Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Napęd Outlander II
Autor Wiadomość
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-01-2011, 12:10   

mitsu00 napisał/a:
Uppsala jest nonstop zasypana z białymi drogami i śniegiem do kostek w centrum miasta. Jeżdżę zatem na Locku i napęd dziala bezproblemowo. jeśli byłoby inaczej to coś jest nie teges.

wlasnie =D>
Olej pod outkiem? Jaki olej? U mnie tak szybko sie spala ze nie ma szans na wycieki :lol: :D
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
AndrzejKrok 
Nowy Forumowicz


Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2011, 14:21   

tak dużo bierze ten silnik??
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 05-01-2011, 14:31   

Dodam cos od siebie,moze to w czyms pomoze.
Kupujac outka ponad 3 i pol roku temu tez tak bylem wlasnie poinformowany.4 Lock -stosowac tylko w kopanym sniegu , piachu i z wylaczona kontrola trakcji -tryb jazdy chwilowy.np wyciaganie innego auta z rowu :) mialem ostatnio,outi spisal sie wspaniale!
Znam mechanika ktory od lat pracuje w 3 city miedzy innymi przy terenowkach i twierdzi ze jezdzac na tym trybie w normalnych warunkach gdzie snieg po kostki,zwiekszamy tylko w naszych outkach chwilowe spalanie i zupelnie niepotrzebnie grzejemy uklad,zas wszelkie niedogodnosci jazdy codziennej niweluje tryb 4wd. Twierdzi tez ze tego typu uklad napedowy ,czesto aby zapobiec przegrzaniu sie przy ostrzejszej jezdzie w trybie 4lock spowoduje chwilowe samoczynne przejscie w tryb auto nawet przy b.niskiej predkosci.
A u mnie stuknelo 100 tys/km ponad i wciaz bez awarii-odpukac. :lol:
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Mariusz4 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-01-2011, 15:27   

Gunner napisał/a:

A u mnie stuknelo 100 tys/km ponad i wciaz bez awarii-odpukac. :lol:

a u mnie 35 tys i właśnie stoi w ASO - docisk sprzęgła i walnięty uszczelniacz w skrzyni rozdzielczej. trwają poszukiwania nowego uszczelniacza :evil:
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 05-01-2011, 16:10   

Gunner napisał/a:
A u mnie stuknelo 100 tys/km ponad i wciaz bez awarii-odpukac.
I oby tak dalej. Moim nawinąłem właśnie 97kkm i silnikowo i napędowo nadal igła. Zawieszenie przód mi sie sypnęło, ale mimo ze zostało 2 dni do końca gwarancji to MMC Sweden bez piśnięcia wymieniło oba wahacze, wcześniej oba amortyzatory. To jest serwis.... :mrgreen: W Polsce cwaniaki pewnie by odburkneli że TTTM przy takich przebiegach i że to z powodu złej eksploatacji czy cuś w tym stylu. Ile ja zdrowia i czasu się natraciłem jeżdżąc po warszawskich ASO z zawieszeniem. W Szwecji 1 wizyta i problem usunęli.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-01-2011, 17:04   

mitsu00 napisał/a:
Moim nawinąłem właśnie 97kkm i silnikowo i napędowo nadal igła.
Nie wymieniałeś sprzęgła?
dab napisał/a:
wlasnie
Olej pod outkiem? Jaki olej? U mnie tak szybko sie spala ze nie ma szans na wycieki
to zdejmij nogę z gazu. Do 120km/h przecież prawie nie bierze, jedynie powyżej 140km/h to zaczyna braki paliwa uzupełniać olejem z silnika ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 05-01-2011, 17:22   

rezon napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Moim nawinąłem właśnie 97kkm i silnikowo i napędowo nadal igła.
Nie wymieniałeś sprzęgła?
A fakt. Zapomnialem o tym.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 06-01-2011, 09:53   

mitsu00 napisał/a:
A fakt. Zapomnialem o tym.


Pamięć bywa zawodna . :lol:
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.