Wysokie ssanie 2.0TD |
Autor |
Wiadomość |
weksel
Forumowicz
Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-02-2011, 06:21 Wysokie ssanie 2.0TD
|
|
|
Witam,
Opisze to krótko: Wczoraj przy -14stC miałem obroty na ssaniu 2600rph
Po południu jak wracałem z pracy przy -5 miałem 2100rph.
Dopiero po lekkim nagrzaniu silnika obroty spadają, co tam się stało że są tak wysokie obroty?? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
weksel
Forumowicz
Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-02-2011, 18:46
|
|
|
ale ja mam jeszcze silnik bez kompa:) jeszcze starej generacji a ty już masz TDI z kompem. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-02-2011, 19:33
|
|
|
weksel dobrze gada Owczar u nas nie ma co programować
Za ssanie odpowiada taki tłoczek który masz za pompą wtryskową popycha on krzywkę od gazu nie pamiętam już czy jest on sterowany podciśnieniem czy wodą pójdę zaraz do piwnicy to zlukam lecz ciężko mi jest wytłumaczyć jak może za wysokie obroty to ustawiać tłoczek wysuwa się do określonej pozycji i nie więcej trochę dziwne żeby mogły być wyższe obroty... ssanie słyszałem że oscyluje koło 2,2tyś obrotów w E57A ale tak tylko słyszałem jak jest nie wiem gdyż u mnie ten tłoczek się zawiesza przez co w ogóle nie mam ssania tylko falują obroty puki się nie rozgrzeje |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
brzoza73
Mitsumaniak

Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-02-2011, 21:37
|
|
|
ja w moim galusiu odłączyłem to w ogóle,,, nie mam z tym kłopotu autko odpala normalnie z delikatnie wciśniętym pedałem gazu,,, tak jak Wszyc napisał przy pompie jest tłoczek termiczny sterowany temperaturą płynu chłodniczego,,, idą do niego dwa cienkie przewody wodne,,, |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-02-2011, 09:56
|
|
|
Zauważyłem Twój podpis pod tym tematem: Wykańczanie silnika
O to raczej nie masz się co obawiać 2,6tyś obrotów na ssaniu nie widzę by miało jaki kol wiek negatywny wpływ na tą jednostkę napędową |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 26-02-2011, 12:52
|
|
|
Wszyc napisał/a: | O to raczej nie masz się co obawiać 2,6tyś obrotów na ssaniu nie widzę by miało jaki kol wiek negatywny wpływ na tą jednostkę napędową |
na zimnym silniku? zdaje się,że ma |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-02-2011, 16:54
|
|
|
Cytat: | na zimnym silniku? zdaje się,że ma |
Jak normalnie ssanie to 2,2tyś ? |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 26-02-2011, 23:17
|
|
|
Wszyc napisał/a: | . ssanie słyszałem że oscyluje koło 2,2tyś obrotów w E57A ale tak tylko słyszałem jak jest nie wiem |
w Lancerze mojego Taty,po odpaleniu obroty nie przekraczają 1,6 tyś.obrotów.nie sądzę,żeby było inaczej w Galancie.
Nawet w moim benzyniaku tak jakoś trzyma obroty na ssaniu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-02-2011, 12:32
|
|
|
Te obroty są strasznie wysokie. W moim nie przekraczają 1k na zimnym. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-02-2011, 12:57
|
|
|
To ciekawa sprawa bo teoretycznie nie rozumiem jakim cudem ten mechanizm może podnosić obroty więcej niż powinien co najwyżej rozumiem że może nie chodzić bo się może np. zablokować się.. z tego co mi się wydaje tam jest bimetal który pod wpływem temperatury się kurczy (a raczej bardziej wygina w literę U) i zmniejsza obroty czyli wyłącza ssanie i jest sterowany po prostu temp. wody w układzie chłodzenia przy zimnym silniku jest ustawiony w pozycji najbardziej wysuniętej po prostu nie wiem chyba dziś pójdę i rozkręcę ten tłoczek i zobaczę co się w nim kryje by zweryfikować jak to działa i czemu ewentualnie obroty mogą być za wysokie jak nie zapomnę że mam to zrobić
nie wiem jak w EA ale w E5 normalnie pracuje rozgrzany przy 850-950 obrotach więc ssanie na poziomie 1tyś to raczej sygnał o nie pracującym prawidłowo ssaniu nie widziałem ssania które podnosi obroty o 100obr/min o tyle to czasem się linka gazu potrafi zawiesić |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-02-2011, 13:36
|
|
|
U mnie obroty na rozgrzanym są na poziomie 800/min. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-02-2011, 13:37
|
|
|
dobra weksel sprawa wygląda tak: wiesz gdzie dochodzi linka gazu? poniżej tej krzywki od gazu masz ten tłoczek od ssania w miejscu gdzie się wysuwa jest tak śrubka regulacyjna jej łepek jest od strony rozrządu (postaram się później zrobić zdjęcie) w zimny dzień odpal auto i się nią pobaw by obniżyć ssanie |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
weksel
Forumowicz
Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-03-2011, 19:13
|
|
|
Wszyc, dzieki bardzo za info, jutro rano przed pracą zobaczę i postaram się wyregulować:)
Jeżeli ten tłoczek jest koło linki to nie ma żadnego problemu. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-03-2011, 21:15
|
|
|
Jest poniżej mam problemy z aparatem ciężko mi zrobić fotkę |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|