Silnik 6A12 2,0 l DOHC 24v V6 zalozenie Twin Turbo |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:37
|
|
|
Znaczy ja odpowiedziałem na post rosomak1983. Jak rozumiem chodzi mu o remap 4G63T. A jeśli chodzi o dołożenie turbo nie wiem jak będzie ze spalaniem. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:39
|
|
|
Wszyc napisał/a: | że zanim się włączy turbo to niby jest jak było |
no własnie dlaczego nie jest przeciez teoretycznie sprezanie jest nawet mniejsze...
generalnie na detci chciałbym miec 2 boosty eko oraz power. Mniej wiecej jak bym dmuchnał 1.0 na eco to ile wyjdzie, teraz auto pali jakies 10-12 (blizej tych 12 )
Zmieszcze sie w 15 ????????
Generalnie niektóre auta z TURBO pala bardzo mało np kappa turbo 16V ok 7.5-9l /100km przy mocy 205 i masie ok 1500kg. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:45
|
|
|
to jak wróżenie z fusów można sobie strzelać co będzie a dokładnie ciężko powiedzieć |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2011, 23:13
|
|
|
rosomak1983 co Ty masz za auto z turbo???
A 300KM samym remapem w 4G63T z Eclipsa zrobić się nie da. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 10-01-2011, 00:44
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | rosomak1983 co Ty masz za auto z turbo??? |
tzn jeszcze nie
Hubeeert napisał/a: | A 300KM samym remapem w 4G63T z Eclipsa zrobić się nie da. |
tak wiem ale załózmy ze jest dłubniete |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-01-2011, 02:22
|
|
|
Ja jak wyliczyłem swoje plany co do podnoszenia mocy to mi wyszło że z mojego wolnossaka zostanie tylko głowica no może w ostateczności jeszcze wał korbowy przy tych mocach reszta idzie w kibel
Ale panowie zboczyliśmy z tematu nie widzę nigdzie w temacie napisu 4G63 a spalanie więc proponuje dać spokój dyskusji i zrobić oddzielny temat o 4G63
Temat uturbiania V6 raczej zakończony jedynie pomóc więcej by mogła osoba co już uturbiła V6stkę ale takie tutaj raczej na forum nie ma a szkoda miło poczytać o takich projektach |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 10-01-2011, 17:52
|
|
|
Wszyc napisał/a: | o mi wyszło że z mojego wolnossaka zostanie tylko głowica no może w ostateczności jeszcze wał korbowy przy tych mocach reszta idzie w kibel |
blok tez ??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-01-2011, 19:33
|
|
|
blok może zostać ale ja pewnie wymienię z "pewnych powodów" |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 11-01-2011, 21:58
|
|
|
odpowiednio zestrojony doładowany silnik bedzie palił do 3 tyś obrotów minimalnie wiecej niz ten sam wolnossacy. Sprawdzone. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 16-01-2011, 22:41
|
|
|
rosomak1983, chodzi ci otalona??? mysle ze spokojna jazda kolo 10 litrow spali a jesli mowa o uturbieniu v6 to powiem tak mnie uturbienie eclipsa juz 20 tysi walnelo po kieszeni a jeszcze troche przedemna zeby to jezdzilo jak chce wiec v-ka wyjdzie wiecej pewnie |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-01-2011, 00:59
|
|
|
kafar_1989 napisał/a: | rosomak1983, chodzi ci otalona??? |
ciii tutaj jeszcze nikt nie wie
kafar_1989 napisał/a: | mysle ze spokojna jazda kolo 10 litrow |
zeszłem poniżej 10 dokładnie to 9.5 do 3 tyś obrotów, pare razu było tez do spodu na pare sekund |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|