Zamknięty przez: swinks_UK 08-02-2011, 16:12 |
silnik e88a |
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 02-02-2011, 12:03
|
|
|
To że tak powiem lipa ;(.... Myślałem że będziesz miła najszybszego galanta 7G w Polsce
Ale to chyba tylko kwestia czasu |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-02-2011, 12:03
|
|
|
aj spokojnie ja tylko tak teoretyzując i zastanawiając się jak bardzo plug & play jest takie rozwiązanie |
_________________  |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 02-02-2011, 12:11
|
|
|
BeNeK, tylko kwestia czasu |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 02-02-2011, 12:25
|
|
|
frost A ten silnik od 3kgt vr4 to podejdzie p&p ? A nie lepiej było by wybrać się do UK i samemu znaleźć ? a tam tego jest że hohoho^^ No ale do ceny autka trzeba doliczyć podróż i przyprowadzenie do Polski , a zauważyłem że Ty wolał być autko bez dokumentów albo z kategorią C Jak myślisz jakie będą osiągi ? 3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec a jak włożysz ten silnik do lżejszej budy to to będzie przecież latało Wszystkie Evo i Imprezy z Gorzowa Wlkp. strzeżcie się !! Chyba będziesz często pokazywał Evkom i Imprezom zadek Gala
Bo tak obiektywnie patrząc to Twój Gal w porównaniu do Evo i Imprezy wygląda niewinnie Alenie jeden się zadziwi |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 02-02-2011, 12:46
|
|
|
BeNeK, nie jeden to już sie żdziwił w jakiejś nowej furze co kozaczył
Pomysł swapa upada powoli, można jechać do angoli, ale po UK-u po ulicach nie będe biegął i szukał auta. Na ebaju nie ma nic ciekawego. Przelot jest tani, ale nie widzi mi sie siedzieć tam tydzień i łazić po komisach. Do tego przyjazd też troche będzie kosztował i trwał o ile przypadkiem auto sie nie rozsypie po drodze.
W mojej głowie od dawna jest awaryjny pomysł na około 450KM więc chyba będzie aktywowany plan B.
BeNeK napisał/a: | 3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec | ja na zdrowym silniku przy obecnym stanie kg wykręcam 6sek. Z silnikiem od 3kGT było by ponizej 5 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 02-02-2011, 12:56
|
|
|
[quote="Frost"]BeNeK
W mojej głowie od dawna jest awaryjny pomysł na około 450KM więc chyba będzie aktywowany plan B.[quote="BeNeK"]
Plan B ,Tzn? Zaturbić obecny silnik ? W warsztacie który zajmuje się tuningiem uturbienie v6 to koszt około 20 tys i przyrost mocy50% Ale Ty na pewno będziesz sam to robił ;D
.... a może plan B to swap na 4g63Tz niego można wycisnąć 400-450 km |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-02-2011, 14:34
|
|
|
BeNeK napisał/a: | .... a może plan B to swap na 4g63Tz niego można wycisnąć 400-450 km |
Frosta duma mu na to nie pozwoli |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 02-02-2011, 19:04
|
|
|
Frost napisał/a: | BeNeK napisał/a: | 3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec | ja na zdrowym silniku przy obecnym stanie kg wykręcam 6sek. Z silnikiem od 3kGT było by poniżej 5 |
W co jak co, ale w to ja nie uwierzę... Frost (nie obraź się proszę), jest różnica między 100 na liczniku, a 100km/h w rzeczywistości...
Zakładając małe kółka, owszem zyskujesz na przyspieszeniu, ale coraz bardziej przekłamuje Ci licznik i zmniejszasz prędkość max.
Jeżeli oryginał salonowy ma ponad 8s do 100, to jakim cudem ściołeś ten czas o 2 sekundy, nie uturbiając go ani nie zdejmując przynajmniej 300-350kg?
Frost napisał/a: |
gres, już obejrzany przez chłopaków z MM - robertadg, na poją prśbę bo się przymierzałem do zakupu, ale jak zwykle nic z tego nie będzie, bo auto trefne i sporo defektów |
Można wiedzieć co było nie tak ? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 02-02-2011, 21:28
|
|
|
mitsu_pl, ja sie nie obrażam przy braku ciśnienia na dwuch tłokach i dodatkowej osobie w postaci pasażera na g-techu wykazywało 7,1sek od 0 do 100km/h. Równych 6sek nie wróże, ale miedzy 6 a 6,3 będzie więc byle 5,5 mnie nie podnieci
Co do 3kGT to dużo pisać, wystarczająco dużo, żeby sie nie opłacało kupić |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 02-02-2011, 21:47
|
|
|
wedle tego co piszesz to nasz musi mieć te 6 sekund... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-02-2011, 23:51
|
|
|
BeNeK napisał/a: | Wszystkie Evo i Imprezy z Gorzowa Wlkp. strzeżcie się !! |
Malutkie OT... EVO z gorzowa? mamy pare "punto Evo" |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 03-02-2011, 10:02
|
|
|
mitsu_pl, hehehe, nie z Tą waszą wagą Wasz Galuś to grubasek a otyli zawsze są wolniejsi hehehe |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-02-2011, 14:37
|
|
|
coś pitolicie z tymi przyspieszeniami ale nie chce się kłócić nie widziałem Jakiś onboard na zegary może |
_________________  |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 04-02-2011, 00:55
|
|
|
Frost, a niby czego mamy więcej niż Twój galant... płyta pod silnikiem i 2 dodatkowe gaśnice wcale dużo więcej nie ważą..., do tego 2 kubły, które są o wiele lżejsze od standardowych siedzeń, brak klimy i ABS-u, środek kompletnie wybebeszony, brak radia, jakichkolwiek głośników i gadżetów... Waga naszych miśków jest co najmniej porównywalna...
Gres, ja nie mówię wcale że te galanty przyspieszają szybciej niż 7 sekund do 100, ale próbuje opanować Frosta, że to jest prawie niemożliwe, skoro seria ma 8, to po tych zabiegach można zrzucić mu tą sekundę, ale nie 2. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-02-2011, 08:50
|
|
|
seria ma 8.5 i też uważam że sekunde można zejść, może ciuteńkie więcej
Szkoda że tak daleko od siebie mieszkamy |
_________________  |
|
|
|
 |
|