Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:01 |
outlander I turbo |
Autor |
Wiadomość |
foo
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 5 Skąd: ze
|
Wysłany: 07-01-2011, 08:33 outlander I turbo
|
|
|
witam
chce naprawic blad z przeszlosci, kiedy NIE kupilem nowego czarnego outka I turbo, a jak wiadomo mitsu juz nie robi nowych. Cos slyszalem, ze Outek II bedzie mial tez wersje turbo ale jakos niewiele widac na horyzoncie
stad pytanie do obecnych uzytkownikow: jaka jest awaryjnosc? co sie czesto psuje? na co zwracac uwage przy kupnie? jaki jest realny okres zycia turbiny?
nie chce gazu, oczywiscie
z gory dzieki
p.s. napisalem tego posta tez na MKP, ale tam puchy |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 07-01-2011, 15:55 Re: outlander I turbo
|
|
|
foo napisał/a: | witam
chce naprawic blad z przeszlosci, kiedy NIE kupilem nowego czarnego outka I turbo,
a jak wiadomo mitsu juz nie robi nowych. Cos slyszalem, ze Outek II bedzie mial tez wersje turbo ale jakos niewiele widac na horyzoncie
stad pytanie do obecnych uzytkownikow: jaka jest awaryjnosc?
-mam raptem pol roku i na razie tylko zwykle koszty eksploatacyjne
co sie czesto psuje? na co zwracac uwage przy kupnie? jaki jest realny okres zycia turbiny?
-i to tez mnie interesuje
nie chce gazu, oczywiscie
-oczywiscie, a konkretne powody? bo ja sie wlasnie zastanawiam czy zalozyc.
z gory dzieki
p.s. napisalem tego posta tez na MKP, ale tam puchy |
|
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
foo
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 5 Skąd: ze
|
Wysłany: 08-01-2011, 11:06
|
|
|
dzieki Maddox za odpowiedz
Cytat: | -mam raptem pol roku i na razie tylko zwykle koszty eksploatacyjne
|
moge zapytac jaki kupiles? z ktorego roku i z jakim przebiegiem?
Cytat: | nie chce gazu, oczywiscie
-oczywiscie, a konkretne powody? bo ja sie wlasnie zastanawiam czy zalozyc. |
to bedzie samochod na autostrady/szybsze jezdzenie, do miasta mam 'malucha' z gazem wlasnie.Z Outkiem nie chce ryzykowac problemow z silnikiem i okolicami |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 08-01-2011, 20:27
|
|
|
foo napisał/a: | dzieki Maddox za odpowiedz
Cytat: | -mam raptem pol roku i na razie tylko zwykle koszty eksploatacyjne
|
moge zapytac jaki kupiles? z ktorego roku i z jakim przebiegiem?
Cytat: | nie chce gazu, oczywiscie
-oczywiscie, a konkretne powody? bo ja sie wlasnie zastanawiam czy zalozyc. |
to bedzie samochod na autostrady/szybsze jezdzenie, do miasta mam 'malucha' z gazem wlasnie.Z Outkiem nie chce ryzykowac problemow z silnikiem i okolicami |
przebieg byl akurat 78tkm, produkcja marzec 2007-ostatnia seria
ja jeszcze zobacze jak mi sie z praca ulozy, jak na + to nie zakladam LPG, nie dlatego ze sie boje, sa Outki T z gazem, cala masa Foresterow T z gazem i smigaja bez problemow. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Bart007
Mitsumaniak

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2011, 20:27
|
|
|
Ja używam Outka Turbo już nieco ponad rok. Kupiłem auto z 2006 z przebiegiem 123 tys. km. - zadbane, końcówka leasingu. Od zakupu nie miałem żadnych problemów, nigdy nie odmówiło posłuszeństwa, z rzeczy eksploatacyjnych wymieniłem przez rok jedynie tylne klocki i na przeglądzie końcówkę drążka kierowniczego, czyli w sumie drobiazgi. Jeśli dbasz o turbinę (ja mam turbotimer) to powinna długo posłużyć. Ponoć dość kosztowna jest naprawa zawieszenia, ale u mnie się trzyma dobrze mimo przebiegu, a jeżdżę po raczej kiepskich drogach. |
_________________ pozdrawiam - Bartek |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 10-01-2011, 08:53
|
|
|
Ja kupiłem nowego w 2007 r., i dotychczas przejechałem ok 55 tys. km. Z większych problemów to jak poczytasz forum to będziesz wiedział że sprzęgło i hamulce to czułe miejsca Turbo - u mnie wymienione. Reszty wogóle nie zauważam, zwykła eksploatacja, może szybsze wymiany oleju bo samochód po programie w AutoGT - bez tego nie było jazdy. Właśnie rozważam sprzedaż jakoby coś to na PW. |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 10-01-2011, 12:25
|
|
|
ciekawe czy ktos juz robil turbo w Turbo, i jesli tak to przy jakim przebiegu? |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
foo
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 5 Skąd: ze
|
Wysłany: 11-01-2011, 08:32
|
|
|
dzieki za odpowiedzi
tak, czytalem o krzywych tarczach i sprzegle
ok, to powoli zaczynam szukac 'tego najlepszego'
[ Dodano: 12-01-2011, 12:39 ]
http://www.autotrader.pl/...2006/111945030/
ktos cos moze powiedziec? wyglada az za ladnie, sporo kasy wlozone jak na tak maly przebieg
hmmm... |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 14-01-2011, 15:51
|
|
|
foo napisał/a: | dzieki za odpowiedzi
tak, czytalem o krzywych tarczach i sprzegle
ok, to powoli zaczynam szukac 'tego najlepszego'
[ Dodano: 12-01-2011, 12:39 ]
http://www.autotrader.pl/...2006/111945030/
ktos cos moze powiedziec? wyglada az za ladnie, sporo kasy wlozone jak na tak maly przebieg
hmmm... |
co masz na myśli pisząc, że sporo kasy włożone? |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
foo
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 5 Skąd: ze
|
Wysłany: 14-01-2011, 15:56
|
|
|
DVD z monitorem dla pasażerów tyłu, nawigacja - moze jestem konserwatywny, ale ja bym montowal takie rzeczy na dluzsze przejazdy a nie szuranie do biura czy do warzywaniaka |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 14-01-2011, 16:10
|
|
|
foo napisał/a: | DVD z monitorem dla pasażerów tyłu, nawigacja - moze jestem konserwatywny, ale ja bym montowal takie rzeczy na dluzsze przejazdy a nie szuranie do biura czy do warzywaniaka |
pytanie czy zakupione w salonie z autem czy zakupione i montowane niezaleznie(taniej) i
ciekawe co to za sprzęt, ze zdjęć niestety nie wynika, można by sprawdzić cenę na alledrogo.
ale już w opony zainwestowal, to nie są standardowe Geolandary |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-01-2011, 07:50
|
|
|
Mam pytanie do właścicieli turbo: czy u Was w obudowie aktuatora (waste gate) jest taka mała dziurka od spodu? Może dziwne pytanie ale jak ktoś może to proszę o sprawdzenie |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 25-01-2011, 11:31
|
|
|
macia napisał/a: | Mam pytanie do właścicieli turbo: czy u Was w obudowie aktuatora (waste gate) jest taka mała dziurka od spodu? Może dziwne pytanie ale jak ktoś może to proszę o sprawdzenie |
to na pewno nie korniki, nie ja ani Auto GT...
We wszytkich Turbo jak i Evo jest 2 mm dziurka w west gate - info z dziś z Auto GT - bo tak to robią w Mitsu |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-01-2011, 19:41
|
|
|
Jarku,
W takim razie wszystko jasne
Bardzo dziękuję za odpowiedź i do ... zobaczenia |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 28-01-2011, 08:24
|
|
|
Ja używam swojego turbiaka już od ponad roku. Rok produkcji 2005 przebieg 128tyś. Jeśli chodzi o awaryjność to jest bardzo dobrze na razie wymieniałem tylko oleje, paski, napinacze czyli to co powinno się, a tak poza tym nic jeśli chodzi o Turbo - posiada turbotimer więc sądze że do 300tyś powinien być spokój z nią. Jedynie co mnie irytuje to jak jest zimno to to że skrzynia biegów ciężko chodzi, a tak to auto godne polecenia. Spalanie jakie osiągam to średnio 8,5-9,0 więc nie jest źle. Z dynamiką też jest dobrze |
|
|
|
 |
|