Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sigma : odpalanie na benzynie
Autor Wiadomość
Sigma 
Nowy Forumowicz
Japan Style

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-01-2011, 13:45   Sigma : odpalanie na benzynie

Witam wszystkich Mitsumaniaków

od czasu przyjścia mrozów mam pewien problem z odpalaniem Sigmy a mianowicie na zimnym silniku nie chce palić na benzynie a na gazie odpala nie za 1 razem ale odpala i jak odpale na gazie to przelączam na benzyne od razu i chodzi juz i jak pochodzi pare minut na tej benzynie to go zgasze i juz odpala normalnie na benzynie czyli jak troche pochodzi lub się rozgrzeje to nie ma tego problemu z odpalaniem na benzynie , wymieniłem filtr paliwa ale to bardzo nic nie dało

czekam na każdą odpowiedź , mam nadzieję że ktoś pomoże , będe bardzo wdzięczny
_________________
Sigma 3.0 V6 12v MT PDW 17 "
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
  Wysłany: 06-01-2011, 16:56   

Podejrzewałbym problem z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego. Na tej podstawie komputer określa czy silnik ma pracować na tzw. ssaniu. Dlatego jeśli się zagrzeje to nie ma problemów z odpalaniem bo na ciepłym silniku dawka paliwa przy starcie nie musi być tak duża jak przy zimnym. Najprościej byłoby podłączyć się komputerem bo wtedy wiadomo jaką temperaturę silnika widzi komputer. Trudniejszy wariant - jeśli nie chcesz płacić za podłączenie - sprawdzenie czujnika wg. procedur z serwisówki. Ewentualnie odczytać błędy z komputera (to można wykonać we własnym zakresie) - być może coś się zapisało.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.