Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
!Nowy silnik! 2.2 MIVEC DID MT (177KM)
Autor Wiadomość
Godlike 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 28-12-2010, 15:20   !Nowy silnik! 2.2 MIVEC DID MT (177KM)

Witam,
Czyżby w końcu jakiś sensowny silnik diesla w OUTku? Na wzór 1.8 z ASXa? Zmienne fazy rozrządu? Ekonomiczny i dynamiczny? Niestety >2.2.. cena wysoka ;/

2.2 MIVEC DID MT (177KM)
Intense+ 141 400 PLN
Instyle 152 400 PLN
Instyle Navi 160 400 PLN

2.2 MIVEC DID DIESEL MT (2268cm3)
177KM(130kW)/3500
380/2000

a zresztą... sami poczytajcie:

http://www.mitsubishi.pl/dane-techniczne/Outlander

No cena wysoka, ale już załuję, że mam tego klekota 2.0 DID (pomimo, że z modem ;/). Możliwy jakiś mały upgrade w ramach gwarancji? :P

:lol:
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-12-2010, 17:16   

Zbyt wysoka cena przez co będzie mało zainteresowanych, a po drugie ten silnik już ponad miesiąc jest na stronie Mitsu :)
 
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 28-12-2010, 17:42   

Jeżeli chodzi o silinki, w O2 to zastanawiam się na jednym
O2 z 2.0 DID(140), waga 1640Kg, przyspieszenie 12,3 max. 187
Ford S-MAX z 2.0D(140), waga 1690Kg, przyspieszenie 10,2. max.196
Jak można tak spaprać, konstrukcję.
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 28-12-2010, 17:44   

różnica w przełożeniach skrzyni biegów, moment obrotowy...
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-12-2010, 18:51   

to może jeszcze dopisz:

VOLVO XC90
2.4 TDI moc - 163 KM Vmax-185km/h przyspieszenie - 12,3s

BMW X3
2.0d moc - 150 KM Vmax - 198km/h przyspieszenie - 10,3s(czy to oznacza,że volvo jest spaprane??)

poza tym w moim katalogu otrzymanym w aso, outka przyspieszenie podano jako 10,8s

zagadam się również z przedmówca,napęd 4x4 pożera cześć mocy.

co do ceny nowego outka to jest niższa niż ze słabszym 2,2 PSA...wiec lepiej..problem z ta akcyza na silniki ponad 2,0l..stad wysoka cena...podejrzewam ,że jeśli nie zmienia sie przepisy to na nasz rynek bedzie z mniejszym silnikiem sprzedawany...np.1,8 150KM
Ostatnio zmieniony przez -WALDOR- 28-12-2010, 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 28-12-2010, 19:09   

-WALDOR- napisał/a:
to może jeszcze dopisz:

VOLVO XC90
2.4 TDI moc - 163 KM Vmax-185km/h przyspieszenie - 12,3s

BMW X3
2.0d moc - 150 KM Vmax - 198km/h przyspieszenie - 10,3s(czy to oznacza,że volvo jest spaprane??)

poza tym w moim katalogu otrzymanym w aso, outka przyspieszenie podano jako 10,8s

zagadam się również z przedmówca,napęd 4x4 pożera cześć mocy.
Odnośnie nowego X3 xDrive20D to jakies mocno nieaktualne dane przytaczasz. Ten silnik ma 380 Nm i 135 kW (184 KM).
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-12-2010, 19:12   

sorki..nie miałem pod reka najnowszych danych...co nie zmienia zamysłu posta.. :D
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 28-12-2010, 19:16   

-WALDOR- napisał/a:
sorki..nie miałem pod reka najnowszych danych...co nie zmienia zamysłu posta.. :D

Panowie z Monachium oferują nawet do tego podstawowego 4-cylindrowca 8-biegowy automat ze Steptronikiem. Ta skrzynia to miodzio :rolleyes:
A wracajac do topicu, to nie polecam tuningowana silnika 2.2. mialem w swoim wcześniej profesjonalnie zrobiona indywidualna mapę (nie jakiś dziadowski box) dajacą 440Nm i 195 KM. Wszystko pięknie dzialało i auto dosłownie latało przez 30 tys km, potem elektronika zaczęła wariować i ciagle auto wchodzio mi w tryb awaryjny. Wrociłem niedawno do fabrycznego Set Up-u i wszystko wrocio do normy. Chodzi o 2.2 PSA. MIVEC podobno też jest ciężki w tej kwestii i zblokowany na maksa, zwłaszcza że posiada sterownik DENSO.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 28-12-2010, 19:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-12-2010, 19:17   

technicznie bmw to cudeńko...tylko te ceny...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 28-12-2010, 19:25   

-WALDOR- napisał/a:
co do ceny nowego outka to jest niższa niż ze słabszym 2,2 PSA...wiec lepiej..problem z ta akcyza na silniki ponad 2,0l..stad wysoka cena...podejrzewam ,że jeśli nie zmienia sie przepisy to na nasz rynek bedzie z mniejszym silnikiem sprzedawany...np.1,8 150KM

Cena nowego jest nizsza ponieważ 2.2 PSA oferowany jest z automatem TC-SST, a MIVEC 2.2 na razie tylko z manualem.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Godlike 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 28-12-2010, 20:15   

bez sensu... znowu porównujecie miśka z BMW albo Audi.. trzeba było dołożyć 50-70k PLN i siedzieć na innym forum.

ja chciałem tylko podkreślić, że w końcu doczekaliśmy się ultra nowoczesnego sinika 2.2 MIVEC. W końcu pierwszy na świecie diesel ze zmiennymi fazami rozrządu.. zapewnia wysoką kulture pracy, niezłe osiągi oraz niskie spalanie. Osiągi chociaż niezbyt spektakularne moim zdaniem wystarczające... bo czy te 380 niutona wytrzyma sprzęgło międzyosiowe? Ten typ sprzęgła tak ma, że lubi się przypalić przy wysokim momencie... to nie haldex, który potrafi wytrzymać o wiele więcej..

ale samą konstrukcję uważam za rewelacyjną (chociaż myślę, że lada chwila dobiją do 200KM, albo zmniejszą pojemność do 2l).. czas pokaże na ile niezawodną..
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 28-12-2010, 22:21   

Odnosząc się do waszych wypowiedzi.

Ford KUGA (wiec żadne cudo czy coś tam), waga 1614Kg, 2.0 D (140), przyspieszenie 10,1 max. 186.

Chodzi o to, że wszyscy gracze na rynku maja podobne osiągi, tylko O2 odstaje, jak jakiś Rumun .(przepraszam Dacia też ma pewnie lepsze osiągi).
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-12-2010, 01:40   

Mi sie wydaje że specjalnie go stłamsili mapą po to żeby był mniej awaryjny. Mniej pęknieć głowicy itp.

Pozdrawiam
 
 
 
Aries 
Nowy Forumowicz

Auto: P307
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 5
Skąd: Norway
Wysłany: 03-01-2011, 22:50   

Witam,

To moj pierwszy post na tym forum i chcialbym przywitac wszystkich Forumowiczow.
Powaznie zastanawiam sie nad zakupem O2 z silnikiem 2.2 MIVEC DID i dlatego mam prosbe do Forumowiczow, ktorzy mieli stycznosc z tym silnikiem o jakiekolwiek informacje.

Pozdrawiam,
Aries
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-01-2011, 22:54   

Ale on chyba (w sensie Outki z tym silnikiem) dopiero płynie do salonów....

W ASX-ie sobie bardzo go chwalą (odmianę 1,8) szczególnie za niskie spalanie, bardzo kulturalną pracę, bardzo szeroki zakres obrotów jak na diesla.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.