Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
outlander I turbo
Autor Wiadomość
foo 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: ze
Wysłany: 07-01-2011, 08:33   outlander I turbo

witam
chce naprawic blad z przeszlosci, kiedy NIE kupilem nowego czarnego outka I turbo, a jak wiadomo mitsu juz nie robi nowych. Cos slyszalem, ze Outek II bedzie mial tez wersje turbo ale jakos niewiele widac na horyzoncie
stad pytanie do obecnych uzytkownikow: jaka jest awaryjnosc? co sie czesto psuje? na co zwracac uwage przy kupnie? jaki jest realny okres zycia turbiny?
nie chce gazu, oczywiscie

z gory dzieki


p.s. napisalem tego posta tez na MKP, ale tam puchy
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 07-01-2011, 15:55   Re: outlander I turbo

foo napisał/a:
witam
chce naprawic blad z przeszlosci, kiedy NIE kupilem nowego czarnego outka I turbo,
a jak wiadomo mitsu juz nie robi nowych. Cos slyszalem, ze Outek II bedzie mial tez wersje turbo ale jakos niewiele widac na horyzoncie
stad pytanie do obecnych uzytkownikow: jaka jest awaryjnosc?
-mam raptem pol roku i na razie tylko zwykle koszty eksploatacyjne

co sie czesto psuje? na co zwracac uwage przy kupnie? jaki jest realny okres zycia turbiny?
-i to tez mnie interesuje

nie chce gazu, oczywiscie
-oczywiscie, a konkretne powody? bo ja sie wlasnie zastanawiam czy zalozyc.

z gory dzieki


p.s. napisalem tego posta tez na MKP, ale tam puchy
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
foo 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: ze
Wysłany: 08-01-2011, 11:06   

dzieki Maddox za odpowiedz

Cytat:
-mam raptem pol roku i na razie tylko zwykle koszty eksploatacyjne

moge zapytac jaki kupiles? z ktorego roku i z jakim przebiegiem?


Cytat:
nie chce gazu, oczywiscie
-oczywiscie, a konkretne powody? bo ja sie wlasnie zastanawiam czy zalozyc.


to bedzie samochod na autostrady/szybsze jezdzenie, do miasta mam 'malucha' z gazem wlasnie.Z Outkiem nie chce ryzykowac problemow z silnikiem i okolicami
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 08-01-2011, 20:27   

foo napisał/a:
dzieki Maddox za odpowiedz

Cytat:
-mam raptem pol roku i na razie tylko zwykle koszty eksploatacyjne

moge zapytac jaki kupiles? z ktorego roku i z jakim przebiegiem?
Cytat:
nie chce gazu, oczywiscie
-oczywiscie, a konkretne powody? bo ja sie wlasnie zastanawiam czy zalozyc.


to bedzie samochod na autostrady/szybsze jezdzenie, do miasta mam 'malucha' z gazem wlasnie.Z Outkiem nie chce ryzykowac problemow z silnikiem i okolicami


przebieg byl akurat 78tkm, produkcja marzec 2007-ostatnia seria ;-)
ja jeszcze zobacze jak mi sie z praca ulozy, jak na + to nie zakladam LPG, nie dlatego ze sie boje, sa Outki T z gazem, cala masa Foresterow T z gazem i smigaja bez problemow.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
Bart007 
Mitsumaniak


Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-01-2011, 20:27   

Ja używam Outka Turbo już nieco ponad rok. Kupiłem auto z 2006 z przebiegiem 123 tys. km. - zadbane, końcówka leasingu. Od zakupu nie miałem żadnych problemów, nigdy nie odmówiło posłuszeństwa, z rzeczy eksploatacyjnych wymieniłem przez rok jedynie tylne klocki i na przeglądzie końcówkę drążka kierowniczego, czyli w sumie drobiazgi. Jeśli dbasz o turbinę (ja mam turbotimer) to powinna długo posłużyć. Ponoć dość kosztowna jest naprawa zawieszenia, ale u mnie się trzyma dobrze mimo przebiegu, a jeżdżę po raczej kiepskich drogach.
_________________
pozdrawiam - Bartek
 
 
Icewind 
Forumowicz

Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Śródmieście
Wysłany: 10-01-2011, 08:53   

Ja kupiłem nowego w 2007 r., i dotychczas przejechałem ok 55 tys. km. Z większych problemów to jak poczytasz forum to będziesz wiedział że sprzęgło i hamulce to czułe miejsca Turbo - u mnie wymienione. Reszty wogóle nie zauważam, zwykła eksploatacja, może szybsze wymiany oleju bo samochód po programie w AutoGT - bez tego nie było jazdy. Właśnie rozważam sprzedaż jakoby coś to na PW.
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 10-01-2011, 12:25   

ciekawe czy ktos juz robil turbo w Turbo, i jesli tak to przy jakim przebiegu?
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
foo 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: ze
Wysłany: 11-01-2011, 08:32   

dzieki za odpowiedzi
tak, czytalem o krzywych tarczach i sprzegle

ok, to powoli zaczynam szukac 'tego najlepszego' :)

[ Dodano: 12-01-2011, 12:39 ]
http://www.autotrader.pl/...2006/111945030/

ktos cos moze powiedziec? wyglada az za ladnie, sporo kasy wlozone jak na tak maly przebieg

hmmm...
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 14-01-2011, 15:51   

foo napisał/a:
dzieki za odpowiedzi
tak, czytalem o krzywych tarczach i sprzegle

ok, to powoli zaczynam szukac 'tego najlepszego' :)

[ Dodano: 12-01-2011, 12:39 ]
http://www.autotrader.pl/...2006/111945030/

ktos cos moze powiedziec? wyglada az za ladnie, sporo kasy wlozone jak na tak maly przebieg

hmmm...


co masz na myśli pisząc, że sporo kasy włożone?
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
foo 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: ze
Wysłany: 14-01-2011, 15:56   

DVD z monitorem dla pasażerów tyłu, nawigacja - moze jestem konserwatywny, ale ja bym montowal takie rzeczy na dluzsze przejazdy a nie szuranie do biura czy do warzywaniaka
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 14-01-2011, 16:10   

foo napisał/a:
DVD z monitorem dla pasażerów tyłu, nawigacja - moze jestem konserwatywny, ale ja bym montowal takie rzeczy na dluzsze przejazdy a nie szuranie do biura czy do warzywaniaka


pytanie czy zakupione w salonie z autem czy zakupione i montowane niezaleznie(taniej) i
ciekawe co to za sprzęt, ze zdjęć niestety nie wynika, można by sprawdzić cenę na alledrogo.
ale już w opony zainwestowal, to nie są standardowe Geolandary
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-01-2011, 07:50   

Mam pytanie do właścicieli turbo: czy u Was w obudowie aktuatora (waste gate) jest taka mała dziurka od spodu? Może dziwne pytanie ale jak ktoś może to proszę o sprawdzenie 8)
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Icewind 
Forumowicz

Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Śródmieście
Wysłany: 25-01-2011, 11:31   

macia napisał/a:
Mam pytanie do właścicieli turbo: czy u Was w obudowie aktuatora (waste gate) jest taka mała dziurka od spodu? Może dziwne pytanie ale jak ktoś może to proszę o sprawdzenie 8)


to na pewno nie korniki, nie ja ani Auto GT...
We wszytkich Turbo jak i Evo jest 2 mm dziurka w west gate - info z dziś z Auto GT - bo tak to robią w Mitsu
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-01-2011, 19:41   

Jarku,
W takim razie wszystko jasne :)
Bardzo dziękuję za odpowiedź i do ... zobaczenia :)
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 28-01-2011, 08:24   

Ja używam swojego turbiaka już od ponad roku. Rok produkcji 2005 przebieg 128tyś. Jeśli chodzi o awaryjność to jest bardzo dobrze na razie wymieniałem tylko oleje, paski, napinacze czyli to co powinno się, a tak poza tym nic jeśli chodzi o Turbo - posiada turbotimer więc sądze że do 300tyś powinien być spokój z nią. Jedynie co mnie irytuje to jak jest zimno to to że skrzynia biegów ciężko chodzi, a tak to auto godne polecenia. Spalanie jakie osiągam to średnio 8,5-9,0 więc nie jest źle. Z dynamiką też jest dobrze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.