Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0] Pokrywa zaworów
Autor Wiadomość
kjscolt 
Forumowicz


Auto: Colt CA0 1,3
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Wawa
Wysłany: 24-09-2010, 09:25   [3.0] Pokrywa zaworów

Witam, jestem już szczęśliwym posiadaczem Pajero V6 i mam przed sobą kilka poprawek do zrobienia.

Podstawowa i najbardziej dla mnie kłopotliwa to pokrywa zaworów. Leje się z pod niej mocno, uszczelkę zmieniłem, jednak podczas wymiany zobaczyłem że ten taki "fartuch" od wewnętrznej strony nie jest równy. Tak samo po położeniu na wzorcowo płaskiej płycie, pokrywa delikatnie, ale się kołysała. Podejrzewam że ktoś kiedyś ją za mocno dokręcił i pogiął :/


Sprawa łatwa do zrobienia ale po założeniu nowej uszczelki nadal cieknie. Nie mogę znaleźć na allegro pokrywy, czy ktoś mógł by mi pomóc i doradzić u kogo zapytać o taką część?? ;)


Pozdrawiam ;)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-09-2010, 10:01   

ile chcesz tych pokryw?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kjscolt 
Forumowicz


Auto: Colt CA0 1,3
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Wawa
Wysłany: 24-09-2010, 11:00   

potrzebuję sztuk 1, a konkretnie tą od strony rury dolotu czyli stojąc przed otwartą maską to ta po lewej. A czy one się od siebie różnią??

Swoją drogą szczęście że ta druga jest dobra i szczelna bo dużo więcej roboty przy jej wymianie...

A miał byś taką? Jeżeli tak to ile $$$ byś chciał?? :)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-09-2010, 15:25   

kjscolt napisał/a:
potrzebuję sztuk 1, a konkretnie tą od strony rury dolotu czyli stojąc przed otwartą maską to ta po lewej. A czy one się od siebie różnią??

Swoją drogą szczęście że ta druga jest dobra i szczelna bo dużo więcej roboty przy jej wymianie...

A miał byś taką? Jeżeli tak to ile $$$ byś chciał?? :)

zadzwoń 602-673-905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
flinston 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-10-2010, 21:46   

taka mała uwaga nie zapomnij ciepnąć troszkę sylikonu w miejsca gdzie się łączy panewka wałka z głowicą bo całe uszczelnienie nic nie da (to nie może byc kijowy silikon polecam Erlinga - Dirko(zdecydowanie tańszy) albo Wutha - RTV)
 
 
kjscolt 
Forumowicz


Auto: Colt CA0 1,3
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Wawa
Wysłany: 16-01-2011, 13:40   

dzięki za pomoc w znalezieniu pokrywy, Pajerko już kolejny miesiąc jeździ nie gubiąc oliwy więc naprawa udana ;)

Powoli kończymy z moją dziewczyną remonty mechaniczne i na wiosnę idzie renowacja budy. Pajero ciągle mnie zaskakuje, kupiliśmy krótkie V6 za 4tyś do podobno kompletnego remontu, a na razie przez prawie pół roku jazdy włożyliśmy max 1000zł na rożne poprawki które trzeba było zrobić, a z samochodem nic złego się nie dzieje.

Mieliśmy chyba szczęście trafić na sprzedającego bez żadnej wiedzy o swoim aucie.
- silnik nie miał mocy i się dławił - wystarczyła regulacja zapłonu
- gubił litr oleju na 100km - ktoś przeciągnął śrube pokrywy zaworów i była wygięta, żadnych innych wycieków
- dymi się i śmierdzi - olej z pokrywy palił się na kolektorze wydechowym ;)
- uszkodzone chłodzenie - pęknięta rurka gdzieś z tyłu silnika
- instalacja lpg działała tylko czasami i gasła na wolnych obrotach - powodem było rozszczelnione chłodzenie, gubiło chłodziwo akurat w takim miejscu że brakowało go do odparowania gazu


Jedyne rzeczy jakie musieliśmy zrobić to właśnie regulacja zapłonu, wspomniana pokrywa,, przewód chłodzenia, wymieniliśmy bendix w rozruszniku i musieliśmy zmienić akumulator.

Nigdy nie kręciły mnie terenówki, ale od kiedy moja dziewczyna chciała poszukać czegoś takiego ja ją skierowałem w strone mitsu i jestem zachwycony. Zakochałem się w nim ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.