Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Serwo galant
Autor Wiadomość
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2011, 23:35   [EAxx] Serwo galant

witam mam takie pytanie czy ktoś się orientuje czy serwo hamulcowe w galancie 2,5 jest takie samie jak w 2.0 i dieslu proszę o pomoc bo muszę wymienić a z 2,5 jakoś ciężko spotkać
dzięki z góry
Ostatnio zmieniony przez Owczar 25-02-2011, 23:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-02-2011, 23:50   

Sama pompka jest identyczna. Serwo pewnie też, ale najlepiej potwierdzić numerami.
 
 
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2011, 09:34   

a jeszcze pytanie w tym temacie a z wersji angielskiej powinno pasować czy lepiej się w to nie pchać?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2011, 10:59   

Katalog podaje zupełnie inny numer dla serwa LHD i RHD. Jeśli chodzi o wersje silnikowe to w 2,5 występowały takie same, ale zakładano też inne. Więc przed zakupem poproś sprzedawcę o VIN. Podasz VIN swój oraz ten o sprzedawcy i sprawdzę.
 
 
Goro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A SE
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: Knurów
Wysłany: 02-03-2011, 17:35   

Nie ma siły żeby LHD pasowało do RHD. Postawowa różnica to długość trzpienia sterującego,(strzemię które przymocowujesz do pedaliery). Pracuje u producenta układów wspomagania więc mam z tym do czynienia na codzień. Akurat tych nie robiliśmy., pewnie BOSCH albo ContiTeves ale zasada działania i produkcji taka sama. U nas akurat teraz robimy nwego Colta. Jakby ktos miał problemy z duplexem do Colta chętnie pomogę:).
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-03-2011, 18:11   

Goro napisał/a:
Akurat tych nie robiliśmy.


Goro, widać ;) .

Serwo LHD od RHD w Galancie EA różni się TYLKO położeniem króćca podciśnienia (trzeba przedłużyć o 15 cm rurkę idącą do kolektora ssącego). Mam w Legnum serwo RHD przy pedałach, grodzi i wszystkim LHD.

Pompa oczywiście jest zupełnie inna (lustrzane odbicie)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.