Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: swinks_UK
08-02-2011, 16:12
silnik e88a
Autor Wiadomość
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-02-2011, 12:03   

To że tak powiem lipa ;(.... Myślałem że będziesz miła najszybszego galanta 7G w Polsce :D
Ale to chyba tylko kwestia czasu :twisted:
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2011, 12:03   

aj spokojnie ja tylko tak teoretyzując i zastanawiając się jak bardzo plug & play jest takie rozwiązanie :P
_________________
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 02-02-2011, 12:11   

BeNeK, tylko kwestia czasu :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-02-2011, 12:25   

frost A ten silnik od 3kgt vr4 to podejdzie p&p :D ? A nie lepiej było by wybrać się do UK i samemu znaleźć ? a tam tego jest że hohoho^^ No ale do ceny autka trzeba doliczyć podróż i przyprowadzenie do Polski , a zauważyłem że Ty wolał być autko bez dokumentów albo z kategorią C :D Jak myślisz jakie będą osiągi ? 3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec a jak włożysz ten silnik do lżejszej budy to to będzie przecież latało :D Wszystkie Evo i Imprezy z Gorzowa Wlkp. strzeżcie się !! Chyba będziesz często pokazywał Evkom i Imprezom zadek Gala :butthead: :twisted: :twisted:
Bo tak obiektywnie patrząc to Twój Gal w porównaniu do Evo i Imprezy wygląda niewinnie :P Alenie jeden się zadziwi :twisted:
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 02-02-2011, 12:46   

BeNeK, nie jeden to już sie żdziwił :D w jakiejś nowej furze co kozaczył :D

Pomysł swapa upada powoli, można jechać do angoli, ale po UK-u po ulicach nie będe biegął i szukał auta. Na ebaju nie ma nic ciekawego. Przelot jest tani, ale nie widzi mi sie siedzieć tam tydzień i łazić po komisach. Do tego przyjazd też troche będzie kosztował i trwał o ile przypadkiem auto sie nie rozsypie po drodze.

W mojej głowie od dawna jest awaryjny pomysł na około 450KM więc chyba będzie aktywowany plan B.

BeNeK napisał/a:
3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec
ja na zdrowym silniku przy obecnym stanie kg wykręcam 6sek. Z silnikiem od 3kGT było by ponizej 5
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-02-2011, 12:56   

[quote="Frost"]BeNeK
W mojej głowie od dawna jest awaryjny pomysł na około 450KM więc chyba będzie aktywowany plan B.[quote="BeNeK"]

Plan B ,Tzn? Zaturbić obecny silnik ? :D W warsztacie który zajmuje się tuningiem uturbienie v6 to koszt około 20 tys i przyrost mocy50% :D Ale Ty na pewno będziesz sam to robił ;D
.... a może plan B to swap na 4g63Tz niego można wycisnąć 400-450 km :D
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-02-2011, 14:34   

BeNeK napisał/a:
.... a może plan B to swap na 4g63Tz niego można wycisnąć 400-450 km :D


Frosta duma mu na to nie pozwoli :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 02-02-2011, 19:04   

Frost napisał/a:
BeNeK napisał/a:
3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec
ja na zdrowym silniku przy obecnym stanie kg wykręcam 6sek. Z silnikiem od 3kGT było by poniżej 5


W co jak co, ale w to ja nie uwierzę... Frost (nie obraź się proszę), jest różnica między 100 na liczniku, a 100km/h w rzeczywistości...
Zakładając małe kółka, owszem zyskujesz na przyspieszeniu, ale coraz bardziej przekłamuje Ci licznik i zmniejszasz prędkość max.
Jeżeli oryginał salonowy ma ponad 8s do 100, to jakim cudem ściołeś ten czas o 2 sekundy, nie uturbiając go ani nie zdejmując przynajmniej 300-350kg?

Frost napisał/a:

gres, już obejrzany przez chłopaków z MM - robertadg, na poją prśbę bo się przymierzałem do zakupu, ale jak zwykle nic z tego nie będzie, bo auto trefne i sporo defektów


Można wiedzieć co było nie tak ?
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 02-02-2011, 21:28   

mitsu_pl, ja sie nie obrażam :) przy braku ciśnienia na dwuch tłokach i dodatkowej osobie w postaci pasażera na g-techu wykazywało 7,1sek od 0 do 100km/h. Równych 6sek nie wróże, ale miedzy 6 a 6,3 będzie :P więc byle 5,5 mnie nie podnieci :ANAL:

Co do 3kGT to dużo pisać, wystarczająco dużo, żeby sie nie opłacało kupić
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 02-02-2011, 21:47   

wedle tego co piszesz to nasz musi mieć te 6 sekund... ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-02-2011, 23:51   

BeNeK napisał/a:
Wszystkie Evo i Imprezy z Gorzowa Wlkp. strzeżcie się !!


Malutkie OT... EVO z gorzowa? mamy pare "punto Evo" :D
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 03-02-2011, 10:02   

mitsu_pl, hehehe, nie z Tą waszą wagą :P :P :P :P :P :P :P Wasz Galuś to grubasek :D a otyli zawsze są wolniejsi hehehe
 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-02-2011, 14:37   

coś pitolicie z tymi przyspieszeniami ale nie chce się kłócić nie widziałem :P Jakiś onboard na zegary może :p
_________________
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 04-02-2011, 00:55   

Frost, a niby czego mamy więcej niż Twój galant... płyta pod silnikiem i 2 dodatkowe gaśnice wcale dużo więcej nie ważą..., do tego 2 kubły, które są o wiele lżejsze od standardowych siedzeń, brak klimy i ABS-u, środek kompletnie wybebeszony, brak radia, jakichkolwiek głośników i gadżetów... Waga naszych miśków jest co najmniej porównywalna...
Gres, ja nie mówię wcale że te galanty przyspieszają szybciej niż 7 sekund do 100, ale próbuje opanować Frosta, że to jest prawie niemożliwe, skoro seria ma 8, to po tych zabiegach można zrzucić mu tą sekundę, ale nie 2.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-02-2011, 08:50   

seria ma 8.5 i też uważam że sekunde można zejść, może ciuteńkie więcej :)

Szkoda że tak daleko od siebie mieszkamy :(
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.