Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka silnika na gaźnikowy
Autor Wiadomość
szymon_vista 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt Vista
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-01-2011, 19:33   Przeróbka silnika na gaźnikowy

Posiadam Colta Vistę który jest na emeryturze (pisałem o tym wcześniej). Jako pomysł na pozbycie się problemów z gasnącym zapłonem kontrolowanym komputerowo rozważam zmianę wtrysków na gaźnik. Będzie to wtedy maszyna nie do zdarcia

Silnik to montowany również w galantach 1,997cc (podobno 4G63 ale ja się na tym nie znam), zdjęcie spod maski DSC_3251.jpg

Czy to jest w miarę wykonalne? Jak przedstawiałaby się koszty takiego zabiegu? Jakich części należałoby poszukać i ile byłoby z tym zachodu? Czy znacie kogoś, kto mógłby się tym zająć?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-01-2011, 21:16   

Nie ma najmniejszego sensu, już wcześniej pisałeś, że pasek rozrządu przeskakuje. Na gaźniku będzie większy problem z regulacją, podciśnieniami i kilkoma innymi rzeczami. Pomijając już fakt, że kolektor wydechowy jest z EGRem, aparat zapłonowy na podciśnienie i pewnie jeszcze kilka innych szczegółów.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
szymon_vista 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt Vista
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-01-2011, 11:43   

W jaki sposób steruje zaplonem (kąt wyprzedzenia) przy zwiększonych obrotach? Czy jest mozliwość sterowania mechanicznego? Pomiary podciśnień nie byłyby wtedy problemem? (Ostatecznie chyba można sobie podarować sterowanie zapłonem i nie mieć dobrego kopa, ale silnik dalej chodzi)

EGR – wydaje mi sie, ze można wszystkie spaliny puścić do rury zamiast z powrotem? (Gdzieś czytałem że EGR fabrycznie bywa możliwość zamknięcia ale nie wiem czy w tym modelu)

Pomijając regulacje czy jest to technicznie wykonalne wstawienia gaźnika do całego układu? Czy ktoś do takiego tematu podchodził?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.