Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:03 |
[I 2.0] Tuning mechaniczny 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
Komarecki
Forumowicz Komar
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 43 Skąd: Poznań - Strzeszyn
|
Wysłany: 02-02-2011, 15:44 [I 2.0] Tuning mechaniczny 2.0
|
|
|
Witam, poszukuje informacji dotyczących zwiekszenia mocy w outlanderze z silnikiem 2.0 stąd moje pytanie czy ktoś już kiedyś coś robił w celu przyśpieszenia swojego outlandera ?
Chciałbym się dowiedziec czy ktoś z was już miał okazje robić jakieśmodyfikacje typu :
- filtr powietrza (wkładka K&N/dolot+stożek )
- kolektor wydechowy
- usunięcie katalizatora
- wydajniejszy układ wydechowy / większa średnica, przelotowe tłumiki
- lekkie koło zamachowe
- przeprogramowanie komputera
Eko tuning
- wydłużenie 5 biegu (zmiana biegu z innej wersji silnika) ?
Lub ktoś moze próbował innych metod by zwiększyć jego moc/wydajność ? |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 08-02-2011, 08:44
|
|
|
co do filtra to się sprawdza przyjemniejszy pomruk jest
kolektor wydechowy ja mam całą modyfikację wydechu tzn większe przelotówki i 2 kat do tego mam tytanowe tłoki i zawory są lżejsze i wydajniejsze sportową pompe paliwa i świece
usunięcie katalizatora można ale tego drógiego bo przy pierwszym masz sonde i nie odpalisz jak wytniesz
koło zamachowe nie wiem
przeprogramowanie Ecu ja tego nie tykałem ze względu żeby nie męczyć turbiny 1.3 bara to i tak dużo a więcej może negatywnie wpływać na jego żywotnośc
a co do skrzyni biegów to sam się zastanawiałem z czego może pasować bo 6 bieg by się przydał albo 5 z długimi 3,4i5 biegem
U mnie legitymuje się mocą 223KM i 352NM |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-02-2011, 15:37
|
|
|
Desti - hamowałeś? Bo bez programu Ecu to chyba mała szansa na te parametry? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 13-02-2011, 22:59
|
|
|
Oj 6ty bieg by się przydał, nie chodzi nawet o spalanie ale o głośność (niższe obroty) przy jeździe na autostradzie.
Ja mam silnik bez turbo, może ktoś zna jakieś wyniki tuningu przez ECU? |
|
|
|
 |
Komarecki
Forumowicz Komar
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 43 Skąd: Poznań - Strzeszyn
|
Wysłany: 14-02-2011, 09:56
|
|
|
z ECU w silnikach bez turbiny za wiele nie zrobisz.
Ja w przeciagu miesiąca planuje załozyć filtr K&N, raczej narazie tylko wkładkę a nie stożek nie chce mi się narazie aż tyle przerabiać.
A jak tylko końcowy tłumik mi przerdzewieje to będe chciał w el-tec'u założyć porządny tłumik, moze przy okazji wywale katalizator i wtedy będe sprawdzał wyniki. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 14-02-2011, 11:28
|
|
|
oczywiście że to wynik z hamowni na paliwie pb 98 ultimate jeśli chodzi o przyrost mocy to nie musi być zmieniane ECU u mnie on nastąpił za sprawą innego wydechu i lżejszych elementów silnika, no i do tego wspomagacze jak pompa paliwa z wersji FQ i sonda lambda bo dzieki świecom to jedynie chętniej się wkręcał |
|
|
|
 |
|