[E54A 2.0 V6] ZAWORY CO ZROBIĆ JAK STUKAJĄ |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-02-2011, 13:38
|
|
|
Krejzi napisał/a: | a wymiana popychaczy to trudna i droga sprawa ? | Bułka z masłem... |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 23-02-2011, 14:16
|
|
|
Hugo napisał/a: | Bułka z masłem... |
W 2.0 V6 troszkę większa bułka i z większą ilością masła to nie 2.5 |
|
|
|
 |
galant V6
Forumowicz
Auto: MITSHUBISHI GALANT V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: BIALYSTOK
|
Wysłany: 24-02-2011, 07:25
|
|
|
mam to samo prawdopodobnie u mnie stuka jeden ale tylko na zimnym silniku potem cichnie poprostu trzeba lepiej maske wygluszyc i po problemie pozdrawiam |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-02-2011, 08:37
|
|
|
Świetne dajecie rady, wygłuszanie maski albo olanie problemu nie pomoże a może skończyć się awarią silnika. Padnięty popychacz może spowodować wytarcie wałka rozrządu, ciągle nie domykający się zawór też w niczym nie pomoże. Już nie wspomnę o tym, że knock sensor może odczytywać stukanie popychacza jako spalanie stukowe. Będzie cofał zapłon, co spowoduje brak mocy oraz kosmiczne spalanie. Skoro 24 popychacze to zbyt droga sprawa to proponuję kupić chociaż kilka i wymienić te padnięte a resztę wyczyścić. |
|
|
|
 |
|