Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Kręci rozrusznik ale nie odpala samochód
Autor Wiadomość
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 07-10-2010, 16:57   [E55A 2.0] Kręci rozrusznik ale nie odpala samochód

Zaczne od podstaw czyli znów coś się @$#$#% co prawda z 3 miesiące galant wytrzymał bez dokładania kasy "WOW" ale w końcu wrócił z podwojona siłą...

przed wczoraj zostawiłem go na światłach, jak sobie to przypomniałem to 4 godziny później było już za późno, ale podjechał ojciec i zapaliliśmy go na kablach( po 15min ładowania)
wszystko ok było, dziś rano jak w każdy mroźny poranek zapalił ale bAaaaaaaaardzo pomału kręcił rozrusznik( wina tego ,że za słaby aku kupiłem bo tylko 54AH, i przez to w zimie jak postoji 3 dni to też już nie zapali) ale ogólnie dziś rano jak zawsze po 2 obrotach załapał.
a dziś po południu z pracy chciałem wrócić i nic, kręci i kręci i nic nie łapie, kręciłem z minute aż znów się wyładował akumulator. Jakieś pomysly?
-Iskra jest
także to nie wina kabli ani świecy co nie?

czyli co pompe ch.. trafił?

kurde a w tym aucie już chyba 3/4 elementów eksploatacyjnych wymieniłem, zapłaciłem za niego 5k, a włożylem chyba grubo ponad 6 już...
zawsze się śmiali zemnie ,że znów coś się psuło w starym gracie , ale zawsze mówiłem ,że przynajmniej nigdy nie stanął,nigdy nie zawiódł mie


:twisted:
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
majcherone 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96* 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: Opolskie
Wysłany: 22-02-2011, 07:31   

Przeszukajcie moje posty. Może znajdziecie odpowiedzi.
_________________
2.0 GlSi
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 05-03-2011, 16:24   

taa rozwiązaniem mojego problemu był pan z lawetą który skupuje uszkodzone auta
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
majcherone 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96* 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: Opolskie
Wysłany: 13-05-2011, 07:49   

Sprawdzić iskrę, jeżeli jest jej brak to sprawdzić moduł w aparacie i cewkę zapłonową, to najczęstszy problem, w tym trzeba szukać, jeżeli jest iskra to zapewne siadła pompa paliwowa albo poprostu gdzieś jest luźny przewód.

Do odpalenia silnika musi być iskra i paliwo. Ew. zmierzyć omomierzem wtryski, może szlag je trafił. choć nie chce mi sie wierzyć, ale wszystko możliwe.
_________________
2.0 GlSi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.