[2.8 TD] nowa rama do pajero II |
Autor |
Wiadomość |
przemeku
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II 2.8 TD SS '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 25 Skąd: Opole
|
Wysłany: 07-09-2010, 13:48 [2.8 TD] nowa rama do pajero II
|
|
|
witam,
panowie ile moze kosztowac rama + przlozenie jej w pajero II 2.8 td 95r?
moze jakis namiar kto dobrze robi takie rzeczy?
pozdrawiam
przemek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 07-09-2010, 14:28 Re: nowa rama do pajero II
|
|
|
przemeku napisał/a: | witam,
panowie ile moze kosztowac rama + przlozenie jej w pajero II 2.8 td 95r?
moze jakis namiar kto dobrze robi takie rzeczy?
pozdrawiam
przemek |
rama ok 1000 zł przełożenie 1500-1900 zł |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-10-2010, 17:08
|
|
|
Zbyszku a jak wygląda sprawa numeru VIN na ramie- bo przy regeneracji wiadomo prawie zostaje stary - ale jak montujesz nową ramę to numer jest inny |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawel80
Forumowicz
Auto: L200 '11 178hp
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 144 Skąd: racibórz
|
Wysłany: 18-10-2010, 08:32
|
|
|
to da się kupić nowa rame do pajero II krótkiego?
czy może raczej miałeś na myśli rame po remoncie |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-10-2010, 19:56
|
|
|
pawel80 napisał/a: | to da się kupić nowa rame do pajero II krótkiego?
czy może raczej miałeś na myśli rame po remoncie |
teoretycznie - jako część zamienna powinna być dostępna- chociaż klepanie nr vin na ramię tą zamienność wyklucza- natomiast jeżeli "nowe" są dostępne to ja lubię spać spokojnie więc ich ceny wolę nie poznać |
_________________
 |
|
|
|
 |
dodgev;)
Forumowicz
Auto: pajero I 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 48 Skąd: włodawa
|
Wysłany: 19-10-2010, 19:59
|
|
|
wydaje mi sie że w tym rocziku to już z numeru mało co zostało |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-10-2010, 21:03
|
|
|
dodgev;) napisał/a: | wydaje mi sie że w tym rocziku to już z numeru mało co zostało |
zostało tyle że - na tzw. przeglądzie co rocznym- podbicie dowodu zależy czy diagnosta ma dobry humor czy nie- auto badania przechodzi super , nr w przedziale silnika również- i zostaje rama... totalnie nieczytelna |
_________________
 |
|
|
|
 |
anarch
Nowy Forumowicz

Auto: P II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: z Puszczy Piskiej
|
Wysłany: 31-01-2011, 18:33
|
|
|
Odgrzewam temat, bo:
szukam sobie nowej ramy do P II 2.5 td z ES, a pytanie może niemądre - czy jest różnica w budowie ramy do ES i SS? |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 31-01-2011, 19:30
|
|
|
anarch napisał/a: | Odgrzewam temat, bo:
szukam sobie nowej ramy do P II 2.5 td z ES, a pytanie może niemądre - czy jest różnica w budowie ramy do ES i SS? |
Nie ma, różnica jest tylko w reduktorach, wałach pędnych. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
anarch
Nowy Forumowicz

Auto: P II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: z Puszczy Piskiej
|
Wysłany: 31-01-2011, 19:36
|
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy wersje silnikowe maja znaczenie dla budowy ramy, czy po prostu P II krótki ma identyczną ramę dla wszystkich silników? |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 31-01-2011, 19:59
|
|
|
anarch napisał/a: | Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy wersje silnikowe maja znaczenie dla budowy ramy, czy po prostu P II krótki ma identyczną ramę dla wszystkich silników? |
2,5 td i 3,0V6 są takie same, ale różnią się mocowanie silnika i belka pod skrzynie biegów od 2,8TD i 3,5V6 2,8 jest taka sama jak 3,5. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
anarch
Nowy Forumowicz

Auto: P II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: z Puszczy Piskiej
|
Wysłany: 31-01-2011, 21:17
|
|
|
Czyli nie chcąc przerabiać mocowań silnika szukać tylko od 2.5 TD?
A czy wersje angielskie w tej samej pojemności mają jakieś różnice? - już wiem, że nie.
ps. szkoda, że nie nie mam opcji "pomógł", z wdzięcznością kliknąłbym "plusika". |
_________________
 |
|
|
|
 |
dejwid86
Nowy Forumowicz
Auto: PajeroII 3D 2.5TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1 Skąd: braniewo
|
Wysłany: 22-02-2015, 21:03 Prosze o szybka odpowiedz w sprawie ramy
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | anarch napisał/a: | Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy wersje silnikowe maja znaczenie dla budowy ramy, czy po prostu P II krótki ma identyczną ramę dla wszystkich silników? |
2,5 td i 3,0V6 są takie same, ale różnią się mocowanie silnika i belka pod skrzynie biegów od 2,8TD i 3,5V6 2,8 jest taka sama jak 3,5. |
Witam. Posiadam Pajero II 3D 2.5 TDI manual i chce zakupic oto tą rame http://allegro.pl/pajero-...5112072411.html
Pytanie bo nie zabardzo rozumie w/w postu kolegi czy te ramy sa identyczne?? Mocowanie silnika i skrzyni? Czy ramy od anglika nie pasuja do naszych wersji. Jak rozpoznac czy rama jest od anglika?
Z góry dziekuje za odpowiedz. |
|
|
|
 |
Dracon40
Forumowicz
Auto: Pajero II '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 41 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 22-02-2015, 23:54
|
|
|
Jak napisał zbyszekm2 ramy dla wersji silnikowych 2,5 TD i 3,0V6 są identyczne.
Dla siników 2,8TD i 3,5V6 to inna bajka ze względu na mocowanie silnika i belkę pod skrzynią biegów.
Angol vs Europa - różnica w mocowaniu podpory pompy wspomagania i drążka skrętnego.
Kupując angola będziesz musiał z oryginału przespawać te 2 mocowania. Inaczej się nie da. Nie zamienisz ich z prawa na lewo, więc musisz mieć z oryginała. Wiem - przerabiam temat na bieżąco.
Poza tym pocieszające jest to, że ramy z przodu raczej nie gniją i te oryginalne elementy są w dobrym stanie. Zostaje kwestia pomiarów i umiejętności spawacza. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-02-2015, 17:50
|
|
|
Dracon40 napisał/a: | Jak napisał zbyszekm2 ramy dla wersji silnikowych 2,5 TD i 3,0V6 są identyczne.
Dla siników 2,8TD i 3,5V6 to inna bajka ze względu na mocowanie silnika i belkę pod skrzynią biegów.
Angol vs Europa - różnica w mocowaniu podpory pompy wspomagania i drążka skrętnego.
Kupując angola będziesz musiał z oryginału przespawać te 2 mocowania. Inaczej się nie da. Nie zamienisz ich z prawa na lewo, więc musisz mieć z oryginała. Wiem - przerabiam temat na bieżąco.
Poza tym pocieszające jest to, że ramy z przodu raczej nie gniją i te oryginalne elementy są w dobrym stanie. Zostaje kwestia pomiarów i umiejętności spawacza. |
Nic dodać nic ująć. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|