Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sposób na zimę :)
Autor Wiadomość
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 10-01-2011, 11:32   sposób na zimę :)

widziałem kiedyś takie cudo w starym 123 z milionem na liczniku , dymiło to klekotało, ale paliło nawet w największy mróz
http://cgi.ebay.de/Motorv...=item3f00a48301
co wy na to może ktoś ma w swoim grzałeczkę :)
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 10-01-2011, 13:50   

Mam założoną defę dedykowaną do silnika 4m40. Robi jak należy, tylko trzeba złożyć czasówkę. W moim przypadku przy -15 wystarczy załączyć 2-3h przed odpaleniem.
Zakładałem z kuzynem (mam mniejsze ręce, moimi grabiami bym tam nie podszedł, trzeba by więcej demontować)
_________________
Misiek Pajero V46W 2.8TD `99 ... do codziennego i turystycznego brykania ...
DajStachu Rocky F70 2.8TD `88 aka Brudny Harry ... w piach, wodę, błoto i chaszcze ;)
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 10-01-2011, 13:58   

tansza alternatywa dla mokrego ogrzewania postojowego
minus to kabel nie wszedzie znajdziesz gniazdko ale
zawsze to jakieś wyjście jak nie chce palić w mróz a przerobiło się wszystkie możliwości
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 10-01-2011, 14:19   

zobacz na alledrogo, ostatnio widziałem, że ktoś zestawy defy sprzedawał po 200 PLN, może dobierzesz do swojego silnika.
_________________
Misiek Pajero V46W 2.8TD `99 ... do codziennego i turystycznego brykania ...
DajStachu Rocky F70 2.8TD `88 aka Brudny Harry ... w piach, wodę, błoto i chaszcze ;)
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 10-01-2011, 15:18   

temat wrzuciłem z ciekawości
na razie odpukać mój pali na dotyk
i nie potrzebuję ale fajna sprawa i silnik tak sie nie niszczy w zimę
na szkopskim ebayu aukcja ekologiczna :)
ps. na allegro grzałka 200 i przewody drugie 200 więc wychodzi to samo co ebay
jestem ciekawy czy trzeba coś wycinać czy wiercić zeby wstawić tą grzałkę :roll:
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 10-01-2011, 15:36   

lukas 78 napisał/a:
na razie odpukać mój pali na dotyk
no właśnie-na dotyk to znaczy od strzała? czy trochę musisz go pokręcić, żeby zaskoczył? Właśnie się zastanawiam, bo mojego trzeba trochę pochechłać, zanim zaskoczy, ale ogółem odpala przy -15 bez jakichś wielkich problemów

[ Dodano: 10-01-2011, 15:40 ]
Aaaaa. teraz zobaczyłem, że masz 2.5.....a te podobno palą lepiej.....
Więc proszę o opinie użytkowników 4m40-jak to wygląda u was przy minus 15, minus 20......
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 10-01-2011, 16:08   

mój 2,5 przy najwiekszych mrozach tej zimy raz nie odpalił ale to była wina rozładowanego akumulatora. Tak odpala praktycznie na jeden obrót wału tylko po tym jak złapie potrafi chwilę potarpać silnikiem ale to chyba bedą przewody i opaski na przewodach paliwa do wymiany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.