Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
no to się zaczęło
Autor Wiadomość
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-02-2011, 19:33   no to się zaczęło

He, he...
tak się nabijałem z problemów, które mieli Namotore i pozostali koledzy z eLkami... mnie też trafiło:
1. Resory- już wymienione, ale pękły obydwa na raz- trzecie pióro w obu
2. Siłownik rozpinania napędu przedniego- stracił szczelność i zapinał przedni most po kilku minitach od otwarcia- wymieniony na sprawny
3. zepsuł się zamek od skrytki i musieliśmy "na rympał"

koszt wszystkiego razem włącznie z dużym przeglądem po 280kkm jakieś 4 tysie co uważam za cene więcej niż rozsądną, bo w serwisie jeden resor to około 3 tysie...

teraz możecie się śmiać :mrgreen:


P.S. Wiekie dzięki dla ZbyszkaM2 i Dawida (mechanika) za cierpliwość i wyrozumiałość i stanie nad głową i itd itp... najważniejsze, że zadziałało i na trasie gdańsk-lochem (holandia) średnie zużycie na tylnym napędzie przy prędkości między 100-150km/h na poziomie 8,5 l/100km, a nie 13...


pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 14-02-2011, 21:06   

Resor dokładnie 2800, albo 2600 co jest ceną kosmiczną :evil: Spalanie 8.5 to jest coś co kocham w tym aucie, a udało mi się nawet jeżdżąc w trasie po emerycku jeszcze litr w dół zejść, tylko jakoś nikt nie wierzy w tak niskie spalanie w tym aucie. Zazdroszczę Ci, że masz tak blisko do Zbyszka i możesz u niego naprawiać auto, ja niestety mam do Bytowa około 650 km, a w okolicy same spece od popularnych aut i boję im się zostawić elkę pod opieką więc póki co korzystam z ASO i przepłacam u nich :oops: Że tak się pokuszę o małego OT właśnie mi stuknęło 3 lata a na liczniku 213 kkm, na auto nie narzekam bo poza wymianą krzyżaków wału i prawej półosi nic się z autem nie działo, jestem umówiony do blacharza na zwalczenie rudej, potem zmiana pękniętej szyby (z którą już długo jeżdżę, ale ciii :lol: ) i można dalej kilometry nabijać.
Pozdrawiam
_________________
Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było :(
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto :)
 
 
 
johnson 
Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 34
Skąd: Wro
Wysłany: 15-02-2011, 07:57   

a ta ruda to gdzie ? sa jakies miejsca gdzie lubi sie przyczepic?
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 15-02-2011, 11:16   

Na tylnej klapie. Jeśli masz Hardtop i nie zabezpieczyłeś tylnej klapy jakąś taśmą, to piasek dostający się pod tą gumkę uszczelniającą hardtop podczas drgań w czasie jazdy działa jak papier ścierny i u mnie przez 3 lata mimo zabezpieczeń taśmą zjechał lakier do gołej blachy, a w dodatku ruda zasmakowała w dolnej części klapy i mam tam kilka wykwitów. No i kiedyś przy cofaniu spotkałem się ze słupkiem w centrum Wrocławia, lakier odszedł i pojawiła się ruda. Ogólnie to tylko tylna klapa do malowania. Co do hardtopu to mam Alpha GSE i to on mi tak klapę zjechał, nie wiem jak wygląda sytuacja z tylną klapą po używaniu oryginalnego hardtopu.
_________________
Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było :(
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto :)
 
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 15-02-2011, 13:03   

gdzie Wam jeszcze ruda wychodzi oprocz miejsc uszkodzen mechanicznych?
 
 
johnson 
Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 34
Skąd: Wro
Wysłany: 15-02-2011, 14:29   

znajomy mial ruda w ramach drzwi , wszystkie 4 drzwi, takie male purchelki na slupkach dachowych, ja mam fabryczna zabudowe i na styku skrzyni i zabudowy wyglada czysciutko, za to cos mi sie chyba robi na tylnej klapie, na dolnej krawedzi od wewnatrz, trzeba zajrzec dokladnie,
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 08-04-2012, 02:07   

No to się zaczęło...dobry tytuł tematu. Eli pod 280 kkm brakuje kilku kilometrów i się zaczęło z przedniej lewej strony zawieszenia wydobywa się dźwięk jak ze starej wersalki, z tym, że kiedyś były same dźwięki, a teraz każdy skrzyp to tak jakby ktoś stukał młotkiem po kołach takie bicie na kierownicy. No i dzisiaj nagle elżunia przestała czasami kręcić na zimnym silniku, nie mam pojęcia co za tym może stać. Kręci, kręci i nic. Ponowne przekręcenie kluczyka, pali od strzłu :shock: Poza tym kończą się przednie amortyzatory i pompa wspomagania, bo już płyn gubi. Acz turbo i silnik jeszcze w super stanie 8)
Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200? Jaki masz przebieg, no i jak się spisuje, zaczęła się mocniej psuć?
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-04-2012, 09:05   

Podłączałeś do jakiegoś kompa?
To może być związane z nieszczelnym układem paliwa, albo może elektryką
Będę myślał o tym.
Przód to może być sworzeń a może piasta. Normalne sprawy eksploatacyjne. Amorki również.
Nie jest to jakiś duży wydatek.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-04-2012, 13:02   

Cytat:
Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200?
jeździ jeździ :) - i ma setki pomysłów na następne auto... - ostatnio jakiś citroen chyba
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10693
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-04-2012, 18:06   

Krzyzak napisał/a:
Cytat:
Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200?
jeździ jeździ :) - i ma setki pomysłów na następne auto... - ostatnio jakiś citroen chyba

Dobry francuz nie jest zły.... a napewno wygodny..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 09-04-2012, 09:00   

zbyszekm2 napisał/a:
Podłączałeś do jakiegoś kompa?
To może być związane z nieszczelnym układem paliwa, albo może elektryką
Będę myślał o tym.
Przód to może być sworzeń a może piasta. Normalne sprawy eksploatacyjne. Amorki również.
Nie jest to jakiś duży wydatek.

Do kompa będzie podłączona w przyszłym tygodniu, dzięki za rady czego szukać. A co amorków i skrzypów to wiadomo sprawy eksploatacyjne :)

[ Dodano: 23-04-2012, 23:13 ]
Bilans przeglądu po 280kkm, do wymiany w sumie tylko rzeczy eksploatacyjne ale zaboli, oj zaboli: amortyzatory, przeguby, gumy stabilizatorów, resory, krzyżaki wału napędowego. Naprawiono również dzisiaj rozrusznik bo przed świętami zaczął słabnąć aż ostatnio kręcił raz na trzy próby. Części zamówione rzecz jasna z zamienników to co możliwe. No i z najważniejszego zaklepane testowe L200 HP Intense Plus, pracownicy strasznie się dziwili, że ktoś po L200 chce kolejne L200, ale obecne jest bezawaryjne bo części eksploatacyjnych wymienionych wyżej nie liczę i mam nadzieję, że nowe też takie będzie, a to auto w pracy jaką wykonuje sprawdza się najlepiej jak może.
 
 
 
słoń 
Nowy Forumowicz

Auto: VAG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 1
Skąd: DOL SZ GCZ
Wysłany: 05-09-2012, 23:39   

Witam ponownie miłośników 3 diamentów.Z zaciekawieniem czytałem Twoje wpisyKibloo, i czekałem na CD, no ale cisza niestety panuje.
Zapytuje więc nieśmiało czy Eli stuknęło już pół miliona??

[ Dodano: 05-09-2012, 23:42 ]
namotore, a i kolega pozbył się przechylonej poczciwinki
_________________
COME BACK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.