[2.5 TD] Układ Paliwowy (Separator tanks) |
Autor |
Wiadomość |
Bablan
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 27 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 23-01-2011, 15:38 [2.5 TD] Układ Paliwowy (Separator tanks)
|
|
|
Witam
proszę o informację odnośnie dwóch części układu paliwowego tzw. "separator tanks" są to małe zbiorniczki na przewodach paliwowych jeden jest przykręcony w wewnętrznej części nad kola za osłonką od strony wlewu paliwa, drugi z drugiej strony do ramy.
Potrzebuje je wymienić ponieważ są mocno przegnite i leje się z nich ropa, proszę o jakiś namiar gdzie mogę to kupić w internecie lub jak się to nazywa żebym mógł zamówić to w sklepie. (bo jak o to pytałem to facet mówił że takich części nie ma). Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 24-01-2011, 13:53
|
|
|
Wywalić i się nie przejmować. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Bablan
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 27 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 24-01-2011, 22:06
|
|
|
Wywalić? chociaż chciał bym wiedzieć do czego służy ta część, lub za co jest odpowiedzialna? bo raczej żółtki nie wrzucili jej o tak żeby było więcej. |
|
|
|
 |
AndrzejM22
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 124 Skąd: Ełk -u okolice. :)
|
Wysłany: 24-01-2011, 22:24
|
|
|
Dokładnie nie wiem jako funkcje spełniają te zbiorniczki . Jakąś funkcję z odpowietrzaniem . pewnie żeby opary paliwa się nie wydostawały na zewnątrz czy cos w tym stylu . Przynajmniej ja tak myślę . Ja przy renowacji swojego Pajero zbiorniczek przy ramie z prawej strony zastąpiłem trójnikiem . Tego w nadkolu nie ruszałem . I nie wiem czy to miało wpływ ale teraz nie mogę zalać paliwa do pełna . Znaczy się według mnie weszło paliwa normalnie bo ok. 80 Litrów do pustego zbiornika ale wskaźnik nie pokazuje nigdy ze jest pełno. Być może cos innego zepsuło się w miedzy czasie np. pływak w zbiorniku.
A wracając do tematu to ja tak czy siak usunął bym te elementy bo na pewno nie kupisz ich w sklepie; może jako część używaną . A bez nich na pewno Pajero będzie jechać dalej lżejsze o parę kilo. |
_________________ Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 25-01-2011, 01:55
|
|
|
To separatory oparów by te nie przedostawały się do atmosfery, takie japońskie ekologiczne ustrojstwo. Nie do kupienia nowe a używane już masz i lepszych nie kupisz. Wszyscy, którym zbiornik lub odpowietrzenia zgniły to wywalają i jeżdżą dalej, ja też. Przy dolewaniu do pełna trochę dłużej się odpowietrza. Można na przewodach odpowietrzających pozakładać zawory zwrotne za 15 PLN. A można je połączyć albo zostawić otwarte. Otwartych lepiej nie zostawiać jak się jeździ w patyki. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Bablan
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 27 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 26-01-2011, 08:34
|
|
|
no to wywalam, dzięki Panowie. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|