiadomość |
wisnia2204 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 23:04 [EA2A/W 2.0] Przerywanie, szarpanie
|
|
|
siemka niekiedy zauwarzam ze jak dodaje gazu to jest krutka przerwa szarpniecie delikatne i reszta ok dzieje sie tak kilka razy dziennie zadnych problemow z odpalaniem lub tym podobnych czy ktos cos takiego mial u siebie jest to normalne troche mnie to martwi swiezo kupione autko szkoda zeby sie psulo |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 01-01-2010, 17:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 13-04-2007, 23:29
|
|
|
przewody WN i świece, to najsampierw |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2007, 01:18
|
|
|
sprawdź tps |
|
|
|
 |
wisnia2204 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2007, 23:20
|
|
|
dzieki ale co to jest tps i jakie swiece radzicie do gala kombi 2.0 16v 2000rok nie koniecznie tanie a co do przewodow wysokiego napiecie tzn 'kable do swiec'sorki ale nie znam sie az tak fachowo na nazwach czesci ale z gory dzieki |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2007, 16:04
|
|
|
TPS to czujnik polozenia przepustnicy (jak sama nazwa wskazuje znajduje sie na przepustnicy, czarna plastikowa kostka).
co do swiec i kabli wiekszosc ci poleci NGK!! |
|
|
|
 |
mateusz385
Nowy Forumowicz
Auto: galant 97r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 8 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 01-01-2010, 17:27
|
|
|
witam. mam galanta 2.0 benzyna z 97r sedan. i zauważyłem taki mały problem. Otóż gdy jeżdżę do pracy to nie widzę problemu bo mam mały kawałek i jeszcze dobrze sie wszystko nie rozgrzeje ale gdy jadę gdzieś dalej np jadę z 10 km to będę musiał zredukować do 2 bo skręcam to przy dodawaniu gazu przerywa... dzieje się to tylko na 2 są dwa lub trzy szarpnięcia przy dodawaniu gazu potem na 3 czy 4 i 5 nie ma tych dolegliwości. przerywa także na 1 gdy np jadąc w trasie są światła i się rusza z jedynki. I to się dzieje tak tylko gdy samochód jest rozgrzany. pali bez problemu obroty na biegu jałowym nie falują. z jakim wydatkiem musze się liczyć tzn ile mniej więcej kosztuje. |
|
|
|
 |
lukmp3
Mitsumaniak

Auto: Mitshubishi Galant 2.5 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 59 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 03-01-2010, 23:02
|
|
|
Moim zdaniem kable WN. |
_________________ Galant 2.5 sport edition 99'
Calibra 2.0 92'
 |
|
|
|
 |
Dariusz Chmal
Nowy Forumowicz Szlony001
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 4G63 99r
Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 11 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 05-01-2010, 17:59
|
|
|
Witam.Podepne się pod temat szarpania,miałem identyczne objawy jak wyżej opisane,wymieniłem świece,przewody wysokiego napięcia,sprawdzałem fajkocewki aż wreszcie mechanik doszedł do tego że to tps wymienił i jest spokój.Kupiłem na allegro używany za 100zł. |
|
|
|
 |
badmdfk
Mitsumaniak dnb forever

Auto: A4/B6 1.8t s-line,Colt CZ3 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:01 [EA2A/W 2.0] <Szarpie na niskich
|
|
|
Mam pytanie. Jestem na wyjezdzie wiec nie mam za bardzo mozliwosci szukania i kombinowania, ale mam pytanie. Jade sobie spokojnie np. 60 na godzine (pisze z dunskiego kompa wiec totalnie nie wiem jak operowac polskimi znakami) i w momencie jak wciskam gaz na maxa samochod zaczyna lekko szarpac i sie dlawic. Jak juz wejdzie na obroty to jest ok tylko na niskich obrotach i na wysokim biegu muli. Prosze o jakas podpowiedz bo jestem daleko od domu i droga daleka a wkurza mnie niemilosiernie mulenie mojej maszyny. Z gory dzieki za pomoc. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53593
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:03
|
|
|
Wina może leżeć po tronie cewek, fajek, przewodów, świec. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:05
|
|
|
Był już ten temat poruszany.
zmień przewody WN oraz fajki pod cewkami. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
badmdfk
Mitsumaniak dnb forever

Auto: A4/B6 1.8t s-line,Colt CZ3 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:15
|
|
|
m6riano podejrzewam ze temat byl poruszany, ale nie mam opcji szukania ( nie dziala po prosu na dunskim kompie), dzieki mimo wszystko za odp jutro cos podzialam i wymienie wszystko co podpowiedzieliscie. Masakrycznie sie jezdzi z takimi objawami, chce kogos wyprzedzic, wciskam gaz na maxa a tu ... pierd 2 razy zmuli i dopiero jedzie. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53593
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:20
|
|
|
zacznij od świec bo to najtańsze...potem przewody i fajki na końcu, jeśli ci szarpie tak od 1200 do 1600/1800obr.
też tak miałem i już chciałem wymieniać cewki ale po wymianie na jakieś tandetne zamienniki było jeszcze gorzej więc poszukałem w miare dobre te fajki i jak ręką odjął. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Bobo
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0I 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2009 Posty: 48 Skąd: Mogilno
|
Wysłany: 29-12-2010, 22:08
|
|
|
m6riano ile dawałeś za te fajki i gdzie dostałes? tez mnie czeka wymiana, jezdze juz prawie rok z tym dlawieniem na niskich obrotach. Najlepiej to odczoc podczas postoju gdy dodam gazu zadławi sie i dopiero wejdzie naobroty. Jak zakladalem gaz facet mowil zeby wymienic przewody i fajki no ale sie nie posłuchalo hehe |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 29-12-2010, 22:35
|
|
|
Też z tym jeździłem prawie dwa lata...a to takie proste i tanie co najważniejsze...
druga rzecz...nieznacznie bo nieznacznie ale spada spalanie...więc przy takiej jeździe jak moja to te fajki zwracają się bardzo szybko.
kupiłem je na allegro ale widzę że teraz nie są dostępne, natomiast ktoś pisał w temacie od cewkach o innym dostawcy.
poszukaj
dałem za nie ok.130 z przesyłką |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
|