Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
11-02-2007, 01:29
Duma z pojazu marki Mitsubishi?
Autor Wiadomość
przem20
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 08:36   Duma z pojazu marki Mitsubishi?

Witam.
Opiszę wam mojš przygodę z, MMS która zaczęła się w 2005 roku – zakup nowego pojazdu u dealera. Jestem rozczarowany jakoœciš samego pojazdu (walory użytkowe sš jak najbardziej OK - ale wykonanie - masakra - serwis jeszcze większa masakra). Po roku użytkowania na klapie bagażnika oraz na masce wystšpiła korozja - zrobiły się takie purchle, w komorze silnika również pojawiła się ruda - wymieniono/naprawiono na gwarancji (rzeczoznawca po pomiarach potwierdził, że blachy i lakier sš fabryczne) - całoœć imprezy zakończyła się w czerwcu tego roku. Wymieniono blachy - ale tylnš szybę wycięto ze skorodowanej blachy i wklejono ponownie w nowš blachę (standardy jakoœci high level). Szybę wycięto nieudolnie - pozostawiajšc œlady operacji nożem czy nie wiem, czym to wycinali. Szczegół - olałem to nie rzuca się to tak w oczy. We wrzeœniu okazało się, że nie działa ogrzewanie tylniej szyby - wczeœniej przy temperaturach panujšcych w lato nie można było tego sprawdzić. Okazało się, że panowie tak wycinali szybę, że urwali przyłšcze zasilajšce ogrzewanie - takš blaszkę przyklejonš do tylnej szyby, na którš się zakłada kabelek - stwierdzenie tego zajęło im cały dzień. Musiałem się umówić na przyklejenie w innym terminie - bo nie mieli kleju. W końcu przykleili i miało być OK - ale nadal nie działało - znowu wizyta w ASO - nie odpadło - ale coœ Ÿle przykleili i nie przepływał pršd - znowu żeby to stwierdzić cały dzień samochód stał w ASO i musiałem się umówić na inny termin. Kolejna wizyta - przykleili, ale nie założyli kabelka żeby dobrze wyschło - kolejna wizyta w ASO założenie kabelka. Po tych operacjach zaczęło działać - do dziœ rano. Akurat u mnie na wsi było dziœ -1 st. C. Cały samochód w lodziku. A tu nie działa ogrzewanie tylnej szyby. Zajrzałem tam - pięknie się wszystko oderwało. I teraz poroszę was o otuchę i pocieszenie, bo powoli zaczynam tracić cierpliwoœć do tego samochodu. Chyba sam to zrobię. Oprócz tego musiałem już raz czyœcić przepustnicę, bo obroty falowały – zaraz znowu będę musiał to zrobić, bo ponownie obroty falujš. Po 30000 km wymieniłem już klocki z tyłu. Teraz mam 35000 km na budziku i mam już do wymiany klocki z przodu. Miałem mniej problemów z 9 letnim polonezem. A w 6 leniej astrze klocki z przodu wymieniłem pierwszy raz po 60000 km. Miałem już kilka samochodów – ten jest największym bublem jaki miałem – przykre to – ale prawdziwe.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy samochodów Mitsubishi a szczególnie Space Starów.
Przemek.
 
 
dager
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 08:45   

przemo , wystaw ,,ładną ''cenzurkę ASO w której robiłeś wszystkie poprawki i wyślij wyżej , chyba na samochód obowiązuje jeszcze gwarancja :shock:
 
 
przem20
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 08:52   

Obowišzuje - ale już nie mam siły do cišgłych wizyt w ASO - dzisiaj będę gadał z jakimœ dyrektorem z MMC który nieopacznie przy tej akcji z blachami dał mi swojš wizytówkę :)

ASO: Allianz Auto Warszawa.

P.
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-10-2006, 09:04   

klocki to część zużywalna, a jak były załozone lichej firmy, to sie szybko zużyły..proste...

jak urwali blaszkę, a nie tylko ten kabelek, to może być problem, bo niezałapie obwodu wtopionego w szybę. ja kiedyś przykleiłem to na superglue i zadziaało i sie nie odrywało. Ew możesz na klej do szyb samochodowych, to już razej na bank nie oderwiesz

Z tą koroja, to chyba jakiś wyjątkowo trefny egzemplarz Ci sie trafił.

Ztą korozją, to moznaby sie kłucić, że to wada fabryczna, bo auto ma gwarancję na blachy, a korozja po roku to niedopuszczalne.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
DarekCz
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 09:07   

Przemek chyba trafiłeś na jakiś wadliwą furke i do tego jeszcze na jakies g......ne ASO.
Musisz na gwarancji usunąć wszystkie usterki bo po gwarancji to bedzie dość kosztowne.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 18-10-2006, 09:14   

przem20 napisał/a:
ASO: Allianz Auto Warszawa.
To ASO w Warszawie nie ma najlepszej renomy. Wręcz odwrotnie.
Czy przypadkiem nie opisywałeś swoich przygód ze Spejsem na MKP :?: Jakoś znajomo mi to brzmi o tych purchlach :)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-10-2006, 09:17   

Niestety Carismy i Spacestary, były robione w Europie, co spowodowało drastyczny spadek jakości.

A co do ASO tutaj znajdziesz temat o nich: http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0

Tutaj przykładowa wypowiedź:
Fido__ napisał/a:
....Natomiast Allianz Auto to porażka. Zaczynając od jakości sprzedaży (żenada - sam sprawdzałem), poprzez dużo wpadek serwisowych, blacharskich itp. Mam wiele przykładów z ostatniego świeżego forum w tej sprawie. Mam nadzieję, że jakoś się uda uruchomić to archiwum...
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-10-2006, 09:23   

Jesteś piątą osobą niezadowoloną z Mitsu, którą znam. Znam też tysiące osób zadowolonych. Jesteś też drugą poznaną osobą, której po roku rdzewieje Mitsu, kupione jako nowe w salonie i trzecią której w ogóle rdzewieje nówka.
W porównaniu do innych marek nie jest to więc nagminne i uważam, że ten egzeplarz jest mocno podejrzany. Może było to tzw. auto testowe, które niejedno przeżyło w trakcie prezentacji klientom.
Co do klocków ham. to nie ma reguły - ja w Galancie klocki z 5mm grubością okładzin wyrzuciłem z przyzwoitości po 90 tkm, mimo że nadawały się jeszcze do jazdy. Są też ludzie, którym klocki starczają na 10 tkm i nie robią z tego tragedii.

Jedno powiem - musisz walczyć o swoje. Skoro masz namiar do kogoś z MMC, to wykorzystaj to. Ew. zmień ASO - chyba gdzieś na forum był jakiś ranking z polecanymi stacjami.
 
 
przem20
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 10:04   

Opisywałem swój problem na MKP - to jakby kontynuacja. Do topica na MKP dopisało się przynajmniej kilkanaœcie osób z rdzewiejšcš tylnš klapš - więc generalnie jest to problem w tych samochodach. Co do klocków - to szczegól - oczywiœcie 30000 km to tez niezły wynik. Problem polega natym że nawet bym chciał zmienić ASO - ale samochód został u nich kupiony - i oni likwidowali problemy z blachami na gwarancji - oni też spieprzyli szybę - patrz ogrzewanie. Każde inne ASO musiałby być chore żeby poprawiać za darmo - nie mam zamiaru płacić za to ani grosza - niedoruby swojego poprzednika z tej samej bandy.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-10-2006, 19:48   

przem20, nie do końca - jak masz dokumentację tego co Ci robili w Alianz Auto możesz zażądac od nich po trzeciuej chyba naprawie wymiany elementu na wolny od wad. Czyli nową szybę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 18-10-2006, 22:12   

przem20 napisał/a:
dzisiaj będę gadał z jakim� dyrektorem z MMC który nieopacznie przy tej akcji z blachami dał mi swojš wizytówkę
I jak rozmowy z dyrektorem :?: Możesz nam zdradzic kto to :?:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 19-10-2006, 00:13   

tak jak pisze Hubeeert, jak się zepsuje trzeci raz (a nawet jak sięgam pamięcia to mój tata procesował się już po drugiej poważnej awarii tego samego elementu) to samo to możesz żądać wymiany na nowy. Ale warunek, w takim przypadku jak masz taki felerny egzemplarz, każdą duperelke jaką robią Ci w samochodzie każ sobie wpisywać do książki serwisowej, żebyś potem miał dowody.
Generalnie auto jak auto, wszedzie bubel trafić się może. Ważne żeby korzystać ze swoich praw. Mój tata też kiedyś trafił na auto innej marki tak wadliwe, że nie przejechał nim 1000km. Sprawa w sądzie trwała pół roku ale oddali z taką nawiązką, że o ile polskiemu oddziałowi tej firmy pewnie to nie zrobiło specjalnej szkody, o tyle myślę, że dealer po tym jak musiał większość kosztów pokryć z własnej kieszeni nie podskoczył już prędko nikomu. A i nie ma co ukrywać, była to dobra lokata kapitału (tylko nerwów szkoda było).
także jeździj, walcz o swoje, bo Ooni tylko liczą na to, ze klient da sobie spokój.
Pozrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 00:45   

A ja dodam tylko na marginesie, że autka Mitsu z lat `80 i `90 mają nieporównywalnie lepszą jakość wykonania i trwałość.
Obecnie fabryki rozrzucone są po całym świecie, a jakość niestety powoli (ale systematycznie) maleje :?
A co do MSSa to walcz chłopie o swoje, a po n-tym razie zażądaj wymiany auta na nowe albo zwrot gotówki - opłacony przez Ciebie niezależny rzeczoznawca wystawi Ci odpowiednią ekspertyzę (koszty następnie i tak zwróci ASO).
 
 
Robert Bryl
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 08:28   

Krzyzak napisał/a:
Jesteś piątą osobą niezadowoloną z Mitsu, którą znam. Znam też tysiące osób zadowolonych.

Masz rozległe znajomości :-) Powiedziałbym, ze nadzwyczaj rozległe.


Krzyzak napisał/a:
Jesteś też drugą poznaną osobą, której po roku rdzewieje Mitsu, kupione jako nowe w salonie i trzecią której w ogóle rdzewieje nówka.
W porównaniu do innych marek nie jest to więc nagminne i uważam, że ten egzeplarz jest mocno podejrzany.

Które marki (poza Fordami...) rdzewieją szczególnie mocniej? Biorąc pod uwage watpliwą popularność Mitsubishi w kraju, oczywiście...
Zgadzam się, że Mitsubishi pod względem trawałosci blach nie staowi zadnego cudum magikum (w obie strony, po prostu przeciętny szaraczek) a pod wzgldem jakości powłoki lakierniczej (lakier absurdalnie podatny na odpryski w MSS) jest wręcz dość ambarasujące...


Krzyzak napisał/a:

Może było to tzw. auto testowe, które niejedno przeżyło w trakcie prezentacji klientom.
Co do klocków ham. to nie ma reguły - ja w Galancie klocki z 5mm grubością okładzin wyrzuciłem z przyzwoitości po 90 tkm, mimo że nadawały się jeszcze do jazdy. Są też ludzie, którym klocki starczają na 10 tkm i nie robią z tego tragedii.


Jako posiadacz (były) SS (z którego byłem mocno zadowolony) chciałbym podkreslic że byłem ostro zdziwiony nikłą żywotnością klocków (ori) w tym aucie. I nie ja jeden. Swego czasu (na starym forum) głosiłem poglad, że to auto bardzo źle hamowało w pierwszych seriach i z tego powodu dano z tylu tarcze ( w pierwszych seriach były bębny) oraz tak dobrano charakterystyke klocków by auto się w ogóle zatrzymywało w przyzwoitej odległości. Skutkiem sa miękkie, hamujące klocki i ich stosunkowo krótka żywotność. Moim zdaniem to jawny poslizg MMC i próby jakiegoś tam lekkiego druciarstwa. Cóż, innych hamulców ze względu na malutkie (jak na wielkość i masę ) kółka nie dało się wsadzić...
 
 
cyklista 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1,6 Comfort
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 216
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19-10-2006, 08:56   

A ja mysle że to własnie centrala MM jest winna takim sytuacjom, bo toleruje takie zachowanie serwisów i nie reaguje na skargi klientów, a według mnie takie serwisy juz dawno powinny stracic autoryzacje i niech się zajmuja inną marka jak nie potrafia zapewnic pewnego poziomu usług.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.