 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA6A/W 2.0TD] Czujnik temperatury paliwa, gdzie można dosta |
Autor |
Wiadomość |
kungfumiszcz
Mitsumaniak

Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 120 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18-03-2010, 11:53 [EA6A/W 2.0TD] Czujnik temperatury paliwa, gdzie można dosta
|
|
|
czy ktos z forumowiczow mial doczynienia z warsztatem mabi w warszawie (ul. sokratesa)?
czujnik podgrzania paliwa do pomp denso niestety jest dostepny tylko w mabi, albo musi do nich podbic aso, inaczej nie do zdobycia, taka jest wersja oficjalna. w sieci krazy o w/w warsztacie wiele negatywnych opinii, nie chcialbym zaplacic pierdyliarda zlotych i bujac sie z nimi 5lat. czy warto grzebac w pompie, czy moze szukac uzywki za jakies przyzwoite pieniadze? |
_________________ do or do not, there's no try |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 18-03-2010, 16:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 11:55
|
|
|
kungfumiszcz a dzwoniłeś np. do JAPANEZE za czujnikiem? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
przemor
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 TD 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-03-2010, 22:17
|
|
|
Diesel System jest centralnym przedstawicielem na Polskę firmy Denso
Ja musiałem kupic zawór i tak samo bardzo mnie bolała cena niestety takie są ceny cześci do pomp wtryskowych. Odnośnie kupna to mnie sie udało kupić zawór w Dieseltroniku w Łódzi ul Centralna 43 tel 42 659 71 25 601-349-130 niestey cena była ta sama co w firmie Diesel System plus taki że zakupiłem w swoim mieście.
Mam do Ciebie prośbę czy możesz sprecyzować w którym miejscu znajduje sie na pompie ten czujnik i jakie miałes objawy zepsucia czujnika. |
|
|
|
 |
kungfumiszcz
Mitsumaniak

Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 120 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19-03-2010, 10:10
|
|
|
dzieki przemor za namiary, dryndne do nich.
zaworek/czujnik. jak parzysz na pompe, to masz na przodzie 2 wiazki, po lewej (zielony chyba) to czujnik podgrzania paliwa.
cena w ds jest calkiem spora - 560pln. nie daja gwarancji na montaz. kupilem uzywana pompe, mam nadzieje, ze bedzie git. naczytalem sie o ds i jakos nie mam do nich przekonania, nie chcialbym zeby z montazu czujnika/zaworu zrobilo sie 5000pln.
objawy opisywalem w innym temacie, w telegraficznym skorcie. zapalila sie kontrolka silnika, pojechalem do mitsubishi na komputerek. zczytali blad tvc43. czujnik powinien dawac 2,7kohm, a daje miliard razy wiekszy opor, po odlaczeniu czujnika i skasowaniu bledow kontrolka sie nie zalacza. ponowe podpiecie czujnika i blad wraca.
nowa pompa 6700euro za samochod dalem 4500jurkow. masakra. |
_________________ do or do not, there's no try |
|
|
|
 |
berlov
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:31
|
|
|
Od dłuższego czasu borykam się z dziwną awarią czujnika temperatury paliwa (zgodnie ze schematem to ten zielony po lewej stronie na górze pompy paliwa - jak jest inaczej, poprawcie mnie proszę ), a mianowicie:
Jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka CE i wymrugałem błąd 14 co w dieslu oznacza błąd czujnika temperatury paliwa. Przed wymianą czujnika zrobiłem reset kompa i przez tydzień było ok po czym znowu wyskoczył ten sam błąd, tak będąc pewnym że czujnik jest walnięty wymieniłem go na inny.
Przez około tydzień czasu było ok do momentu gdy błąd pojawił się ponownie. Byłem u elektryka który stwierdził że nowy czujnik jest najprawdopodobniej ok ( ma rezystencję ) i wszystko wydaje się by ok. Chwilowo jestem po kolejnym resecie kompa tak więc wszystko jest ok, ale jestem więcej niż pewien że w przeciągu kilku dni błąd wyskoczy ponownie. Macie może jakiś pomysł jak go wyeliminować na dobre ? Bo cotygodniowe resetowanie kompa już mnie znudziło
PS: Na szczęście za czujnik dałem u japaneze "ciut" mniej bo 30 pln |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-12-2010, 00:47
|
|
|
A na pewno wymieniłeś dobry czujnik? Z tego co wiem to u Japaneze go nie było... |
|
|
|
 |
berlov
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-12-2010, 11:35
|
|
|
Bo nowych Japaneze nie ma a używkami raczej nie handluje, ale coś pogmerał , podzwnił i zorganizował używkę. Co do tego czy napewno dobry, to 100% pewności nigdy nie ma ale wydaje i się że tak, bo kierowałem się schematem z forum i Japaneze też wskazał na ten sam.
[ Dodano: 07-03-2011, 23:38 ]
No i zjechałem kolejnych szpeców a błąd jak wyskakiwał tak wyskakuje a czujnik podobno jest ok ( na diagnostyce podaje dobre wartości ) . Planowałem nawet po prostu ołączyć kontrolkę ale praca silnika po wyskoczeniu błędu jest twardsza wiec coś jest jednak na rzeczy. Najbardziej zastanawiająca jest regularność z jaką błąd wyskakuje , czyli w 99 % przypadków co jakieś 10 odpaleń / co 3 dni. |
|
|
|
 |
|
|