Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa zderzaka skrzynkowego
Autor Wiadomość
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
  Wysłany: 30-01-2011, 20:10   Budowa zderzaka skrzynkowego

Witam Kolegów,
chcę zbudowac przedni zderzak skrzynkowy pod wyciągarkę do mojej pojarki. Czy ktoś posiada moze fotostory z takiej budowy? Przyjmę także schematy, rysunki, linki, dobre słowo i porady etc:))

pozdrawiam

[ Dodano: 31-01-2011, 13:57 ]
Helloo...!
Nikt czegos takiego nie robił?
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 01-02-2011, 12:01   

Jawaldek ma u siebie taki w Pajero gdzieś kiedyś wrzucał zdjęcia jak to wygląda . Napisz do niego napewno zdjęcia udostępni.
Ja miałem zamiar zrobić dla siebie taki zderzak ale jakoś koledzy wybili mi to z głowy bo w sumie mam ładne oryginalne przednie dwuczęściowe orurowanie.

doomster napisał/a:
chcę zbudowac przedni zderzak skrzynkowy pod wyciągarkę do mojej pojarki.


A wyciągarka do Pajero to pasuje idealnie praktycznie bez przerabiana oryginalnego zderzaka. Poza kilkoma nacięciami. Jak chcesz to mogę podrzucić zdjęcia jak taka płyta pod wyciągarkę wygląda . Montuje się ją w przednia część ramy .
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
Wysłany: 01-02-2011, 12:25   

DZieki za info, prosze podrzuc fotki jak to u ciebie wygląda..
 
 
Darek21 
Forumowicz

Auto: outlander2 pajero2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 34
Skąd: Stargard Szczecinski
Wysłany: 01-02-2011, 15:29   

Witam
Ja tez prosze o zdjecia płyty pod wyciągarke :!:
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 01-02-2011, 18:44   

doomster , Darek21 tutaj macie stronę co można coś podpatrzeć http://www.sklep4x4.pl/sklep/ na forum http://www.forum4x4.pl/ też można co nieco podpatrzyć ===>>> trzeba tylko się zalogować albo coś takiego sobie zafundować http://www.expedycja.pl/?...showProduct=219
Ja mam zamontowane coś takiego

<script src='http://img69.imageshack.us/shareable/?i=dscf7233m.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>

Co do dokumentacji to chyba nikt nie ma rozrysowanego szkicu i dodatkowo z wymiarowanego. Najlepiej jest zaopatrzyć się w karton,nożyczki,taśmę samoprzylepną i własną inwencję twórczą popartą podglądactwem na różnych stronach i ..... do dzieła :wink: :mrgreen:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 01-02-2011, 21:06   

Zdjęcia płyty i montażu do ramy




















A tak efekt końcowy z orurowaniem.



Uploaded with ImageShack.us


Płyta wykonana jest z blachy o grubości 6mm z tyłu przyspawany jest płaskownik dla lepszej stabilności płyty z przodu przyspawany kątownik 50mm ciepło gięty dla stabilności i do przykręcenia prowadnicy liny po bokach przyspawany kątownik 50mm ciepło gięty do przykręcenia do ramy . Całość przykręcona jest na 6 śrub 12mm do ramy po 3 na stronę w oryginalne otwory które były w ramie ; żadnego spawania i wiercenia w ramie. Samą płytę można wykonać nieco kruszą to prowadnica nie będzie wystawać tak mocno . Ja zrobiłem taką ponieważ tak mi pasowała pod orurowanie. Do montażu wyciągarki trzeba nieco naciąć przedni zderzak co by widzieć jak się lina na bębnie układa i aby prowadnice przykręcić ale tych zdjęć nie mam same wyjdą jak ktoś będzie robił
Mam nadzieje ze nieco naświetliłem sprawę. Pozdrawiam
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 01-02-2011, 21:37   

AndrzejM22 napisał/a:
A tak efekt końcowy z orurowaniem.
miałem kiedyś bardzo podobne orurowanie ===>>> zostało na jakiejś karpie ==>> to co pozostaje po ścięciu drzewa i nie wiadomo czemu jak raz jest na wysokości tych dolnych rurek :? :shock: Ja bym jeszcze, dla pełnej pewności, podciągnął te boczne blach (1 zdjęcie i 3 ) do tych dwóch wyżej znajdujących się śrub ==>> co 8 śrub to nie 6. Ciekawi mnie jak szybko zweryfikują Ci się te plastiki na zderzaku bo wierzaj mi błoto wciąga i to dosłownie :wink: Gratulacje za "samo róbstwo" bo to cieszy jak jasny gwizdek :hello1:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
Wysłany: 04-02-2011, 20:06   

Dzieki za wszystkie informacje.

Bede robił też progi, i tu mam pytanie: Ile powinny wystawać poza obrys samochodu/ile cm od karoserii zeby robił pod hi-lifta a nie przeskadzał w terenie. Próg robic z profilu zamknietego czy z rury?
pozdr
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 04-02-2011, 21:30   

doomster napisał/a:
Ile powinny wystawać poza obrys samochodu/ile cm od karoserii zeby robił pod hi-lifta a nie przeskadzał w terenie.
najlepiej w jednej linii z kołami bo masz wtedy "ślizg" przy bocznym przechyle a i misiaczki nie mają podstawy że coś wystaje po za obrys.
doomster napisał/a:
Próg robic z profilu zamknietego czy z rury?
rurę trudniej dopasować ja mam z profilu zamkniętego =>> kwadrat ==>>40x40. Będziesz miał tylko dylemat==>> na śruby czy spawać do ramy są za i przeciw obydwu metodom. Spawany mocniejszy ale może się rama poddać===>>> przy totalnie ekstremalnej jeździe. Na śrubach możesz ściąć śruby ratując ???? ramę. Ja mam spawane i już wiem jak się zachowują przy bocznym przechyle w głębokich koleinach ==>> jak ślizgi a i odległość od karoserii chroni ją. Dziś już ciemno jutro,jak chcesz, podrzucę fotki.

http://img204.imageshack....d=dscf7903d.jpg
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.