Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Problem z duszeniem i chałasem.
Autor Wiadomość
alexgol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 99' (I gen)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2011, 11:21   [Cari 1.8 GDI] Problem z duszeniem i chałasem.

Witam,
Co prawda wybieram się w poniedziałek do mechanika na oględziny, ale pomyślałem, że może naprowadzicie mnie co jest nie tak. Było to już poruszane, z tego co wyszukałem na forum, ale tak na prawdę nic się z tych tematów nie dowiedziałem.
Po pierwsze, między 2 a 3 tys. obrotów Cari się dusi. Praktycznie w tym zakresie obrotów dłuższa jazda jest bardzo uciążliwa. Poniżej 2 i powyżej 3 to nie występuje. Mam wrażenie jakby nie miała w tym zakresie mocy, jakby paliwo nie dochodziło.
Druga sprawa to, że po puszczeniu sprzęgła autko hałasuje. Taki głośny szmer na "luzie" albo na małych obrotach. Jakby coś ze sprzęgłem albo skrzynią. Może ktoś się z tym spotkał u siebie i wie co nie śmiga.

Tak jak mówiłem i tak w poniedziałek czeka mnie mechanik, ale zapytać zawsze m(ożna :)

(GDI 99' przed liftem)
 
 
byczeks
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2011, 19:36   

Ad1. Dobrze by było "wymrugać" błędy, bo bez tego, to nawet mechanik może strzelać kulą w płot.
Ad2. Sprzęgło (tarcza + docisk) lub łożysko na wałku głównym skrzyni biegów.
 
 
wit71 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.8 GDi 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 103
Skąd: Polanica Zdrój
Wysłany: 08-01-2011, 20:01   

temat był poruszany na forum-miałem te same objawy.
zalecam profilaktycznie wymienić filterki w pwc-zakup w aso mitsubishi tylko oryginały(koszt jednego około 20 zł),na forach rosyjskich podają że są różni producenci filtrów ale różnią się rozmiarem-MILIMETRY-oraz gęstością siatki, dlatego tylko oryginał!. u mnie pomogła wymiana filterka -na razie jednego :lol:
 
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 09-01-2011, 14:41   

Podpinam się do tematu. Walczę już od tygodnia, mam takie same objawy, jestem w trakcie wymiany filterka w pompie WC i filtra paliwa. Dam znać czy wymiana przyniosła poprawę
_________________
Trutil
 
 
 
alexgol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 99' (I gen)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-01-2011, 22:53   

Wygooglowałem, że niby takie objawy mogą być spowodowane zepsutą cewką... jutro posprawdzam cewki i przewody. Jutro też zmieniam filterki i dam znać czy coś pomogło i czy cewki są ok.

[ Dodano: 10-01-2011, 14:32 ]
:mrgreen:

A jakie kable WN idą do Cari GDI przedliftowej?
Takie będą pasowały?
http://e-autoparts.pl/cat...tml?review=true
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 10-01-2011, 18:34   

W Cari GDI nie ma kabli są fajkocewki :)
_________________
Trutil
 
 
 
alexgol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 99' (I gen)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-01-2011, 12:12   

Znalazłem przez przypadek ten temat
http://forum.mitsumaniaki...+paliwa&start=0

Wynika z niego, że to te filterki przy pompie WC jednak pewnie. Niestety przeziębienie mnie zwaliło z nóg i nic nie mogłem porobić przy aucie. Na szczęscie już jest lepiej i jutro wymieniam filtr paliwa i posprawdzam te cewki w końcu. Jeśli wymiana filtra paliwa nic nie da to dzwonie do ASO w Markach (bo chyba tam bedzie mi najwygodniej pojechać) i do konca tygodnia mam nadzieje wymienie też te filtry w pompie. W piątek czeka mnie podróż do rodziców i mam nadzieje, że będę już mógł jechać normalnie a nie bez przerwy over 3 tys. obrotow :D
 
 
klawy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: Radom
Wysłany: 11-01-2011, 16:37   

Wymień te filterki bo to zawsze coś daje.Ale musisz brać pod uwagę że to niekoniecznie pomoże.Gdybyś miał problemy z wymianą to pisz śmiało,ja je wymieniałem osobiście i nie było z tym problemu.
_________________
REKINOS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.