Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:03
[I 2.0] Tuning mechaniczny 2.0
Autor Wiadomość
Komarecki 
Forumowicz
Komar

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 43
Skąd: Poznań - Strzeszyn
Wysłany: 02-02-2011, 15:44   [I 2.0] Tuning mechaniczny 2.0

Witam, poszukuje informacji dotyczących zwiekszenia mocy w outlanderze z silnikiem 2.0 stąd moje pytanie czy ktoś już kiedyś coś robił w celu przyśpieszenia swojego outlandera ?

Chciałbym się dowiedziec czy ktoś z was już miał okazje robić jakieśmodyfikacje typu :
- filtr powietrza (wkładka K&N/dolot+stożek )
- kolektor wydechowy
- usunięcie katalizatora
- wydajniejszy układ wydechowy / większa średnica, przelotowe tłumiki
- lekkie koło zamachowe
- przeprogramowanie komputera

Eko tuning :)
- wydłużenie 5 biegu (zmiana biegu z innej wersji silnika) ?

Lub ktoś moze próbował innych metod by zwiększyć jego moc/wydajność ?
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 08-02-2011, 08:44   

co do filtra to się sprawdza przyjemniejszy pomruk jest
kolektor wydechowy ja mam całą modyfikację wydechu tzn większe przelotówki i 2 kat do tego mam tytanowe tłoki i zawory są lżejsze i wydajniejsze sportową pompe paliwa i świece
usunięcie katalizatora można ale tego drógiego bo przy pierwszym masz sonde i nie odpalisz jak wytniesz
koło zamachowe nie wiem
przeprogramowanie Ecu ja tego nie tykałem ze względu żeby nie męczyć turbiny 1.3 bara to i tak dużo a więcej może negatywnie wpływać na jego żywotnośc
a co do skrzyni biegów to sam się zastanawiałem z czego może pasować bo 6 bieg by się przydał albo 5 z długimi 3,4i5 biegem
U mnie legitymuje się mocą 223KM i 352NM
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-02-2011, 15:37   

Desti - hamowałeś? Bo bez programu Ecu to chyba mała szansa na te parametry?
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 13-02-2011, 22:59   

Oj 6ty bieg by się przydał, nie chodzi nawet o spalanie ale o głośność (niższe obroty) przy jeździe na autostradzie.

Ja mam silnik bez turbo, może ktoś zna jakieś wyniki tuningu przez ECU?
 
 
Komarecki 
Forumowicz
Komar

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 43
Skąd: Poznań - Strzeszyn
Wysłany: 14-02-2011, 09:56   

z ECU w silnikach bez turbiny za wiele nie zrobisz.
Ja w przeciagu miesiąca planuje załozyć filtr K&N, raczej narazie tylko wkładkę a nie stożek nie chce mi się narazie aż tyle przerabiać.

A jak tylko końcowy tłumik mi przerdzewieje to będe chciał w el-tec'u założyć porządny tłumik, moze przy okazji wywale katalizator i wtedy będe sprawdzał wyniki.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 14-02-2011, 11:28   

oczywiście że to wynik z hamowni na paliwie pb 98 ultimate jeśli chodzi o przyrost mocy to nie musi być zmieniane ECU u mnie on nastąpił za sprawą innego wydechu i lżejszych elementów silnika, no i do tego wspomagacze jak pompa paliwa z wersji FQ i sonda lambda bo dzieki świecom to jedynie chętniej się wkręcał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.