Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
11-02-2007, 01:29
Duma z pojazu marki Mitsubishi?
Autor Wiadomość
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 19-10-2006, 10:17   

To by się okazało że w skali kraju kilka serwisów autoryzowanych zostanie - wtedy dopiero by wywindowali ceny...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
cyklista 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1,6 Comfort
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 216
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19-10-2006, 11:11   

A ja ci gwarantuje że bardzo szybko by sie pojawiło wiele nowych i porządnych serwisów.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2006, 11:22   

cyklista napisał/a:
A ja ci gwarantuje że bardzo szybko by sie pojawiło wiele nowych i porządnych serwisów.

A ja Ci gwarantuję że serwisy Mitsu i tak są lepsze niż na przykład OPEL.
Widzę że jesteś specjalista od działania i funkcjonowania serwisu i dealera. Mam pomysł - może pokaż jak to powinno działać :?:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 19-10-2006, 11:34   

Hubeeert napisał/a:
A ja Ci gwarantuję że serwisy Mitsu i tak są lepsze niż na przykład OPEL.
To nie znaczy, że należy równać w dół.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2006, 11:46   

Wiem.
Wiedziałem że to ktoś napisze jak tylko wysłałem posta ale... Moim zdaniem Ci którzy się nie nadają prędzej czy później skończą przygodę z Mitsu.

Pytanie tylko jak to zrobić żeby takie sytuacje się nie zdarzały?
Dlaczego to Klient ma ponosić konsekwencje tego że serwis coś schrzanił??
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Robert Bryl
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 12:07   

cyklista napisał/a:
A ja ci gwarantuje że bardzo szybko by sie pojawiło wiele nowych i porządnych serwisów.


W moim mieście serwis i diler stracił autoryzację. Na jego miejsce pojawił się inny (poprzednio handlujący podziwianą powszechnie za jakość serwisu markę KIA) , który przez pierwszy kawałek czasu nie potrafił w miśku zrobić porządnie niczego. A potem już Miśka sprzedałem. Nie sądzę jednak, aby było lepiej.

A diler nr 1 stracił autoryzację nie tyle z powodu jakości serwisu (nie była to rewelacja, ale pracował tam człowiek, który mniej więcej wiedział co nalezy robić z typowymi usterkami SS i Carism - w serwisie nr 2 do końca mojej z nimi przygody nie mieli pojęcia), ale dla tego że równocześnie sprzedawał markę Suzuki a poza tym budynek serwisu był mało reprezentacyjny.

Hubeeert napisał/a:
Wiem.
Wiedziałem że to ktoś napisze jak tylko wysłałem posta ale... Moim zdaniem Ci którzy się nie nadają prędzej czy później skończą przygodę z Mitsu.


W dzisiejszych czasach to bardzo możliwe, lecz z drugiej strony dzisiejsze czasy nie będą sprzyjać rozwojowi nowych ASO - dilerzy i tak cienko przędą, wiec nie liczyłbym na chętnych do wchodzenia w ten biznes...

A co do tez o wyższosci serwisów marki Mitsubishi - na moim terenie nie wyróżniałi się niczym szczególnym. Oceniam ich wyżej od Reno (ten serwis nr. 1), bo nie kręcili tak bardzo w sprawoie napraw gwarancyjnych :-)
Wyżej od Skody - bo to była tragedia.
Ale i tak stawiam na rozwój serwisów niekoniecznie posiadających autoryzację za to dbających o klienta niekoniecznie do nich przypisanego moca warunków gwarancji. Bo system ASO w naszych realiach IMO promował miernotę za duuuże pieniądze... Oczywiście nie twierdzę, ze nie ma dobrych ASO - ale mi sie jakoś nie zdarzyło :-(

Hubeeert napisał/a:

Pytanie tylko jak to zrobić żeby takie sytuacje się nie zdarzały?
Dlaczego to Klient ma ponosić konsekwencje tego że serwis coś schrzanił??


A bo mamy g...ną centralę...

Pzdrw.
 
 
przem20
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 14:20   

Po rozmowach z dyrektorem oficjalny statement jest taki że muszę kontynuować naprawę w ASO Allianz które przeprowadzi analizę wykonalności naprawy (dwa razy naprawiali i się zepsuło to chyba analiza się już wykonała :) ). Zobaczymy jaki będzie wynik tej analizy - samochód trafia we wtorek na ponowną naprawę/oględziny.
Nie będe tu zdradzał namiarów na p. dyrektora z MMC - skąd inąd bardzo miłego i uczynnego człowieka.

Co do klocków - tak też słyszałem że po zmianach konstrukcji niestety tak dobrali klocki że się dość mocno zużywają - szczególnie z tyłu.

Chciałem podkreślić że z samochodu jestem zadowolony podobnie jak Krzyżak był gdy takiego miał :) . Niestety całość wrażenia psują takie shity jak to co mnie spotkało.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-10-2006, 15:01   

przem20 napisał/a:
Chciałem podkreślić że z samochodu jestem zadowolony podobnie jak Krzyżak był gdy takiego miał :) .

Nie kapuję - nie miałem SS.
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 15:34   

A ja powiem tak - w każdym serwisie jakość usług w DUŻYM stopniu uzależnione jest od modelu samochodu z którym się zgłaszasz (czywiście posiadacze drogich modeli obsługiwani i traktowani są lepiej niż ludzie z typową masówką) - doświadczenia z ASO Opla i Fiata.
 
 
przem20
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 21:21   

Sorry to był post Roberta Bryla (byłego właściciela MSS) z poprzedniej strony - ale tyle razy wystąpił w nim Krzyżak że się zasugerowałem.

[ Dodano: 19-10-2006, 21:23 ]
Może jest ktoś z OPOLA i może ze dwa słowa na temat ASO "Szic Auto" - czy coś takiego - powiedzieć.
 
 
AniołekM 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 COMFORT 2003/2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 150
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 29-10-2006, 02:48   

Tak przy okazji wspomnianych klocków z tyłu w MSSie - mam dwie sztuki z rocznika 2003 wersja Comfort jeden z przebiegiem 65 tys km (od nowości pod moim całkowitym nadzorem) i klocki nie wymieniałem z tyłu ani razu a ich grubość wskazuje że na 100% dojeżdże z nimi do przebiegu 100 tys km. Przód wymianiałem już raz przy przebiegu około 55 tyś. Albo mi się dobrze trafiło albo jakoś przecudnie te tylne zaciski mam wyregulowane. Warto każdorazowo przy przeglądach czyścić zaciski (demontować klocki i na nowo zakładać żeby nie było zasyfione i pracowało jak w zegarku - serwisy tego raczej nie robią ot tak standardowo).
_________________
MSS 1.6 Comfort 2003
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.