Eclipse 2G GS-T - Pablo1o |
Autor |
Wiadomość |
Pablo1o
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2011, 13:27 Eclipse 2G GS-T - Pablo1o
|
|
|
Cześć
Nadszedł czas aby zaprezentować swojego misia. To mój 3 model tej marki. Wcześniej jeździłem Lancerem '90 oraz Carismą '96. Eclipse kupiłem 4 lata temu. Była to totalna seria ale w całkiem przyzwoitym stanie. Od tego czasu wiele się zmieniło zresztą można to samemu ocenić. Na początku zmiany miały być skromne ale jak zwykle troche mnie poniosło
Chciałbym jeszcze bardzo podziękować Maretzkyemu za pomoc. Wiele razy ratował mnie z opresji, kilka razy modził w moim aucie i dzięki niemu zaczęłem sam też grzebać przy Eclipse Wielkie dzięki stary Dzięki tobie znalazłem nową pasję
Oto lista zmian :
- Zmieniony silnik na 4G63T z roku 1996 GST , ECU GST 96’
- Moc seryjna: 214 KM
- Obecna moc: niezmierzona , ciśnienie 0,65 bara
- Skrzynia manualna od GST
- Sprzęgło: SBR 3500 LBS
- Turbo: EVO III BIG 16G
- Pompa paliwa Walbro 255
- BOV: HKS SSQV
- Wtryski: 450 cc
- Kable zapłonowe Taylor 409 Performance 10,4 mm
- Dodatkowe zegary DEFI 52 Boost i EGT
oraz AEM Uego - AFR szerokopasmowy
- Intercooler APEX
- Układ wydechowy: Pełen przelot 3'' zakończony HKS Hi Power , Downpipe OBX 3''
- Kolektor ssący od 1G oraz przepustnica 60 mm , oszlifowana i pomalowana proszkowo
- Uszczelka pod głowicę Cometic i śruby ARP
TUNING ZAWIESZENIA/HAMULCE:
- amortyzatory Tokico Ilumina rególowane
- przednie zaciski (4 tłoczkowe) z Evo (320 mm)
- tylnie zaciski ( 2 tłoczkowe ) z Evo (300 mm)
- tarcze R1 concepts ( nacinane/nawiercane)
TUNING WIZUALNY
- przednie światła „Angel Eyes”
- tylne światła „Altezza Black”
- przedni zderzak od Auto-R
- spojler GST/GSX
- alufelgi 18'' Falken Torque 5 , opony Yokohama Parada Spec-2
- czerwone oświetlenie tylu FLUX
TUNING AUDIO
- deck Alpine CDA 9883
- głośniki Hertz ESK 165
- wygluszenie całego samochodu + Subwoofer
W chwili obecnej przerabia się kolektor wydechowy OBX -a i niebawem wleci pod maskę razem z zewnętrznym WG. Lecą też nowe rurki od chłodzenia i jeszcze napewno coś wymyślę
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-01-2011, 13:48
|
|
|
Meeega piękny Ecli. Pod maską wypicowany strasznie przypuszczam, że o każdy centymetr kwadratowy samochodu zadbałeś . Ile kasy w niego już włożyłeś w w/w mody? Tak pi razy drzwi. |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-01-2011, 14:37
|
|
|
Piękne Mitsu Ładnie zrobiony, a co najważniejsze nie przesadnie, a ładnie ;P Pozdrawiam i życzę udanych modyfikacji. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-01-2011, 14:53
|
|
|
O, a ja znam te zdjęcia
Fajnie, że założyłeś w końcu temat
I nie ma za co Polecam się na przyszłość
No i oczywiście gratulację :> Czekam teraz niecierpliwie aż się zrobi ten obx z zewnętrznym wg i będziem modzić dalej |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Pablo1o
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2011, 15:16
|
|
|
Zdjęcia są niestety już trochę nieaktualne. Czekam na dobrą aurę to zrobię nowsze
Marek . Dzisiaj zrobili mi ten kawałek rurki od turbo. Przepływ będzie już dobry więc tutaj już jest spoko. Sam kolektorek niestety muszę oddać do planowania. W zakładzie powiedzieli mi że nie jest równy. Od spawania się trochę rozjechał więc lepiej go splanować . Dzisiaj robię dalsze przymiarki i jutro kolejne spawanie |
|
|
|
 |
Zielon
Nowy Forumowicz Colt 4G63TT dreams

Auto: C58A & C52A User
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 18 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 10-01-2011, 15:24
|
|
|
Pablo1o, dopiero teraz zamieściłeś fotki??
Ładne cudo, nie raz widziałem za żywo
Troszkę "czerwono pod maskę |
_________________ Gość Witaj
Colt C52A 1.5 8V GLXi 89r. &
Colt C58A 1.8 16V GTi 91r.
Still in progress... |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2011, 15:36
|
|
|
No, eclipse się doczekał Super. |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
macieekg
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 377 Skąd: Głosków k. Piaseczna
|
Wysłany: 10-01-2011, 19:59
|
|
|
Pamiętam jak na którymś spocie Pablo1o opowiadał o swoim eclipsie, to wtedy zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Ale te zdjęcia zrobiły jeszcze większe, gratuluję ! |
_________________ Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v |
|
|
|
 |
Pablo1o
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-07-2011, 14:21
|
|
|
Trochę się pozmieniało przez ostatni czas i czas na aktualizację:
Kolektor jest już na swoim miejscu. Zdjęcia są kiepskiej jakości bo robiłem na szybko :/
Baranek to Obx performance + Turbosmart WG . Wszystko owinięte bandażami i pomalowane termicznym sprayem.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Przy okazji wleciał worek Samco:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Dodatkowo zaczęłem się bawić carbonem. To nie jest okleina tylko prawdziwy carbon ( włókno węglowe ). Te pierwsze elementy to są trzymaki do chłodnicy.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Reszta zdjęć elementów z carbonu wyślę dzisiaj / jutro.
O ile nic nie wyskoczy :) |
|
|
|
 |
jabberkonto
Forumowicz
Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 133 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-07-2011, 23:14
|
|
|
A ja mam pytanie czemu sprzedajesz silnik na allegro? Jakas nowa jednostka ma wjechac?
LINK |
|
|
|
 |
Pablo1o
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2011, 09:23
|
|
|
Tak. Planuję zakucie 6 bolta
Kolejne elementy. Jeszcze czeka mnie wyrównanie i polerowanie ale i tak już jest nieźle
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 27-07-2011, 15:17
|
|
|
Full Wypas bryka ... nie jednemu posiadaczowi Ecli gul juz w gardle tyka |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
|