Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie "Łyka" paliwa
Autor Wiadomość
Karol-13 
Forumowicz


Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 161
Skąd: Koluszki
Wysłany: 19-01-2011, 21:04   Nie "Łyka" paliwa

witam, wczoraj na stacji doznalem szoku..;/ pojechalem na stacje i okazalo sie ze nie moge nalac paliwa..;/ spust od dystrybutora caly czas robil swoje "pstryk" tak jakby byl pelny zbiornik....i tankujac 20 litrow paliwa to byla prawdziwa meka....do tego caly czas przerywa jakby nie mial paliwa...;/ i gdy stane np, na swiatlach to obroty spadaja a po dodaniu gazu dusi sie.. i gasnie sam..;/ paliwo jest z dobrej stacji zaden syf...;/ ma ktos jakis pomysl co moglo sie stac??
 
 
cabaniarz 
Mitsumaniak


Auto: LANCER SB 1.8 INTENSE 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 467
Skąd: EŁK
Wysłany: 19-01-2011, 21:21   

też miałem kiedyś coś takiego, okazało się że to wina dystrybutora. Na innej stacji było ok.
Spróbuj na innej stacji lub z innego nalewaka :)
_________________
Mitsubishi LANCER SPORTBACK 1.8 INTENSE 2008
02390/KMM
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 19-01-2011, 21:25   

W colcie mam tak, że jak wsadzę do końca nalewak, to zawsze odbija... Jak trochę jest ok. Wg. mnie opary paliwa powodują, że dystrybutor odbija. Dobrą radą jest też spróbować na innej stacji.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Karol-13 
Forumowicz


Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 161
Skąd: Koluszki
Wysłany: 19-01-2011, 22:35   

problem w tym ze tak dzieje sie na kazdej stacji, i bez zaleznosci czy wloze polowe nalewaka czy do konca..;/ a najgorsze jest to ze strasznie szarpie i przerywa..;/
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 20-01-2011, 04:33   

niedrożne odpowietrzenie wlewu zbiornika (ta mniejsza rurka idąca do baku)
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 07:36   

Karol-13 napisał/a:
a najgorsze jest to ze strasznie szarpie i przerywa..;/
A może to wina czego innego: kable, świece?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Karol-13 
Forumowicz


Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 161
Skąd: Koluszki
Wysłany: 20-01-2011, 17:49   

swiece i kable wymienione w listopadzie...:( dzisiaj znajomyy mechanik stwierdzil ze cos z elektryka, wiec udalem sie do elektryka,..a elektryk stwierdzil ze to mu wyglada na uszkodzona pompe paliwa... :rolleyes: i nie wiem za co sie lapac:(

[ Dodano: 20-01-2011, 17:50 ]
a propo tej nie drożności, to w ktorym miejscu ta rurka??? widac ja po otwarciu klapki?? czy po odkreceniu korka???
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 17:51   

Karol-13 a czy wyjeździłeś paliwo do końca, aż Ci auto zgasło? Wtedy by można postawić na uszkodzenie pompy paliwa.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Karol-13 
Forumowicz


Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 161
Skąd: Koluszki
Wysłany: 21-01-2011, 12:22   

pare razy mialem tka sytuacje ze bylo malo paliwa, ale nigdy tak zeby zgaslo....
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 21-01-2011, 12:33   

Też raz miałem sytuację, że zaczął mi przerywać, bo było mało paliwka w zbiorniku, ale zatankowałem. To może u Ciebie jest właśnie problem z tą pompą paliwa warto by to sprawdzić :) Może zassał parę razy powietrza i uszkodziło pompę...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Karol-13 
Forumowicz


Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 161
Skąd: Koluszki
Wysłany: 25-01-2011, 00:51   

no i zdecydowalem sie przyjzec tej pompce,w srode wszystko bede wiedzial, znalazlem pompe paliwa za 150 zl, orientuje sie moze ktos czy to dobra cena?? wymienial ktos?? duzo z tym pracy??
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 25-01-2011, 12:12   

Będziesz musiał wyjąć zbiornik paliwa. Przyda się WD-40 i kanał powodzenia. Roboty trochę jest ale dasz rade. Mi udało się rozebrać starą pompkę i po złożeniu ruszyła ale tego rozbierania pompki nikt nie poleca. Pozdrawiam
 
 
Karol-13 
Forumowicz


Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 161
Skąd: Koluszki
  Wysłany: 26-01-2011, 14:46   

no i naprawione:) pompka sprawna(dobre cisnienie) wystarczylo poprawic styki na kostce od pompki i przeczyscic kopułke aparatu zapłonowego:)

[ Dodano: 12-02-2011, 00:10 ]
odświerzam temat bo od srody znowu te same objawy:( bylem dzis u mechanika, pompa podaje dobrze, swiece i kopulka zaparatu ok, krokowy ok, odpowietrzenie zbiornika ok, wszystko niby w porzadku ale po odpaleniu silnik chodzi normalnie i po dluzszej chwili zaczyna sie dlawic po dodaniu gazu, mozna go zgasic i od razu zapalic i przez chwile znowu jest normalnie, a potem znowu padaczka, a jazda to juz w ogole porazka...;/ prosze o pomoc..
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 16-02-2011, 15:25   

Pojeździj z odkręconym korkiem wlewowym, może faktycznie odpowietrzania nie ma i podciśnienie ci się w baku robi. Co do nalewania to też miałem szopki na początku :mrgreen: Trzeba ustawić pod kątem nalewak i z centymetr wysunąć. U mnie inaczej nie nalejesz.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.