Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2] Problem ze (sprzęglem?)
Autor Wiadomość
kaniak 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 58
Skąd: City
Wysłany: 26-02-2011, 23:01   

Muciek napisał/a:
skaut napisał/a:
Muciek napisał/a:
wszyscy z 2.2HDI mają tylko ten problem

Muciek, bajki opowiadasz. Gwarantuję Ci, że nie wszyscy. Zanim coś napiszesz, zastanów się dwa razy. Któryś z kolegów już nie wytrzymał i napisał co sądzi o twojej zbędnej, nic nie wnoszącej do dyskusji paplaninie chłopcze. Napij się coca coli, to ponoć pomaga.


Skaut tutaj jest tylko i wyłącznie moja wina w tym co napisałem, ponieważ pomyliłem tematy, bo miałem otwarte 2 karty na raz i jedna była z tematem sprzęgła, a druga tego że auto nie odpala w zimę i się troszkę zamotałem, z góry przepraszam wszystkich forumowiczów...


Stary - to jest znak, żeby trochę wyluzować i przestać tyle pisać! Masz ponad 500 postów! Ile z nich coś wnosi? Zobacz po ile postów mają ludzie, którzy się znają i mają doświadczenie? Do tego sam udowodniłeś, że gdziekolwiek nie napiszesz postu to jest na tyle uniwersalny, że pasuje! To znaczy, że jest zbędny! Daj się wypowiadać tym co wnoszą coś nowego do dyskusji!


----------------------------------

Wracając do tematu: Czy ktoś uważa, że w przypadku silników 2.0 może wystąpić problem sprzęgła opisany w temacie?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 27-02-2011, 05:55   

kaniak napisał/a:

Wracając do tematu: Czy ktoś uważa, że w przypadku silników 2.0 może wystąpić problem sprzęgła opisany w temacie?
Jeśli chodzi o uślizg to jak dotychczas z tego co zdążyłem się zorientować i sam doświadczyć, dotyczy tylko i wyłącznie 2.2 HDI. Nie sądzę że to z powodu większego momentu obr. porównując z 2.0 TDI, ale z powodu wadliwego samoregulatora hydraulicznego sprzęgła i czasami tez z powodu wycieku oleju z transferu. Jeśli chodzi o sprzęgło i dwumas w 2.0 TDI to pamiętam że Rezon juz wymieniał po chyba 30kkm od podniesienia mocy w swoim do 165KM z fabrycznego Set Up-u. On miał jednak wgrana mapę a nie RalliArta. Podobnych usterekjak w 2.2 HDI jednak nie zauważyłem lub nie słyszałem. Tak czy inaczej sprzęgła w OII nie mają jakiegokolwiek zapasu i nadmierny tuning na 100% przedwcześnie je zużyje. A jeślijeszcze dwiumas dostanie w plecy to koszta pójdą w górę dosyć wysoko....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 27-02-2011, 07:58   

Mitsu00 a jednak 2,2 ma problem ze sprzęgłem i dosyc szybko / przebiegi w granicach 20 000 /.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-02-2011, 08:36   

Muciek napisał/a:
skaut napisał/a:
Muciek napisał/a:
wszyscy z 2.2HDI mają tylko ten problem

Muciek, bajki opowiadasz. Gwarantuję Ci, że nie wszyscy. Zanim coś napiszesz, zastanów się dwa razy. Któryś z kolegów już nie wytrzymał i napisał co sądzi o twojej zbędnej, nic nie wnoszącej do dyskusji paplaninie chłopcze. Napij się coca coli, to ponoć pomaga.


Skaut tutaj jest tylko i wyłącznie moja wina w tym co napisałem, ponieważ pomyliłem tematy, bo miałem otwarte 2 karty na raz i jedna była z tematem sprzęgła, a druga tego że auto nie odpala w zimę i się troszkę zamotałem, z góry przepraszam wszystkich forumowiczów...


Dajcie chłopakowi spokój chciał być jednym ze znaczących się z braci:-)
Ojciec kupił fajny samochód, hormony robią swoje:-)
Został oficjalnym członkiem czyli jego nick jest na czerwono, jeszcze brakowało mu statusu zamiast Forumowicz, Mitsumaniak. "Kupić" tego nie można, to walił spamu. Teraz może się uspokoi, bo dopiął swego. Generalnie chłopak jest troszkę zakompleksiony.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-02-2011, 09:31   

kaniak napisał/a:
Czy jeżeli posiadam silnik 2.0 (z Ralliart - 170 KM, 350 nM) to też może posiadać ten błąd? Pozdrawiam
Nie, możesz mieć po prostu zużyte sprzęgło i koło dwumasowe. Nawet po tak małym przbiegu jak u mnie - 92kkm. Po prostu księgowi przeprojektowali podzespoły na tańsze. Wcześniej nie wiedziałem co to wymiana sprzęgła, a samochody sprzedawałem z przebiegami max 150kkm i ŻADEN nie wymagał wymiany tarczy sprzęgła.
mitsu00 napisał/a:
Tak czy inaczej sprzęgła w OII nie mają jakiegokolwiek zapasu i nadmierny tuning na 100% przedwcześnie je zużyje. A jeślijeszcze dwiumas dostanie w plecy to koszta pójdą w górę dosyć wysoko....
Złote myśli - 6 kzł ;) Ciekawe ile w ASO by mnie kosztowała wymiana sprzęgła i dwumasy na ori częściach - chyba nie zmieściłbym się w 10kzł. Twoje myśli byłyby już wtedy chyba platynowe ;) .
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 27-02-2011, 13:27   

rezon napisał/a:
Ciekawe ile w ASO by mnie kosztowała wymiana sprzęgła i dwumasy na ori częściach - chyba nie zmieściłbym się w 10kzł. Twoje myśli byłyby już wtedy chyba platynowe .
Pytałem kiedyś o wymianę tarczy z dociskiem plus robocizna w Warszawie: 7,5kzł :twisted: Istna abstrakcja, wziąwszy pod uwagę że ta sama usługa wraz z ori częściami np. w głównym ASO Cytryny na Alei Krakowskiej w stolycy bez jakiegokolwiek rabatu, wycenili na niecałe 4kzł..... Mitsubishi po prostu notorycznie przesadza z cenami części. Następne porownanie: Kiedyś będąc młodym gniewnym lubiłem upalać i ruszać z piskiem opon spod światel. Efekt? Spalone sprzęgło juz przy 90kkm i w BMW w Warszawie poszło do wymiany. Total razem z robocizną za tarczę z docikiem, oczywiście wszystko ori - 2100zł.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-02-2011, 16:17   

mitsu00 napisał/a:
Pytałem kiedyś o wymianę tarczy z dociskiem plus robocizna w Warszawie: 7,5kzł Istna abstrakcja,
czyli + 4-6kzł za dwumasę i wychodzi dobrze ponad 10kzł za komplet. Prawdziwie diamentowe auto.
mitsu00 napisał/a:
Kiedyś będąc młodym gniewnym lubiłem upalać i ruszać z piskiem opon spod światel. Efekt? Spalone sprzęgło juz przy 90kkm i w BMW w Warszawie poszło do wymiany.
Jeżdżę szybko i dość ostro, ale daleko mi do ruszania z piskiem opon spod świateł. Tak jak pisałeś - moduł sprzęgła, hamulce liczone są w Outku bez żadnego zapasu na ew. tuning.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2011, 20:44   

zaczynam się obawiać tego samochodu :( :( :(
_________________

 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-02-2011, 21:44   

Teraz wiem dlaczego jest tryb 2WD jeżeli różnicy w spalaniu nie ma.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 27-02-2011, 23:42   

DJ Fazi napisał/a:
Teraz wiem dlaczego jest tryb 2WD jeżeli różnicy w spalaniu nie ma.

No chyba tylko po to żeby Ci kiere z rąk urwać... Po mieście w tym trybie dynamicznie wogóle sie nie da jechać... :twisted: Chyba ,że ktoś uwielbia pasjami szarpać sie ze swoim autem...
 
 
 
zegar 
Mitsumaniak


Auto: Suzuki Bandit 1200S / OII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Szczecin/Bydgoszcz
Wysłany: 28-02-2011, 00:10   

To pozwólnie koledzy, że zapoznam Was z moimi obserwacjami...
OII 2009 2,2 156HP automat, przebieg 46k

Zauważyłem coś niepokojącego, na zimnym przejście między biegiem 2 i 3 jest wyczuwalne szarpnięcie.

Macie jakiś pomysł, co to może być?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 28-02-2011, 00:22   

zegar napisał/a:
Zauważyłem coś niepokojącego, na zimnym przejście między biegiem 2 i 3 jest wyczuwalne szarpnięcie.
Poczytaj na niemieckim forum www.outlander-forum.de Jest sporo na ten temat.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
zegar 
Mitsumaniak


Auto: Suzuki Bandit 1200S / OII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Szczecin/Bydgoszcz
Wysłany: 28-02-2011, 00:30   

w GE przebywam czasowo i ten język, nie jest mi znany...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 28-02-2011, 11:38   

zegar napisał/a:
w GE przebywam czasowo i ten język, nie jest mi znany...
Google, funkcja Tłumacz i sobie poczytasz.... :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
zegar 
Mitsumaniak


Auto: Suzuki Bandit 1200S / OII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Szczecin/Bydgoszcz
Wysłany: 28-02-2011, 22:05   

OK, właśnie zapaliła mi się kontrolka check engine, myslę, że to właśnie przez to szarpanie, czy kolega wie o co chodzi i tylko nie chce mu się napisać? czy zgaduje? i każe poczytać na GE forum?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.