PAJERO II 3.0V6 Problem w włączeniem blokady tylnego mostu |
Autor |
Wiadomość |
Janek__22
Forumowicz
Auto: Pajero 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 52 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 22-12-2010, 21:16
|
|
|
A jak pod tylnym fotelem nie ma żadnej klapki ? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 22-12-2010, 21:43
|
|
|
A pompka do blokady nie jest czasem na prawym tylnym nadkolu? |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 22-12-2010, 22:29
|
|
|
Fakt
kolega Janek__22 nie wspomniał (i nia ma w opisie) że to wersja krótka,
... ale chyba na lewym nadkolu |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 23-12-2010, 10:50
|
|
|
Oczywiście lewym. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-12-2010, 14:22
|
|
|
5eba, trochę nie śledziłem Twojego tematu- czy strzelanie w przednim zawieszeniu skończyło się skracaniem łańcucha???? |
_________________
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 23-12-2010, 19:32
|
|
|
Berni napisał/a: | 5eba, trochę nie śledziłem Twojego tematu- czy strzelanie w przednim zawieszeniu skończyło się skracaniem łańcucha???? |
Dokladnie tym |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-12-2010, 00:01
|
|
|
[/quote]
Dokladnie tym [/quote]
Robiac małe OT- jeżeli można zapytać jakie koszta skracania- i czas |
_________________
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 24-12-2010, 00:08
|
|
|
Skasowano mnie 550zl + oleje - pierwszy raz przy pajero robili wiec zeszlo ponad 2 dni . |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
Janek__22
Forumowicz
Auto: Pajero 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 52 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 14-01-2011, 21:53
|
|
|
Mam pytanie , czy kompresor do blokady pompuje powietrze czy wytwarza podciśnienie ? Wiecie w którym miejscu pod podłogą wychodzi przewód od kompresora w pajero V23 (krótkie ) ? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 15-01-2011, 00:48
|
|
|
Pompuje, bo gdyby wytwarzał podciśnienie to przy nieszczelnym przewodzie miałbyś non stop blokadę zapiętą. Przewód wychodzi po lewej stronie nad mostem, trudno go nie zauważyć. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
|