Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] z jaka siła dokrecic kobbowody i podstawe wału ??
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-12-2010, 16:00   [CA5A 1.8] z jaka siła dokrecic kobbowody i podstawe wału ??

jak w temacie jaka siła dokrecic korowody oraz postawe wału, robie remont silnika 1.8 GTI
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez karolgt 22-01-2011, 23:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2010, 19:25   

Z tego manuala http://www.scribd.com/doc...3-Lancer-Engine wynika ,że to bedzie tak:

Podstawy wału 25Nm i dokręcić 90stopni
Korbowody 20Nm i dokrecić 90stopni
str. 11D-45 do 11D-51,czyli sam koniec manuala

Tutaj jeszcze wyczytałem http://indy.pp.ru/GDI/Doc...SHOP_MANUAL.pdf , że powinno sie dokręcić 90-100 stopni,jezeli dokrecisz powyzej 100 to musisz zacząc dokręcanie od nowa,wszystko jest pokazane,zeby sobie zaznaczyć markerem itd.
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 18-02-2011, 16:24   

mam takie pytanie do kolegi rosomak1983, co dokladnie wymienial w silniku i jakie byly ceny czesci bo tez sie przymierzam do kapitalki silnika i bylo by pomocne czy z czesciami nie ma problemu. dzieki z odpowiedz.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 18-02-2011, 18:30   

Rosomak buduje hybryde z paru silnikow poczytaj jego temat.
Ja robilem remont silnika ponad rok temu , z czesciami nie ma najmniejszego problemu.
trzeba tylko uwazac na uszczelke ktora wciskaja w sklepie bo lubia dac metalowa 0,2 mm na ktorej tloki odbijaja sie na glowicy.

Wszytkie czesci dostaniesz bezproblemowo polecam Japaneze albo Allparts obaj juz temat cwiczyli.

ceny nie sa straszne ale jesl oryginaly bedziesz chcial to sa ogromne koszty. same panewki kosztowaly 500zl na 4 korby w oryginale uszczelka w mmc okolo 300zl itd... wiadomo wspolczynnik oryginalu czyli cena czesci X3
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 18-02-2011, 19:01   

wlasnie o panewki mi chodzilo :lol: chce zrobic caly silniczek na igielke i potem cos sie bawic dalej jak fundusze pozwola :mrgreen: dzieki za odpowiedz a jakies namiary na te sklepy mozna :P :P bede wdzieczny
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 18-02-2011, 19:20   

Na forum sa namiary do obu :) moge ci podac nr telefonu :
608480212 Mateusz (allparts) warszawa
do Japaneze gdzies zapodziałem :) ale znajdziesz bezproblemowo
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 18-02-2011, 20:03   

Dzieki wielkie
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-02-2011, 00:53   

cleoSS, u mnie remont sie nie udał niewiem moze koles co obrabiał wał dał ciała, wyjne go to bede mierzył itp, w kazdym badz razie tak mniej wiecej

-uszczelka Elring zamiawiaj koniecznie u Mateusza All-parts jest mega tanio ok60zł ( gdzie indziej ponad 100zł sprawdzałem w paru żrodłach) i zna sprawe błedów katalogowych o czym wspominał Czarnuch, wiec dostaniesz dobra tj 1.2
-pomierz sruby głowicy jakby co Mateusz all-parts ma Elring w mega cenie chyba 50zł
-uszczelniacze chyba 2zł za jeden
-panewki jakies 200zł zamiennik jakis
-pierscienie ok.200 np rico albo Tp
-jakbys zmieniał rozrzad to u Japaneze najlesza cena jakies 100zł taniej niz u konkurencji tylko mozesz sie nie doczekac przesyłki :roll: ja akurat sie doczekałem :lol:

Mateusz all-pats przesyła w 24h paczke współpraca z nim to czysta przejemnosc,
U Japaneze opłaci sie zamówic rozrzad ale niewiadomo czy dojdzie :lol:
mozesz zaryzykowac
POWODZENIA!!! :)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 19-02-2011, 08:23   

Gitara i o to biegalo. Teraz musze kupic 2 autko i Colcika go garazu wstawic i rozbierac :mrgreen: dzieki wszystkim za pomoc :wink:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-02-2011, 12:35   

cleoSS,
rozrzad bierz taki;
pasek SUN badz MITSUBOSHI (lepszy SUN bo nadal produkuja go w Japonii)
rolki; gmb tnt (badz koyo choc Derpin ostatnio narzekał)
pompa wody GMB (odczytaj priv)
napinacz ori albo NTN
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.