Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] brak mocy duże spalanie dymienie śmierdzi z t
Autor Wiadomość
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 02-03-2011, 16:02   [Cari 1.8 GDI] brak mocy duże spalanie dymienie śmierdzi z t

pomocy coraz gorzej się dzieje z moją cari 1.8 gdi :/ samochód strasznie dymi i śmierdzi benzyną z tłumika a w dodatku wogóle nie reaguje na pedał gazu i komputer szaleje od spalania przy 50 km/h 35 litrów pokazuje i za każdym razem jak samochód zapale jak troche dluzej postoju 99,9 litra byłem na komputerze ale nie wykazało żadnych błedów :/ przerywa i pierdzi z tłumika:/
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
marcinkn 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Gliwice/Knurów
Wysłany: 02-03-2011, 17:37   Re: brak mocy duże spalanie dymienie śmierdzi z t

wg. mnie są to objawy padniętej sondy....
_________________
Wcześniej Astra H 1.9 150ps
Teraz Mitsubishi Carisma 1.8 GDI i Fiat Bravo 1.6
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 02-03-2011, 17:54   

sęk w tym że sonde lambde wymieniałem 2 miesiące temu i działa bo sprawdzalem ja tylko niewiem co sie stało bo jak odepne sonde lambde check mi sie nie zapala :/ a powinien chyba się świecić
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-03-2011, 18:05   

Sprawdź w jakim stanie są świece zapłonowe i sprawdź czy czasem któraś z cewek zapłonowych nie jest uszkodzona. Objawy wskazują że uszkodzona może być więcej niż jedna. W pierwszej kolejności polecam też podpięcie się pod kompa evoscanem i sprawdzenie co się dzieje.
 
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 02-03-2011, 18:43   

świece wymienione na orginalne ngk właśnie czekam za kabelkiem bo kupilem na allegro i podepne i zobacze co sie stało
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-03-2011, 19:42   

Jak już podepniesz się pod kompa przyjrzyj się pompie wysokiego ciśnienia tj, czy ciśnienie paliwa jest w porządku. Polecam też zapoznać się z poniższym wątkiem, znajdziesz tam sporo ciekawych informacji.

http://forum.mitsumaniaki...d6897bbb#834468
 
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 04-03-2011, 21:28   

no i jest kabelek podłączyłem się na chwile pod evoscana i o to co mi wykazuje na logach :/ [img][/img]
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 04-03-2011, 22:09   

Jak byśmy mieli coś pomóc to:
Wrzuć plik z logami na jakiś serwer /pliki .cvs z katalogu C:\Program Files\EvoScan\EvoScan v2.6\SavedDataLogs/, zamieść tu link, czy też daj komuś na priva, z tych parametrów na zrzucie nie wynika nic.

Brak ciśnienia na WC , sygnału z sondy, trimów, parametrów przepływomierza, temperatur itd.
Potrzebne byłyby logi z określonych sytuacji.
Zrób log z ostrzejszej jazdy, popatrzymy jak się trzyma się ciśnienie na WC pod obciążeniem, jak pracuje sonda.
Drugi to na postoju-bieg jałowy z momentem odpalenia i tak minimum 6 minut.
Trzeci, na postoju, 2-3 minuty- stale 2000 obr.

Testy przeprowadź na ciepłym /80 stopni i więcej/ silniku.

Dopiero wtedy można próbować postawić jakąś diagnozę.

Pozdrawiam
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 08-03-2011, 19:54   

dzięki diagnozie arena doszliśmy do tego co mieszało w cari i usterka usunięta zawór egr zaślpeiony cały czas otwarty był i autko mocy nie miało jeszcze raz dzięki aren
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
kozuch2 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 142
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 08-03-2011, 21:59   

Kozar a powiedz jak najlepiej dostać się do egr?sam to robiłeś?z czego zrobiłes zaślepienie,jak masz fotki to możesz podać?też myslałem zeby zaslepić egr ale nie wiedziałem jak się za to zabrać
 
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 10-03-2011, 21:24   

fotek niestety nie udało mi się zrobić troche zajęło mi rozebranie tego zdejmujesz trąbe słonia przepustnice i od dołu jest egr ja odkręcałem 3 śrubki żeby wyciągnąć orginalną podkładke i włożyć taką samą ale bez dziury i efekt jest nieowybrażający nie te autko buta ma jak nigdy ale jak bede rozbierał kiedys dolotowy kolektor to postaram się wyczyścić cały egr i zobacze czy bez zaślepki będzie też tak ładnie jeździł
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-03-2011, 00:23   

spalanie nie poszło w górę?
 
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 11-03-2011, 17:10   

nie w normie spokojna jazda na trasie poniżej 7 litrów ostra jazda max 9
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
sterydzik 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: rzeznik
Wysłany: 21-03-2011, 10:22   

I ja wpiąłem się w Cari. Logi wrzuce gdzies potem bo chcialbym zeby ktos zerknal i sie wypowiedział czy wszystko wygląda okej, ale tymczasem mam pytania:

1) Po wpięci się kablem, kontrola ABS będzie zawsze migać, nawet podczas jazdy ?
2) Czy u was też po wpięciu się, silnik znacznie mocniej tłucze popychaczami (klekocze) i wyraźnie szarpie ??

Nie wiem jak u was ale u mnie podczas testu, gdy włącze klime to po krótkiej chwili zrywa komunikacje.
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 22-03-2011, 06:19   

z tego co wiem to po podłączeniu powinna migać ale podczas jazdy nie, jak miga podczas jazdy to jakiś błąd z absem a co ci się dzieje z samochodem ???

[ Dodano: 22-03-2011, 06:23 ]
jak zrywa połączenie odchacz kilka elementów do testu może jest za dużo i zrywa a jak nie to zaawansowane ustawienia portu i tam transfer danych musisz pozmieniać aby płynnie chodziło
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.