sposób na zimę :) |
Autor |
Wiadomość |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 10-01-2011, 11:32 sposób na zimę :)
|
|
|
widziałem kiedyś takie cudo w starym 123 z milionem na liczniku , dymiło to klekotało, ale paliło nawet w największy mróz
http://cgi.ebay.de/Motorv...=item3f00a48301
co wy na to może ktoś ma w swoim grzałeczkę |
|
|
|
 |
diWhizZ
Mitsumaniak

Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 192 Skąd: Radom
|
Wysłany: 10-01-2011, 13:50
|
|
|
Mam założoną defę dedykowaną do silnika 4m40. Robi jak należy, tylko trzeba złożyć czasówkę. W moim przypadku przy -15 wystarczy załączyć 2-3h przed odpaleniem.
Zakładałem z kuzynem (mam mniejsze ręce, moimi grabiami bym tam nie podszedł, trzeba by więcej demontować) |
_________________ Misiek Pajero V46W 2.8TD `99 ... do codziennego i turystycznego brykania ...
DajStachu Rocky F70 2.8TD `88 aka Brudny Harry ... w piach, wodę, błoto i chaszcze
 |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 10-01-2011, 13:58
|
|
|
tansza alternatywa dla mokrego ogrzewania postojowego
minus to kabel nie wszedzie znajdziesz gniazdko ale
zawsze to jakieś wyjście jak nie chce palić w mróz a przerobiło się wszystkie możliwości |
|
|
|
 |
diWhizZ
Mitsumaniak

Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 192 Skąd: Radom
|
Wysłany: 10-01-2011, 14:19
|
|
|
zobacz na alledrogo, ostatnio widziałem, że ktoś zestawy defy sprzedawał po 200 PLN, może dobierzesz do swojego silnika. |
_________________ Misiek Pajero V46W 2.8TD `99 ... do codziennego i turystycznego brykania ...
DajStachu Rocky F70 2.8TD `88 aka Brudny Harry ... w piach, wodę, błoto i chaszcze
 |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 10-01-2011, 15:18
|
|
|
temat wrzuciłem z ciekawości
na razie odpukać mój pali na dotyk
i nie potrzebuję ale fajna sprawa i silnik tak sie nie niszczy w zimę
na szkopskim ebayu aukcja ekologiczna
ps. na allegro grzałka 200 i przewody drugie 200 więc wychodzi to samo co ebay
jestem ciekawy czy trzeba coś wycinać czy wiercić zeby wstawić tą grzałkę |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 10-01-2011, 15:36
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | na razie odpukać mój pali na dotyk | no właśnie-na dotyk to znaczy od strzała? czy trochę musisz go pokręcić, żeby zaskoczył? Właśnie się zastanawiam, bo mojego trzeba trochę pochechłać, zanim zaskoczy, ale ogółem odpala przy -15 bez jakichś wielkich problemów
[ Dodano: 10-01-2011, 15:40 ]
Aaaaa. teraz zobaczyłem, że masz 2.5.....a te podobno palą lepiej.....
Więc proszę o opinie użytkowników 4m40-jak to wygląda u was przy minus 15, minus 20...... |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 10-01-2011, 16:08
|
|
|
mój 2,5 przy najwiekszych mrozach tej zimy raz nie odpalił ale to była wina rozładowanego akumulatora. Tak odpala praktycznie na jeden obrót wału tylko po tym jak złapie potrafi chwilę potarpać silnikiem ale to chyba bedą przewody i opaski na przewodach paliwa do wymiany. |
|
|
|
 |
|