 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Bicie na kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
dlamer [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2011, 09:46 Bicie na kierownicy
|
|
|
Witam,
Problem spotkał Lancera '87 mojej dziewczyny i dotyczy bicia/drgań na kierownicy które bardzo mocno czuć już przy 40km/h. Moje doświadczenie z tego typu objawami sprowadza się do niewyważonych kół w moim Colcie, ale wtedy drgania czułem dopiero przy 90km/h.
Moje pytanie brzmi:
Czy koło może być tak bardzo niewyważone, żeby bicie na kierownicy czuć bardzo mocno już przy 40km/h czy to raczej skrzywiona felga (lub coś innego)? |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 13-01-2011, 10:11
|
|
|
Mogą być nie wyważone koła, krzywa felga lub coś przymarzniętego do felg lub jakieś błoto itp. Sprawdź dokładnie czy czegoś takiego nie ma... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-01-2011, 10:50
|
|
|
Ja też bym zaczął od sprawdzenia kół - przełóż przód na tył i będziesz wiedział czy felga/opona, czy coś dalej. |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
|
|
|
 |
|
|