 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E5xx] Bujanie auta |
Autor |
Wiadomość |
galant V6
Forumowicz
Auto: MITSHUBISHI GALANT V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: BIALYSTOK
|
Wysłany: 07-01-2011, 20:35 [E5xx] Bujanie auta
|
|
|
Witam czy przy obciazonym samochodzie bujanie tylem moze byc spowodowane zuzytymi amorkami? |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 19-01-2011, 13:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 07-01-2011, 20:37
|
|
|
galant V6 napisał/a: | Witam czy przy obciazonym samochodzie bujanie tylem moze byc spowodowane zuzytymi amorkami? | Tak. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-01-2011, 10:22
|
|
|
Oraz zużytymi tulejami metalowo-gumowymi zawieszenia. |
|
|
|
 |
MakroSerwis
Mitsumaniak

Auto: Galant i inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 37 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 10-01-2011, 06:59
|
|
|
Obstawiam zużyte tylne amortyzatory, które we współpracy ze standardowo przysiadniętymi sprężynami tylnego zawieszenia, dają efekt płynięcia statkiem . Jeżeli do tego dojdzie zużyta tuleja górnego wahacza, to mamy geometrię do pupy, co potęguje efekt (i zużycie opon). |
|
|
|
 |
|
|