 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Rodzaj zacisku hamulcowego |
Autor |
Wiadomość |
karlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14-02-2011, 10:56 [Cari 1.6] Rodzaj zacisku hamulcowego
|
|
|
Czesc,
mam pytanie, czy ktos wie czy zacisk hamulcowy rozni sie pomiedzy wersja benzynowa a dieslem?
Urwalem srube trzymajaca jarzmo z zaciskiem, a jedyny egzemplarz jaki znalazlem u siebie w miescie to od diesla, a ja jezdze benzyniakiem (96 r, 1.6 16v).
Dzieki za pomoc. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-02-2011, 11:16
|
|
|
Te śruby (jeżeli chodzi o prowadnice) sa wymienne |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
karlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14-02-2011, 12:11
|
|
|
Moze i sa wymienne, ale ja urwalem srube przykrecajac. zostala w gwincie, dlatego tez potrzebuje cale jarzmo, bo nie moge tej sruby wyciagnac. A poniewaz nikt nie ma samego jarzma musze kupic caly tylny zacisk. I dlatego pytam czy od diesla bedzie taki sam jak do benzyniaka. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-02-2011, 12:29
|
|
|
Były dwa rodzaje zacisków, róźniły się bodajże zmianą liftową w aucie, tyle kojarze napewno
To nie w tych bolcach urwała się śruba
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
karlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14-02-2011, 12:31
|
|
|
sruba urwala sie w polaczeniu zacisku z jarzmem. dokrecalem zacisk do jarzma, ale zrobilem to za mocno i sruba pekla i zostala w jarzmie. Probowalem ja na wszystkie mozliwe sposoby wydobyc. Ale wiercenie malo co daje, bo sruba jest bardzo twarda.
Czyli mam rozumiec, ze zaciski nie powinny sie roznic, jesli obydwa sa z przed liftu? |
|
|
|
 |
|
|