[C62A 1.5] Urwany przewód |
Autor |
Wiadomość |
Szyszka
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 21 Skąd: Reda
|
Wysłany: 30-01-2011, 15:36 [C62A 1.5] Urwany przewód
|
|
|
Dostałem mojego Miśka od ciotki z RFN Nie było powodów żeby wybrzydzać: przebieg 190 000 km i serwisowany w Berlinie na oryginalnych częściach. Ciotka, nie jeździła nim od kilku miesięcy i oddała go za darmo. Już w Polsce, zauważyłem że pod maską jeden z przewodów jest urwany:
Mam na myśli przewód, który położyłem na kapslu od zbiorniczka z płynem hamulcowym. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-01-2011, 19:39
|
|
|
podciśnienie - powinien być podłączony do filtra węglowego (czarna pucha na ścianie grodziowej), króciec z napisem PURGE |
|
|
|
 |
Szyszka
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 21 Skąd: Reda
|
Wysłany: 30-01-2011, 22:20
|
|
|
Mogłbyś mnie nakierować na tą część? Gdzie się konkretnie znajduje? Czym zastąpić ten przewód? Dużo z niego nie zostało. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-01-2011, 15:50
|
|
|
najlepiej takim samym przewodem kupionym na metry - chodzi o średnicę wewnętrzną i aby był odporny na benzynę
a puchę poszukaj na ścianie grodziowej - będzie miała 3 króćce (TO TANK, TO A/C i PURGE), taka z 15 cm średnicy, czarna |
|
|
|
 |
Szyszka
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 21 Skąd: Reda
|
Wysłany: 31-01-2011, 17:47
|
|
|
Dziś już za ciemno, aby tam szukać. Jutro zajmę się tym. Dzięki Krzyzak, stawiam piwo
Swoją drogą, do czego służy to podciśnienie? Co się może stać, kiedy będę jeździł bez tego? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-01-2011, 20:58
|
|
|
Jak przekraczasz 3500 rpm to opróżnia filtr węglowy. W filtrze gromadzi się paliwo które odparowało z baku. |
|
|
|
 |
Szyszka
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 21 Skąd: Reda
|
Wysłany: 01-02-2011, 14:39
|
|
|
Udało mi się zlokalizować filtr. Niestety, na króćcu TO A/C także zostały tylko resztki przewodu. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-2011, 21:25
|
|
|
Szyszka napisał/a: | na króćcu TO A/C także zostały tylko resztki przewodu | to A/C jest od klimatyzacji - jeśli jej nie masz, to się nie przejmuj, ten króciec jest wtedy zawsze wolny
tak więc najważniejsze to wykorzystać TO TANK (jako przewód do baku) i PURGE do tego elektrozaworu (potem przewód czarny z czerwonym paskiem jest podłączony pod króciec na przepustnicy) |
|
|
|
 |
Szyszka
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 21 Skąd: Reda
|
Wysłany: 01-02-2011, 22:57
|
|
|
No właśnie, niby nie mam klimatyzacji, ale na desce jest pokrętło od niej |
|
|
|
 |
|