Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zawieszenie tylne - koło
Autor Wiadomość
waclaw2727 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 166
Skąd: międzyrzecz
Wysłany: 27-10-2010, 11:09   zawieszenie tylne - koło

witam czy ktoś mi może powiedzieć co to za otwór
http://picasaweb.google.p...7072500/Remont# co jakiś czas pojawia mi się tam olej raz z jednej strony raz z drugiej strony jakiś czas cieknie potem już nie .

co może być przyczyna owego wycieku?????????

w moście nie brakuje mi oleju bo sprawdzam dość często, raz musiałem dolać 200 ml po dolaniu nie ciekło minęło około 3 miesięcy i znów się pojawił olej na drugim kole
_________________
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 01-11-2010, 14:14   

Miałem tak samo. Musisz wymienić łożyska z uszczelniaczami. Być może wystarczyła by wymiana samych uszczelniaczy łożysk (jakby udało się Ci je dostać) choć sporo roboty przy tej wymianie i radziłbym od razy komplet wymieniać. Ja dostałem japoński komplet po 80zł na stronę.
_________________

 
 
 
waclaw2727 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 166
Skąd: międzyrzecz
Wysłany: 01-11-2010, 17:49   

lesmen napisał/a:
Miałem tak samo. Musisz wymienić łożyska z uszczelniaczami. Być może wystarczyła by wymiana samych uszczelniaczy łożysk (jakby udało się Ci je dostać) choć sporo roboty przy tej wymianie i radziłbym od razy komplet wymieniać. Ja dostałem japoński komplet po 80zł na stronę.



dzięki za podpowiedz to znaczy zaczynam szukać owego uszczelniacza i łożysk
_________________
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 
 
flinston 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-11-2010, 22:43   

albo cylinderek hamulcowy cieknie ale wtedy ubywał by płyn hamulcowy co byś zauważył po kontrolce także to będzie raczej olej z mostu
 
 
waclaw2727 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 166
Skąd: międzyrzecz
Wysłany: 03-11-2010, 07:18   

flinston napisał/a:
albo cylinderek hamulcowy cieknie ale wtedy ubywał by płyn hamulcowy co byś zauważył po kontrolce także to będzie raczej olej z mostu


to nie to bo płyn jest ok i hamulce suche
_________________
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 03-11-2010, 09:32   

waclaw2727 napisał/a:
flinston napisał/a:
albo cylinderek hamulcowy cieknie ale wtedy ubywał by płyn hamulcowy co byś zauważył po kontrolce także to będzie raczej olej z mostu


to nie to bo płyn jest ok i hamulce suche


poza tym cieknący płyn nie objawia się plamami tak blisko środka piasty
 
 
speedy 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I 2,5 TD 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Karniowice
Wysłany: 07-01-2011, 13:11   

Kolego "lesmen" może zupełnie nie w temacie ale nie znalazłem na forum i ani ja, ani znajomy mechanik nie mógł się uporać.W czym rzecz;Wymiana łożysk z tyłu. Wszystko ok aż do momentu gdzie trzeba dobrać się do pierścienia który trzyma łożysko..piasta z półosią na wierzchu, seger zdjęty i dalej stop.
Masz może jakiś sposób aby go ściągnąć, czy jakiegoś szpeja trzeba sobie wyprodukować?
_________________

 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 07-01-2011, 16:28   

speedy napisał/a:
Kolego "lesmen" może zupełnie nie w temacie ale nie znalazłem na forum i ani ja, ani znajomy mechanik nie mógł się uporać.W czym rzecz;Wymiana łożysk z tyłu. Wszystko ok aż do momentu gdzie trzeba dobrać się do pierścienia który trzyma łożysko..piasta z półosią na wierzchu, seger zdjęty i dalej stop.
Masz może jakiś sposób aby go ściągnąć, czy jakiegoś szpeja trzeba sobie wyprodukować?
Metoda podejrzewam bardzo prosta-sama piłka do metalu lub jeżeli czujesz się na siłach to szlifierka i trzeba ten pierścień podciąć. Trzeba tylko, uważać żeby nie ryznać przy tym półośki, bo może z czasem się ukręcić.
Nadcięty zejdzie bez problemu nie robiłem tego w pajerce ale swego czasu zmieniałem łożyska na półosiach w fiacie 125p myślę ze metoda osadzania jest w obu przypadkach jednakowa. Pierścienie są elementami jednorazowymi i po montażu łożyska nowy pierścień należy nagrzać do czerwoności i wrzucić na półośkę. Dzięki połączeniu na gorąco założony pierścień jest nie do zdarcia... no chyba że się zna na niego sposób:wink:
Powodzenia
 
 
 
speedy 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I 2,5 TD 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Karniowice
Wysłany: 07-01-2011, 17:00   

Dzięki. Tak też podejrzewałem a ten sam patent przy capri stosowałem. Niby w serwisówce jest do tego "specjalne" narzędzie i ani słowa o jednorazowości pierścienia ale kto tam wie. Mecher twierdzi że jak nowy to żaden "pasujący od innego" bo w sumie nie tędy droga. Cóż, poszukać pierścienia i samemu temat po raz kolejny przerabiać..Może jakąś foto-instrukcję po drodze zrobię.
_________________

 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 07-01-2011, 22:42   

speedy napisał/a:
Dzięki. Tak też podejrzewałem a ten sam patent przy capri stosowałem. Niby w serwisówce jest do tego "specjalne" narzędzie i ani słowa o jednorazowości pierścienia ale kto tam wie. Mecher twierdzi że jak nowy to żaden "pasujący od innego" bo w sumie nie tędy droga. Cóż, poszukać pierścienia i samemu temat po raz kolejny przerabiać..Może jakąś foto-instrukcję po drodze zrobię.
Co niby masz kombinować...kup zestaw naprawczy łożyska tylnego koła i wszystko masz dopasowane przykładowo tutaj masz taki zestaw (indeks nr H25004)
http://sklep.intercars.com.pl/
No czy jest tylko ten pierścień coś nie jestem na podstawie zdjęć do końca przekonany trzeba by to upewnić...
 
 
 
speedy 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I 2,5 TD 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Karniowice
Wysłany: 08-01-2011, 08:47   

Dokładnie ten zestaw mam (co prawda 20 zeta tańszy) ale nie ma w nim wspomnianego pierścienia - jest łożysko dwa uszczelniacze i nic więcej. Podjadę do Filipowicza może mają.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.