 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zdychający Galant |
Autor |
Wiadomość |
Robert74
Forumowicz
Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: otwock
|
Wysłany: 25-02-2011, 09:59 Zdychający Galant
|
|
|
Witam wszystkich .Proszę o pomoc ,chciałbym przywrócić do życia Gala z 1987r. poj.2,4 silnik G64B niestety zabrakło mi pomysłu co jeszcze sprawdzić lub wymienić. Objawy : silnik po nocy uruchamia się za trzecim razem,wchodzi na obroty ok.1500 informując że tzw.ssanie jest.Wolne obroty ustawiłem dzięki stronie Kol. Krzyżaka zresztą wymiana rozrządu i kilka innych spraw też zrobiłem po konsultacji z Kol. Krzyżakiem. Póżniej obroty spadają ,ale szybciej niż silnik się nagrzewa, gdzieś po około 1 min. Obroty lekko falują ,ale w granicach przyzwoitości. W czasie kiedy wolne są w granicach 1500 silnik bardzo chętnie wchodzi na obroty 3,4,5 tyś. żaden problem.Gdy lekko spadną np.do 1100 lub silnik jest już ciepły i są tak jak ustawiłem 850-900 w żaden sposób nie chce się kręcić.Po dodaniu gazu zdycha tak jakby wyjąć kluczyk,jak odpuszczę znowu chodzi na wolnych. Jak podpompuję trochę gazem wchodzi krztusi się ,strzela w tłumik,przerywa,ale wchodzi. Zrobione: wymieniona sonda ,ustawienie obrotów,ze sprawdzeniem działania silniczka krokowego,sprawdzenie czujników temp.sprawdzenie przepływomierza ,przez wyjecie wtyczki silnik gaśnie.sprawdzenie zapłonu,trochę zgrubne bo na podstawie położenia palca rozdzielacza z blizniaczym autem.Oczywiście oczyściłem wszystko co można. Kiedy się poprawia?Kiedy odłączę jedną z wtyczek przy przepustnicy ,albo jak przyspieszyłem do końca regulacji zapłon strzelał kichał ale się nie dławił ,można powiedzieć że była poprawa. Jeśli chodzi o ECU to w opinii użytkowników uchodzi za wyjątkowo trwałe. Nie oczekuję cudów ,ale ktoś może ktoś z Kolegów ma jakiś pomysł? |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3560 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 25-02-2011, 17:03
|
|
|
Może to jakieś problemy z układem paliwowym, słabe ciśnienie paliwa, cofające się paliwo po dłuższym postoju. Sprawdzałeś w tym kierunku? |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-02-2011, 17:13
|
|
|
Dzieje się tak od wymiany rozrządu? |
|
|
|
 |
Robert74
Forumowicz
Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: otwock
|
Wysłany: 25-02-2011, 21:55
|
|
|
Jeśli chodzi o paliwo to musi być bo po odłączeniu jednej z wtyczek przy przepustnicy chodzi w miarę dobrze.Przed zmianą rozrządu stał ok. roku więc trudno powiedzieć,poza tym ta wtyczka była cały czas odłączona. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3560 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 26-02-2011, 00:58
|
|
|
Spróbuj jeszcze raz sprawdzić zapłon, ale za pomocą lampy stroboskopowej. Wtedy wykluczysz źle ustawiony zapłon. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Robert74
Forumowicz
Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: otwock
|
Wysłany: 26-02-2011, 08:41
|
|
|
Tak zamierzam zrobić ,sprawdzę też rozrząd,ale nawet gdyby coś było nie tak, to inaczej powinien zachowywać się silnik. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-02-2011, 08:52
|
|
|
Robert74, jak chcesz to mogę podjechać ze sprzętem i posprawdzamy co jest nie tak Tyle, że najpierw muszę skończyć u siebie przekładanie silnika |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Robert74
Forumowicz
Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: otwock
|
Wysłany: 26-02-2011, 14:55
|
|
|
Oczywiście że chcę.jeszcze pytasz . Co do terminu to nie ma pośpiechu ,tym bardziej że gal stoi w nieogrzewanym garażu,w którym jest chyba zimniej niż na zewnątrz. Jak patrzę w prognozy to koło 10 marca ma być cieplej to może wtedy? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-02-2011, 23:04
|
|
|
To przypomnij się jakoś jak uznasz, że jest wystarczająco ciepło, żeby posiedzieć chwile |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Robert74
Forumowicz
Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: otwock
|
Wysłany: 27-02-2011, 00:34
|
|
|
Oczywiście,tylko może już odezwę się na GG .Miałbym wyrzuty sumienia nie dość że przyjeżdżasz to jeszcze do zimnego garażu i wyjeżdżasz z zapaleniem płuc . Skontaktuję się pod koniec tygodnia i dziękuję za pomoc . |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-02-2011, 08:28
|
|
|
Najlepiej telefonicznie |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|