Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie ssanie 2.0TD
Autor Wiadomość
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-02-2011, 06:21   Wysokie ssanie 2.0TD

Witam,
Opisze to krótko: Wczoraj przy -14stC miałem obroty na ssaniu 2600rph
Po południu jak wracałem z pracy przy -5 miałem 2100rph.
Dopiero po lekkim nagrzaniu silnika obroty spadają, co tam się stało że są tak wysokie obroty??
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-02-2011, 15:26   

Spróbuj na początek:
http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690
 
 
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-02-2011, 18:46   

ale ja mam jeszcze silnik bez kompa:) jeszcze starej generacji a ty już masz TDI z kompem.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-02-2011, 19:33   

weksel dobrze gada Owczar u nas nie ma co programować :P

Za ssanie odpowiada taki tłoczek który masz za pompą wtryskową popycha on krzywkę od gazu nie pamiętam już czy jest on sterowany podciśnieniem czy wodą pójdę zaraz do piwnicy to zlukam lecz ciężko mi jest wytłumaczyć jak może za wysokie obroty to ustawiać :? tłoczek wysuwa się do określonej pozycji i nie więcej trochę dziwne żeby mogły być wyższe obroty... ssanie słyszałem że oscyluje koło 2,2tyś obrotów w E57A ale tak tylko słyszałem jak jest nie wiem gdyż u mnie ten tłoczek się zawiesza przez co w ogóle nie mam ssania tylko falują obroty puki się nie rozgrzeje :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
brzoza73 
Mitsumaniak


Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-02-2011, 21:37   

ja w moim galusiu odłączyłem to w ogóle,,, nie mam z tym kłopotu autko odpala normalnie z delikatnie wciśniętym pedałem gazu,,, tak jak Wszyc napisał przy pompie jest tłoczek termiczny sterowany temperaturą płynu chłodniczego,,, idą do niego dwa cienkie przewody wodne,,, :lol:
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-02-2011, 09:56   

Zauważyłem Twój podpis pod tym tematem: Wykańczanie silnika

O to raczej nie masz się co obawiać 2,6tyś obrotów na ssaniu nie widzę by miało jaki kol wiek negatywny wpływ na tą jednostkę napędową
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-02-2011, 12:52   

Wszyc napisał/a:
O to raczej nie masz się co obawiać 2,6tyś obrotów na ssaniu nie widzę by miało jaki kol wiek negatywny wpływ na tą jednostkę napędową

na zimnym silniku? zdaje się,że ma :wink:
_________________

 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-02-2011, 16:54   

Cytat:
na zimnym silniku? zdaje się,że ma :wink:


Jak normalnie ssanie to 2,2tyś ?
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-02-2011, 23:17   

Wszyc napisał/a:
. ssanie słyszałem że oscyluje koło 2,2tyś obrotów w E57A ale tak tylko słyszałem jak jest nie wiem

w Lancerze mojego Taty,po odpaleniu obroty nie przekraczają 1,6 tyś.obrotów.nie sądzę,żeby było inaczej w Galancie.
Nawet w moim benzyniaku tak jakoś trzyma obroty na ssaniu.
_________________

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-02-2011, 12:32   

Te obroty są strasznie wysokie. W moim nie przekraczają 1k na zimnym.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-02-2011, 12:57   

To ciekawa sprawa bo teoretycznie nie rozumiem jakim cudem ten mechanizm może podnosić obroty więcej niż powinien :shock: co najwyżej rozumiem że może nie chodzić bo się może np. zablokować się.. z tego co mi się wydaje tam jest bimetal który pod wpływem temperatury się kurczy (a raczej bardziej wygina w literę U) i zmniejsza obroty czyli wyłącza ssanie i jest sterowany po prostu temp. wody w układzie chłodzenia przy zimnym silniku jest ustawiony w pozycji najbardziej wysuniętej po prostu :P nie wiem chyba dziś pójdę i rozkręcę ten tłoczek i zobaczę co się w nim kryje by zweryfikować jak to działa i czemu ewentualnie obroty mogą być za wysokie :P jak nie zapomnę że mam to zrobić :P

nie wiem jak w EA ale w E5 normalnie pracuje rozgrzany przy 850-950 obrotach więc ssanie na poziomie 1tyś to raczej sygnał o nie pracującym prawidłowo ssaniu :P nie widziałem ssania które podnosi obroty o 100obr/min o tyle to czasem się linka gazu potrafi zawiesić :D
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-02-2011, 13:36   

U mnie obroty na rozgrzanym są na poziomie 800/min.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-02-2011, 13:37   

dobra weksel sprawa wygląda tak: wiesz gdzie dochodzi linka gazu? poniżej tej krzywki od gazu masz ten tłoczek od ssania w miejscu gdzie się wysuwa jest tak śrubka regulacyjna jej łepek jest od strony rozrządu (postaram się później zrobić zdjęcie) w zimny dzień odpal auto i się nią pobaw by obniżyć ssanie
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-03-2011, 19:13   

Wszyc, dzieki bardzo za info, jutro rano przed pracą zobaczę i postaram się wyregulować:)
Jeżeli ten tłoczek jest koło linki to nie ma żadnego problemu.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-03-2011, 21:15   

Jest poniżej mam problemy z aparatem ciężko mi zrobić fotkę :?
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.