!Nowy silnik! 2.2 MIVEC DID MT (177KM) |
Autor |
Wiadomość |
Godlike
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 28-12-2010, 15:20 !Nowy silnik! 2.2 MIVEC DID MT (177KM)
|
|
|
Witam,
Czyżby w końcu jakiś sensowny silnik diesla w OUTku? Na wzór 1.8 z ASXa? Zmienne fazy rozrządu? Ekonomiczny i dynamiczny? Niestety >2.2.. cena wysoka ;/
2.2 MIVEC DID MT (177KM)
Intense+ 141 400 PLN
Instyle 152 400 PLN
Instyle Navi 160 400 PLN
2.2 MIVEC DID DIESEL MT (2268cm3)
177KM(130kW)/3500
380/2000
a zresztą... sami poczytajcie:
http://www.mitsubishi.pl/dane-techniczne/Outlander
No cena wysoka, ale już załuję, że mam tego klekota 2.0 DID (pomimo, że z modem ;/). Możliwy jakiś mały upgrade w ramach gwarancji?
|
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-12-2010, 17:16
|
|
|
Zbyt wysoka cena przez co będzie mało zainteresowanych, a po drugie ten silnik już ponad miesiąc jest na stronie Mitsu |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 28-12-2010, 17:42
|
|
|
Jeżeli chodzi o silinki, w O2 to zastanawiam się na jednym
O2 z 2.0 DID(140), waga 1640Kg, przyspieszenie 12,3 max. 187
Ford S-MAX z 2.0D(140), waga 1690Kg, przyspieszenie 10,2. max.196
Jak można tak spaprać, konstrukcję. |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
-WALDOR-
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 136 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 28-12-2010, 18:51
|
|
|
to może jeszcze dopisz:
VOLVO XC90
2.4 TDI moc - 163 KM Vmax-185km/h przyspieszenie - 12,3s
BMW X3
2.0d moc - 150 KM Vmax - 198km/h przyspieszenie - 10,3s(czy to oznacza,że volvo jest spaprane??)
poza tym w moim katalogu otrzymanym w aso, outka przyspieszenie podano jako 10,8s
zagadam się również z przedmówca,napęd 4x4 pożera cześć mocy.
co do ceny nowego outka to jest niższa niż ze słabszym 2,2 PSA...wiec lepiej..problem z ta akcyza na silniki ponad 2,0l..stad wysoka cena...podejrzewam ,że jeśli nie zmienia sie przepisy to na nasz rynek bedzie z mniejszym silnikiem sprzedawany...np.1,8 150KM |
Ostatnio zmieniony przez -WALDOR- 28-12-2010, 19:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 28-12-2010, 19:09
|
|
|
-WALDOR- napisał/a: | to może jeszcze dopisz:
VOLVO XC90
2.4 TDI moc - 163 KM Vmax-185km/h przyspieszenie - 12,3s
BMW X3
2.0d moc - 150 KM Vmax - 198km/h przyspieszenie - 10,3s(czy to oznacza,że volvo jest spaprane??)
poza tym w moim katalogu otrzymanym w aso, outka przyspieszenie podano jako 10,8s
zagadam się również z przedmówca,napęd 4x4 pożera cześć mocy. | Odnośnie nowego X3 xDrive20D to jakies mocno nieaktualne dane przytaczasz. Ten silnik ma 380 Nm i 135 kW (184 KM). |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
-WALDOR-
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 136 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 28-12-2010, 19:12
|
|
|
sorki..nie miałem pod reka najnowszych danych...co nie zmienia zamysłu posta.. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 28-12-2010, 19:16
|
|
|
-WALDOR- napisał/a: | sorki..nie miałem pod reka najnowszych danych...co nie zmienia zamysłu posta.. |
Panowie z Monachium oferują nawet do tego podstawowego 4-cylindrowca 8-biegowy automat ze Steptronikiem. Ta skrzynia to miodzio
A wracajac do topicu, to nie polecam tuningowana silnika 2.2. mialem w swoim wcześniej profesjonalnie zrobiona indywidualna mapę (nie jakiś dziadowski box) dajacą 440Nm i 195 KM. Wszystko pięknie dzialało i auto dosłownie latało przez 30 tys km, potem elektronika zaczęła wariować i ciagle auto wchodzio mi w tryb awaryjny. Wrociłem niedawno do fabrycznego Set Up-u i wszystko wrocio do normy. Chodzi o 2.2 PSA. MIVEC podobno też jest ciężki w tej kwestii i zblokowany na maksa, zwłaszcza że posiada sterownik DENSO. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 28-12-2010, 19:21, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
-WALDOR-
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 136 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 28-12-2010, 19:17
|
|
|
technicznie bmw to cudeńko...tylko te ceny... |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 28-12-2010, 19:25
|
|
|
-WALDOR- napisał/a: | co do ceny nowego outka to jest niższa niż ze słabszym 2,2 PSA...wiec lepiej..problem z ta akcyza na silniki ponad 2,0l..stad wysoka cena...podejrzewam ,że jeśli nie zmienia sie przepisy to na nasz rynek bedzie z mniejszym silnikiem sprzedawany...np.1,8 150KM |
Cena nowego jest nizsza ponieważ 2.2 PSA oferowany jest z automatem TC-SST, a MIVEC 2.2 na razie tylko z manualem. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Godlike
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 28-12-2010, 20:15
|
|
|
bez sensu... znowu porównujecie miśka z BMW albo Audi.. trzeba było dołożyć 50-70k PLN i siedzieć na innym forum.
ja chciałem tylko podkreślić, że w końcu doczekaliśmy się ultra nowoczesnego sinika 2.2 MIVEC. W końcu pierwszy na świecie diesel ze zmiennymi fazami rozrządu.. zapewnia wysoką kulture pracy, niezłe osiągi oraz niskie spalanie. Osiągi chociaż niezbyt spektakularne moim zdaniem wystarczające... bo czy te 380 niutona wytrzyma sprzęgło międzyosiowe? Ten typ sprzęgła tak ma, że lubi się przypalić przy wysokim momencie... to nie haldex, który potrafi wytrzymać o wiele więcej..
ale samą konstrukcję uważam za rewelacyjną (chociaż myślę, że lada chwila dobiją do 200KM, albo zmniejszą pojemność do 2l).. czas pokaże na ile niezawodną.. |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 28-12-2010, 22:21
|
|
|
Odnosząc się do waszych wypowiedzi.
Ford KUGA (wiec żadne cudo czy coś tam), waga 1614Kg, 2.0 D (140), przyspieszenie 10,1 max. 186.
Chodzi o to, że wszyscy gracze na rynku maja podobne osiągi, tylko O2 odstaje, jak jakiś Rumun .(przepraszam Dacia też ma pewnie lepsze osiągi). |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-12-2010, 01:40
|
|
|
Mi sie wydaje że specjalnie go stłamsili mapą po to żeby był mniej awaryjny. Mniej pęknieć głowicy itp.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Aries
Nowy Forumowicz
Auto: P307
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 5 Skąd: Norway
|
Wysłany: 03-01-2011, 22:50
|
|
|
Witam,
To moj pierwszy post na tym forum i chcialbym przywitac wszystkich Forumowiczow.
Powaznie zastanawiam sie nad zakupem O2 z silnikiem 2.2 MIVEC DID i dlatego mam prosbe do Forumowiczow, ktorzy mieli stycznosc z tym silnikiem o jakiekolwiek informacje.
Pozdrawiam,
Aries |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-01-2011, 22:54
|
|
|
Ale on chyba (w sensie Outki z tym silnikiem) dopiero płynie do salonów....
W ASX-ie sobie bardzo go chwalą (odmianę 1,8) szczególnie za niskie spalanie, bardzo kulturalną pracę, bardzo szeroki zakres obrotów jak na diesla. |
|
|
|
 |
|