 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Serwo galant |
Autor |
Wiadomość |
loop999 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2011, 23:35 [EAxx] Serwo galant
|
|
|
witam mam takie pytanie czy ktoś się orientuje czy serwo hamulcowe w galancie 2,5 jest takie samie jak w 2.0 i dieslu proszę o pomoc bo muszę wymienić a z 2,5 jakoś ciężko spotkać
dzięki z góry |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 25-02-2011, 23:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-02-2011, 23:50
|
|
|
Sama pompka jest identyczna. Serwo pewnie też, ale najlepiej potwierdzić numerami. |
|
|
|
 |
loop999 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2011, 09:34
|
|
|
a jeszcze pytanie w tym temacie a z wersji angielskiej powinno pasować czy lepiej się w to nie pchać? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2011, 10:59
|
|
|
Katalog podaje zupełnie inny numer dla serwa LHD i RHD. Jeśli chodzi o wersje silnikowe to w 2,5 występowały takie same, ale zakładano też inne. Więc przed zakupem poproś sprzedawcę o VIN. Podasz VIN swój oraz ten o sprzedawcy i sprawdzę. |
|
|
|
 |
Goro
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant EA2A SE
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 22 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 02-03-2011, 17:35
|
|
|
Nie ma siły żeby LHD pasowało do RHD. Postawowa różnica to długość trzpienia sterującego,(strzemię które przymocowujesz do pedaliery). Pracuje u producenta układów wspomagania więc mam z tym do czynienia na codzień. Akurat tych nie robiliśmy., pewnie BOSCH albo ContiTeves ale zasada działania i produkcji taka sama. U nas akurat teraz robimy nwego Colta. Jakby ktos miał problemy z duplexem do Colta chętnie pomogę:). |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-03-2011, 18:11
|
|
|
Goro napisał/a: | Akurat tych nie robiliśmy. |
Goro, widać .
Serwo LHD od RHD w Galancie EA różni się TYLKO położeniem króćca podciśnienia (trzeba przedłużyć o 15 cm rurkę idącą do kolektora ssącego). Mam w Legnum serwo RHD przy pedałach, grodzi i wszystkim LHD.
Pompa oczywiście jest zupełnie inna (lustrzane odbicie) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|