 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
no to się zaczęło |
Autor |
Wiadomość |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-02-2011, 19:33 no to się zaczęło
|
|
|
He, he...
tak się nabijałem z problemów, które mieli Namotore i pozostali koledzy z eLkami... mnie też trafiło:
1. Resory- już wymienione, ale pękły obydwa na raz- trzecie pióro w obu
2. Siłownik rozpinania napędu przedniego- stracił szczelność i zapinał przedni most po kilku minitach od otwarcia- wymieniony na sprawny
3. zepsuł się zamek od skrytki i musieliśmy "na rympał"
koszt wszystkiego razem włącznie z dużym przeglądem po 280kkm jakieś 4 tysie co uważam za cene więcej niż rozsądną, bo w serwisie jeden resor to około 3 tysie...
teraz możecie się śmiać
P.S. Wiekie dzięki dla ZbyszkaM2 i Dawida (mechanika) za cierpliwość i wyrozumiałość i stanie nad głową i itd itp... najważniejsze, że zadziałało i na trasie gdańsk-lochem (holandia) średnie zużycie na tylnym napędzie przy prędkości między 100-150km/h na poziomie 8,5 l/100km, a nie 13...
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 14-02-2011, 21:06
|
|
|
Resor dokładnie 2800, albo 2600 co jest ceną kosmiczną Spalanie 8.5 to jest coś co kocham w tym aucie, a udało mi się nawet jeżdżąc w trasie po emerycku jeszcze litr w dół zejść, tylko jakoś nikt nie wierzy w tak niskie spalanie w tym aucie. Zazdroszczę Ci, że masz tak blisko do Zbyszka i możesz u niego naprawiać auto, ja niestety mam do Bytowa około 650 km, a w okolicy same spece od popularnych aut i boję im się zostawić elkę pod opieką więc póki co korzystam z ASO i przepłacam u nich Że tak się pokuszę o małego OT właśnie mi stuknęło 3 lata a na liczniku 213 kkm, na auto nie narzekam bo poza wymianą krzyżaków wału i prawej półosi nic się z autem nie działo, jestem umówiony do blacharza na zwalczenie rudej, potem zmiana pękniętej szyby (z którą już długo jeżdżę, ale ciii ) i można dalej kilometry nabijać.
Pozdrawiam |
_________________ Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto |
|
|
|
 |
johnson
Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 34 Skąd: Wro
|
Wysłany: 15-02-2011, 07:57
|
|
|
a ta ruda to gdzie ? sa jakies miejsca gdzie lubi sie przyczepic? |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 15-02-2011, 11:16
|
|
|
Na tylnej klapie. Jeśli masz Hardtop i nie zabezpieczyłeś tylnej klapy jakąś taśmą, to piasek dostający się pod tą gumkę uszczelniającą hardtop podczas drgań w czasie jazdy działa jak papier ścierny i u mnie przez 3 lata mimo zabezpieczeń taśmą zjechał lakier do gołej blachy, a w dodatku ruda zasmakowała w dolnej części klapy i mam tam kilka wykwitów. No i kiedyś przy cofaniu spotkałem się ze słupkiem w centrum Wrocławia, lakier odszedł i pojawiła się ruda. Ogólnie to tylko tylna klapa do malowania. Co do hardtopu to mam Alpha GSE i to on mi tak klapę zjechał, nie wiem jak wygląda sytuacja z tylną klapą po używaniu oryginalnego hardtopu. |
_________________ Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 15-02-2011, 13:03
|
|
|
gdzie Wam jeszcze ruda wychodzi oprocz miejsc uszkodzen mechanicznych? |
|
|
|
 |
johnson
Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 34 Skąd: Wro
|
Wysłany: 15-02-2011, 14:29
|
|
|
znajomy mial ruda w ramach drzwi , wszystkie 4 drzwi, takie male purchelki na slupkach dachowych, ja mam fabryczna zabudowe i na styku skrzyni i zabudowy wyglada czysciutko, za to cos mi sie chyba robi na tylnej klapie, na dolnej krawedzi od wewnatrz, trzeba zajrzec dokladnie, |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 08-04-2012, 02:07
|
|
|
No to się zaczęło...dobry tytuł tematu. Eli pod 280 kkm brakuje kilku kilometrów i się zaczęło z przedniej lewej strony zawieszenia wydobywa się dźwięk jak ze starej wersalki, z tym, że kiedyś były same dźwięki, a teraz każdy skrzyp to tak jakby ktoś stukał młotkiem po kołach takie bicie na kierownicy. No i dzisiaj nagle elżunia przestała czasami kręcić na zimnym silniku, nie mam pojęcia co za tym może stać. Kręci, kręci i nic. Ponowne przekręcenie kluczyka, pali od strzłu Poza tym kończą się przednie amortyzatory i pompa wspomagania, bo już płyn gubi. Acz turbo i silnik jeszcze w super stanie
Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200? Jaki masz przebieg, no i jak się spisuje, zaczęła się mocniej psuć? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-04-2012, 09:05
|
|
|
Podłączałeś do jakiegoś kompa?
To może być związane z nieszczelnym układem paliwa, albo może elektryką
Będę myślał o tym.
Przód to może być sworzeń a może piasta. Normalne sprawy eksploatacyjne. Amorki również.
Nie jest to jakiś duży wydatek. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-04-2012, 13:02
|
|
|
Cytat: | Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200? | jeździ jeździ - i ma setki pomysłów na następne auto... - ostatnio jakiś citroen chyba |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10693 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-04-2012, 18:06
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Cytat: | Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200? | jeździ jeździ - i ma setki pomysłów na następne auto... - ostatnio jakiś citroen chyba |
Dobry francuz nie jest zły.... a napewno wygodny..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 09-04-2012, 09:00
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Podłączałeś do jakiegoś kompa?
To może być związane z nieszczelnym układem paliwa, albo może elektryką
Będę myślał o tym.
Przód to może być sworzeń a może piasta. Normalne sprawy eksploatacyjne. Amorki również.
Nie jest to jakiś duży wydatek. |
Do kompa będzie podłączona w przyszłym tygodniu, dzięki za rady czego szukać. A co amorków i skrzypów to wiadomo sprawy eksploatacyjne
[ Dodano: 23-04-2012, 23:13 ]
Bilans przeglądu po 280kkm, do wymiany w sumie tylko rzeczy eksploatacyjne ale zaboli, oj zaboli: amortyzatory, przeguby, gumy stabilizatorów, resory, krzyżaki wału napędowego. Naprawiono również dzisiaj rozrusznik bo przed świętami zaczął słabnąć aż ostatnio kręcił raz na trzy próby. Części zamówione rzecz jasna z zamienników to co możliwe. No i z najważniejszego zaklepane testowe L200 HP Intense Plus, pracownicy strasznie się dziwili, że ktoś po L200 chce kolejne L200, ale obecne jest bezawaryjne bo części eksploatacyjnych wymienionych wyżej nie liczę i mam nadzieję, że nowe też takie będzie, a to auto w pracy jaką wykonuje sprawdza się najlepiej jak może. |
|
|
|
 |
słoń
Nowy Forumowicz
Auto: VAG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 1 Skąd: DOL SZ GCZ
|
Wysłany: 05-09-2012, 23:39
|
|
|
Witam ponownie miłośników 3 diamentów.Z zaciekawieniem czytałem Twoje wpisyKibloo, i czekałem na CD, no ale cisza niestety panuje.
Zapytuje więc nieśmiało czy Eli stuknęło już pół miliona??
[ Dodano: 05-09-2012, 23:42 ]
namotore, a i kolega pozbył się przechylonej poczciwinki |
_________________ COME BACK |
|
|
|
 |
|
|