poprawianie silnika- obróbka mechaniczna |
Autor |
Wiadomość |
japan_jacek
Mitsumaniak

Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 104 Skąd: Grodzisk Mzw.
|
Wysłany: 08-02-2011, 00:46 poprawianie silnika- obróbka mechaniczna
|
|
|
Witam, ostatnio natrafiłem na coś takiego:
"Więcej Mocy
Prostymi metodami można zwiększyć moc silnika nawet o 15% W firmie Nowoczesna Obróbka Silników koszt operacji wynosi od 900 do 1500 zł.
Polepszenie osiągów silnika to złożony proces, wymagający dużej pracy i nakładów finansowych. Jednak mniej majętni miłośnicy motoryzacji, jeżdżący niemłodymi samochodami, też mogą skorzystać z dobrodziejstw tuningu silnika.
Firma Nowoczesna obróbka Silników poprawia to, czego zwykle nie udaje się uzyskać podczas wieloseryjnej produkcji: wygładza się kanały w głowicy silnika, by stwarzał mniejsze opory przepływu, przerabia gniazda zaworów i zawory, wyważa korbowody i wały korbowe, przerabia koła zamachowe.
Te działania pozwalają podnieść moc silnika do 15%, przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa. Im silnik jest starszy, tym bardziej zauważalny efekt tuningu. Nie zawsze więc konieczne jest podnoszenie stopnia sprężenia czy wymiana wałku rozrządu.
W firmie Nowoczesna Obróbka Silników można także dokonać głębszych ingerencji w jednostkę napędową. Warto jednak mieć na względzie, że nadmierne podnoszenie osiągów silnika wymaga wymiany fabrycznego układu korbowo-tłokowego na specjalistyczny przeznaczony do tuningu. Fabryczne tłoki czy korbowody po prostu nie wytrzymują wyższych ciśnień i warunków cieplnych, dlatego muszą być wymienione na specjalistyczne. To bardzo podnosi koszt tuningu."
bezpośredni link: http://krasnobrodzka-racing.com/index.php?id=31
Co o tym sądzicie? Jest tu trochę prawdy czy poprostu chcą wyłudzić kasę? |
_________________ Made in Japan. |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 09-02-2011, 21:06
|
|
|
troche prawdy jest tylko cena jakas mala powiedzmy 1500zl ja za ta cene przygotowalem w lbn tylko glowice czyli robota plus gniazda i zawory i kanaly powiekszane.
oszukiwac nie oszukuja tylko ciekawe jaka cena konkretnych modyfikacji i jak to jest zrobione |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
japan_jacek
Mitsumaniak

Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 104 Skąd: Grodzisk Mzw.
|
Wysłany: 10-02-2011, 01:20
|
|
|
szukałem opini na temat tej firmy i z tego co wyczytałem dużo osób poleca ich jako bardzo nowoczesny zakład, ale znalazłem też pojedyńcze wpisy z negatywnymi komentarzami- niektórzy twierdzą, że źle im wyważono np. wał korbowy. rozważam przeprowadzenie takich modyfikacji u siebie ale muszę mieć pewność, że trafię na właściwy zakład.
kafar_1989, czy mógłbyś zdradzić ile mocy(procentowo) Ci przybyło po obróbce głowicy? |
_________________ Made in Japan. |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10-02-2011, 14:32
|
|
|
Możesz też poczytać tutaj troszkę http://www.100nx.fora.pl/...ge-de,1896.html
Co prawda to stronka klubu 100nx sqad i dotyczy 100nx-a ale w mitsu też można zastosować
Miłej lekturki |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 10-02-2011, 15:55
|
|
|
No dokładnie cena dosc niska...
Marze własnie o takiej modyfikacji w lancerze wywazyc wał , tłoki z korbami , koło zamachowe i dociskiem itp i zakrecic nim do 10 tyś
Jak narazie zrobiłem porting głowicy ale robił mi kolega dremlem wiec wyszło tanio
kafar_1989, co robiłes w głowicy poza powiekszaniem i spasowaniem kanałów ???
W tym momencie to palnuje narazie odchudzic zamach i wyważyć go... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 11-02-2011, 21:16
|
|
|
u mnie porting kanalow zmieniony ksztalt i przepustowosc polerka z matowaniem kanalow gniazda typu studnie przesuniecie przylgni zaworu sporo ostrzejsze walki
glowica przeszla sporo modyfikacji a procentowo nie wiem dokladnie bo glowice robilem pod turbo czesc prac robilem sam a wykonczenie i reszte obrobki robil mi czlowiek ktory zajmuje sie robieniem glowic (normalnych jak rowniez do sportu do rajdowek) |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 20-12-2011, 09:54
|
|
|
troche kotlet, ale...
robiłem głowicę na Krasnobrodzkiej. Planowanie, gniazda, zawory, szczelność i zrobili jak należy. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
|