Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Maretzky85
06-01-2011, 22:19
[E32A 1.8] Inny rozstaw śrub mocujących alternator
Autor Wiadomość
Dżepetto 
Nowy Forumowicz
Dżepetto

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 8v 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-01-2011, 18:33   [E32A 1.8] Inny rozstaw śrub mocujących alternator

Witam
Mam pytanie odnośnie alternatora. Ostatnio w moim miśku padł stojan i najprawdopodobniej diody szukałem trochę na szrocie i znalazłem podobny od galanta lecz ma on inny rozstaw śrub mocujących. Napięcie na obydwóch jest takie same czyli 65A. Czy można przełożyć stojan do drugiej obudowy ? Zamieszczam zdjęcie obydwóch alternatorów KLIK
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-01-2011, 20:02   

Jeśli z tego samego silnika, to teoretycznie powinno pasować. Z 2.0 nie pasuje na pewno :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mikomik 
Forumowicz

Auto: misiu lancer 91r był też gal
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 62
Skąd: St-ce
Wysłany: 06-01-2011, 00:34   

niekoniecznie musi pasować
ja też robiłem z dwóch alternatorów jeden bo padły diody i okazało sie, że było trochę wiecej przerabiania bo mimo, że rozstawy srub itp były takie same, obudowy na pierwszy rzut oka też, to np otwory w obudowie na zacisk śrubowy były o różnych srednicach i trzeba było rozwiercać i kombinować podkładki izolujące, trzeba było także wcześniej przelutować diody
także bardzo uważnie obejrzyj obie sztuki:)
_________________
Janusz
 
 
Dżepetto 
Nowy Forumowicz
Dżepetto

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 8v 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-01-2011, 21:52   

Dzięki za odpowiedzi. Przełożenie nie wchodziło w grę- za dużo kombinowania. Przełożyłem tylko wirnik okazało się że była padnięta jedna bieżnia. Zamykam temat
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.