Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Strzela na gazie
Autor Wiadomość
piotrekM 
Nowy Forumowicz

Auto: misiek CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-02-2011, 22:42   [CA1A 1.3] Strzela na gazie

Witam wszystkich

Niedawno kupiłem miśka i już mam z nim problemy. pierwszy dotyczy strzelania na gazie, potrafi dość zdrowo strzelić podczas jazdy. Nie wiem czym to jest spowodowane, pali ładnie, tylko cały czas wolne obroty utrzymują się w granicy 1200. Drugim problemem jest falowanie obrotów na benzynie. Po odpaleniu obroty rosną do ok 2000, w momencie gdy silnik zacznie łapać coś temperatury obroty spadają do około 1000 i regularnie falują w zakresie 1000- 12000. Z tego co przeczytałem na forum podejrzewam że może coś być nie tak z silniczkiem krokowym, jednak wolałbym się upewnić za co się zabrać w pierwszej kolejności.


Pozdrawiam
Piotrek
_________________
I mnie dopadł kryzys, jem spleśniały ser, pije stare wino i jeżdżę samochodem bez dachu
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-03-2011, 08:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
galaaa 
Forumowicz
ColT

Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: Bolków
Wysłany: 27-02-2011, 23:31   

co do strzalow to mialem to samo. w pierwszej kolejnosci wymienilem kable i spokoj...
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-02-2011, 07:15   

Tak jak napisał przedmówca na początku wymień instalację wysokiego napięcia (przewody, świece i jeśli są to kopułkę i palec rozdzielacza).
A jeśli chodzi o wysokie obroty to morze od tych strzałów rozszczelnił ci się dolot, może coś ci pękło lub otworzyło ci się jakieś zabezpieczenie przeciwwybuchowe. Dokładnie przejrzyj wszystko od filtra powietrza do przepustnicy, bo często za wysokie obroty na biegu jałowym odpowiedzialne jest zasysanie przez silnik "lewego powietrza".
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-02-2011, 11:09   

plecho1 napisał/a:
może coś ci pękło lub otworzyło ci się jakieś
Mi jak pękło lub się otworzyło to na benzynie wogóle nie chciał chodzic bo nie miał mocy. Raczej to nie jest winą falujących obrotów na benzynie.
Co do gazu to tak jak pisali koledzy + 1200 to trochę sporo jak na bieg jałowy. Najprawdopodobniej regulacja gazu u gazownika się kłania, bo źle ustawiony gaz tez może być w jakimś stopniu przyczyną strzałów.
Z takim prychającym miskiem radzę nie jeździć bo tylko zrobisz sobie kuku.
_________________

Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!!
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-02-2011, 12:05   

Moja wypowiedź dotyczyła zbyt wysokich obrotów a nie falujących. I jak mi otworzyło antywybuch w maździe to auto miało jedynie większe obroty z racji lewego powietrza, wszystko zależy od skali nieszczelności.
 
 
piotrekM 
Nowy Forumowicz

Auto: misiek CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-03-2011, 22:46   

Dzięki wszystkim za rady. Byłem dziś u mechanika, świece i przewody do wymiany są, co się tyczy obrotów to przepustnica do czyszczenia i krokowy do przeglądnięcia. Zobaczymy co będzie po wymianie. Oby wszystko było ok :)


edit
Już po wymianie, świec i przewodów. Jest ok, chodzi ładnie. :) ))
_________________
I mnie dopadł kryzys, jem spleśniały ser, pije stare wino i jeżdżę samochodem bez dachu
Ostatnio zmieniony przez piotrekM 02-03-2011, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2011, 08:24   

Liczę na to że świece i przewody wymienisz sam. Bo to proste łatwe i przyjemne zrobić coś samemu przy samochodzie, a mechanicy strasznie za to zdzierają przynajmniej w warszawie. Sama wymiana świecy potrafi kosztowąc od 10 do 20 zł za sztukę + plus oczywiście przekręcą cię na częściach za komplet ngk zamiast ok. 40 zł zapłacisz + 50% więcej, lub wcisną Ci jakiś chiński szajs.
_________________

Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.