| [1G 90-94] zaplon/ rozrzad | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | darco24   Nowy Forumowicz
 miski gora
 
 Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2009
 Posty: 27
 Skąd: nowy dwor gdanski
 
 | 
            
               |    Wysłany: 11-02-2011, 16:25   [1G 90-94] zaplon/ rozrzad |   
 |  
               | 
 |  
               | witam mam taki problem gdyż wymieniałem uszczelniacze trzonka zaworu i ściągałem rozrząd do tego walki itp. problem polega na tym że gdy złożyłem  i rozrząd ustawiłem według punktów które są na bloku silnika i kolach pasowych, ogólnie wszystko ustawione na tip top ,ale okazuje się że jednak nie bo silnik nie odpala, czasem kichnie a gdy z wielkim ale to z wielkim bólem odpali to chodzi na dwa gary sprawdziłem chodza tylko 2 i 3 a tłok 1 i 4 wogóle nie reaguja  . gdzie mogłem zrobić błąd ??? czy czujnik położenia walka rozrzadu moze ale wujołem zrobilem obryt na sucho nim i zamatowalem  i nie bylo roznicy powiedzcie co mogłem nie tak zrobic.... albo namiary do dobrego mechanika moze macie w gdańsku?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2011, 16:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | rozrząd 
 jak rozrząd jest na znakach, CAS (czujnik wałka) montujesz też na znaku, jedna z tych jego łopatek co się kręcą ma na końcu nacięcie, rowek, i tym rowkiem ustawiasz w kierunku nacięcia takiego na obudowie, jest przy łopatce, i tak ustawionego na znak montujesz z rozrządem na znaki
 |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | darco24   Nowy Forumowicz
 miski gora
 
 Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2009
 Posty: 27
 Skąd: nowy dwor gdanski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2011, 18:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzis pewnie nie zdarze ale jak zrobie tak jak napisałes to dam znac jak bedzie ok 
 [ Dodano: 13-02-2011, 23:38 ]
 witam jednak czujnik polozenia walka byl przestawiony, ale teraz wyszlo cos innego zaczol gdzies bokiem puszczać olej .... patrzalem i sprawdzalem pokrywa zaworów jest ok misa ilejowa zdematowana i nanowo uszczelniona takze też jest ok podejrzewam gdzies nieszczelnośc moze uszczelki pod glowica , czy moze jest cos co moze nie sprawdzilem macie jakies pomysly?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-02-2011, 01:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie rozumiem, puszcza olej albo pokrywka albo miska? to 2 różne miejsca... po takiej wypowiedzi wnioskuję że masz tak uwalony silnik że nie masz szans zobaczyć skąd leci... rozwiązanie: oczyścić silnik i zaobserwować skąd cieknie 
 jak cieknie z pod CASa to wymień mu oring, nie pamiętam wymiarów kurcze, bodajże 33x3,5 , jak sobie przypomnę to napiszę, możesz zmierzyć wewnętrzną średnicę rowka w CASie i średnicę oringu, nowy natłuszczasz wazeliną/olejem i montujesz, nie na sucho!
 
 [ Dodano: 15-02-2011, 18:04 ]
 oring pod CAS ma wymiary 30x3,5 wczoraj patrzyłem, pozdro! pod krokowiec idzie 32x3
 |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | darco24   Nowy Forumowicz
 miski gora
 
 Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2009
 Posty: 27
 Skąd: nowy dwor gdanski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2011, 09:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | no i lipa zaprowadzłem do mechanika ... no i mechanik powiadomił mnie ze silnik nadaje sie tylko do remontu  sprawdził cisnienie na tłokach i wyszło ze na jednym jest tylko cisnienie a reszta kaplica nie ma nic .. jak to możliwe .... przecież wymienilem tylko uszczelniacze .... przed tym autko smigało jak ta lala , gdybym wiedział ze tak to sie potoczy to bym nie ingerowal w owe uszczelniacze a teraz to już zapuzno mam nerwa sam na siebie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2011, 16:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | ku przestrodze byłbym wdzięczny za wspólne z mechanikiem ustalenie co popsułeś, dla innych, i opisanie tego tutaj... |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | darco24   Nowy Forumowicz
 miski gora
 
 Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2009
 Posty: 27
 Skąd: nowy dwor gdanski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2011, 20:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | jutro jak bede mial wiecej czasu i jak spotkam sie z mechanikiem to opisze 
 [ Dodano: 23-02-2011, 18:48 ]
 witam powiem tak że machnąłem sie z rozrządem  zamiast te dwa wałki ustawic wedlug znaków zeby sie zazebialy  to ja ustawilem wedlug znakow ale zachodzil zab na zab
   i w ten sposób była kolizja tłok z zaworem  sam nabroiłem kurde tak to jest jak ktoś sie spieszy...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-02-2011, 21:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak to jest jak się bierze ktoś za rozrząd w 4g6x nie wiedząc, że jedno koło ma być krzywo ;p trudno ;/ daj znać jak będzie wszystko banglało |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | darco24   Nowy Forumowicz
 miski gora
 
 Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2009
 Posty: 27
 Skąd: nowy dwor gdanski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-02-2011, 22:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | pewnie tak szybko nie popuszcze |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki20j   Forumowicz
 
  
 Auto: Eclipse 1g 2.0
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Cze 2009
 Posty: 108
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-02-2011, 18:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sorka, że się wtrącam ale nie kumam   
  	  | darco24 napisał/a: |  	  | witam powiem tak że machnąłem sie z rozrządem zamiast te dwa wałki ustawic wedlug znaków zeby sie zazebialy to ja ustawilem wedlug znakow ale zachodzil zab na zab   i w ten sposób była kolizja tłok z zaworem sam nabroiłem kurde tak to jest jak ktoś sie spieszy...
 
 | 
 bo o jeden żabek przestawiony rozrząd na wałkach kolizji nie spowoduje raczej...
 Wiem, że już temat przerobiony, ale czy mógłbyś opisać jak dokładnie ustawiłeś rozrząda?
 tak z ciekawości pytam:)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | darco24   Nowy Forumowicz
 miski gora
 
 Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2009
 Posty: 27
 Skąd: nowy dwor gdanski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-02-2011, 19:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | dobrze ustawiony rozrzad jest tek ze kliny na kolach masz skierowane do gory aznaki na kolach nachodza na siebie i sie zazebiaja , a ja mialem  o 360 przestawione i znaki nachodzily na siebie ale na kolach sie nie zazebialy tylko zab na zab wchodzila kliny byly ku dolowi skierowane |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki20j   Forumowicz
 
  
 Auto: Eclipse 1g 2.0
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Cze 2009
 Posty: 108
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-02-2011, 21:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | AA teraz rozumiem:) a jak silnik juz zrobiony? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2011, 00:32 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | darco24 napisał/a: |  	  | o 360 przestawione | 
 
 to pełny obrót koła w przyrodzie ile ma w końcu? bo myślałem że 360° kątowych to pełen obrót równy... ;/
 |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | darco24   Nowy Forumowicz
 miski gora
 
 Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2009
 Posty: 27
 Skąd: nowy dwor gdanski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-03-2011, 00:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | hehe oj tam machnołem sie co do tych stopni   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |