Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Kłopoty z silnikiem
Autor Wiadomość
19freeq94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: Lipno
Wysłany: 04-01-2011, 18:48   [E55A 2.0] Kłopoty z silnikiem

Witam mam problem z moim miśkiem niestety ;/ Jego objawy są to iż działa tylko na 3 cylindrach. Ciśnienie jest we wszystkich 4 jednakowe , iskra jest na 4 , listwa paliwowa + wtryski nowe tzn (używane) ale sprawne , przewody elektryczne te co są wpinane w wtryski na 3 cylindrach jest reakcja a na jednym wogule nie ma reakcji. Co może być powodem tego objawu ? Czekam na waszą odpowiedź lub propozycję naprawy. Z góry dziękuje za pomoc.
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-01-2011, 21:18   

A s wiece zapłonowe, przewody zapłonowe :?: Czy ciagle silnik pracuje na 3 cylindrach :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 06-01-2011, 00:32   

Sprawdź czy na tym 4 cylindrze wtryskiwacz dostaje sygnały ze sterownika, czy wychodzą z kostki na wtryskiwacz.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
19freeq94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: Lipno
Wysłany: 06-01-2011, 18:51   

Witam. Po sprawdzeniu waszych propozycji okazało się iż nie ma impulsu na jeden wtrysk. Co możne być teraz przyczyną tego że nie ma impulsu ?
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-01-2011, 07:49   

Awaria ECU na przykład.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-01-2011, 08:10   

Albo nie łączy kostka w ecu właśnie na pinie za to odpowiedzialnym lub wina ecu, przepalona ścieżka itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.