[Cari 1.8 GDI] brak mocy duże spalanie dymienie śmierdzi z t |
Autor |
Wiadomość |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 02-03-2011, 16:02 [Cari 1.8 GDI] brak mocy duże spalanie dymienie śmierdzi z t
|
|
|
pomocy coraz gorzej się dzieje z moją cari 1.8 gdi :/ samochód strasznie dymi i śmierdzi benzyną z tłumika a w dodatku wogóle nie reaguje na pedał gazu i komputer szaleje od spalania przy 50 km/h 35 litrów pokazuje i za każdym razem jak samochód zapale jak troche dluzej postoju 99,9 litra byłem na komputerze ale nie wykazało żadnych błedów :/ przerywa i pierdzi z tłumika:/ |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
marcinkn
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Gliwice/Knurów
|
Wysłany: 02-03-2011, 17:37 Re: brak mocy duże spalanie dymienie śmierdzi z t
|
|
|
wg. mnie są to objawy padniętej sondy.... |
_________________ Wcześniej Astra H 1.9 150ps
Teraz Mitsubishi Carisma 1.8 GDI i Fiat Bravo 1.6 |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 02-03-2011, 17:54
|
|
|
sęk w tym że sonde lambde wymieniałem 2 miesiące temu i działa bo sprawdzalem ja tylko niewiem co sie stało bo jak odepne sonde lambde check mi sie nie zapala :/ a powinien chyba się świecić |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
rysiul
Mitsumaniak

Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-03-2011, 18:05
|
|
|
Sprawdź w jakim stanie są świece zapłonowe i sprawdź czy czasem któraś z cewek zapłonowych nie jest uszkodzona. Objawy wskazują że uszkodzona może być więcej niż jedna. W pierwszej kolejności polecam też podpięcie się pod kompa evoscanem i sprawdzenie co się dzieje. |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 02-03-2011, 18:43
|
|
|
świece wymienione na orginalne ngk właśnie czekam za kabelkiem bo kupilem na allegro i podepne i zobacze co sie stało |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
rysiul
Mitsumaniak

Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-03-2011, 19:42
|
|
|
Jak już podepniesz się pod kompa przyjrzyj się pompie wysokiego ciśnienia tj, czy ciśnienie paliwa jest w porządku. Polecam też zapoznać się z poniższym wątkiem, znajdziesz tam sporo ciekawych informacji.
http://forum.mitsumaniaki...d6897bbb#834468 |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 04-03-2011, 21:28
|
|
|
no i jest kabelek podłączyłem się na chwile pod evoscana i o to co mi wykazuje na logach :/ [img] [/img] |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 04-03-2011, 22:09
|
|
|
Jak byśmy mieli coś pomóc to:
Wrzuć plik z logami na jakiś serwer /pliki .cvs z katalogu C:\Program Files\EvoScan\EvoScan v2.6\SavedDataLogs/, zamieść tu link, czy też daj komuś na priva, z tych parametrów na zrzucie nie wynika nic.
Brak ciśnienia na WC , sygnału z sondy, trimów, parametrów przepływomierza, temperatur itd.
Potrzebne byłyby logi z określonych sytuacji.
Zrób log z ostrzejszej jazdy, popatrzymy jak się trzyma się ciśnienie na WC pod obciążeniem, jak pracuje sonda.
Drugi to na postoju-bieg jałowy z momentem odpalenia i tak minimum 6 minut.
Trzeci, na postoju, 2-3 minuty- stale 2000 obr.
Testy przeprowadź na ciepłym /80 stopni i więcej/ silniku.
Dopiero wtedy można próbować postawić jakąś diagnozę.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 08-03-2011, 19:54
|
|
|
dzięki diagnozie arena doszliśmy do tego co mieszało w cari i usterka usunięta zawór egr zaślpeiony cały czas otwarty był i autko mocy nie miało jeszcze raz dzięki aren |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 08-03-2011, 21:59
|
|
|
Kozar a powiedz jak najlepiej dostać się do egr?sam to robiłeś?z czego zrobiłes zaślepienie,jak masz fotki to możesz podać?też myslałem zeby zaslepić egr ale nie wiedziałem jak się za to zabrać |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 10-03-2011, 21:24
|
|
|
fotek niestety nie udało mi się zrobić troche zajęło mi rozebranie tego zdejmujesz trąbe słonia przepustnice i od dołu jest egr ja odkręcałem 3 śrubki żeby wyciągnąć orginalną podkładke i włożyć taką samą ale bez dziury i efekt jest nieowybrażający nie te autko buta ma jak nigdy ale jak bede rozbierał kiedys dolotowy kolektor to postaram się wyczyścić cały egr i zobacze czy bez zaślepki będzie też tak ładnie jeździł |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-03-2011, 00:23
|
|
|
spalanie nie poszło w górę? |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 11-03-2011, 17:10
|
|
|
nie w normie spokojna jazda na trasie poniżej 7 litrów ostra jazda max 9 |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
sterydzik
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: rzeznik
|
Wysłany: 21-03-2011, 10:22
|
|
|
I ja wpiąłem się w Cari. Logi wrzuce gdzies potem bo chcialbym zeby ktos zerknal i sie wypowiedział czy wszystko wygląda okej, ale tymczasem mam pytania:
1) Po wpięci się kablem, kontrola ABS będzie zawsze migać, nawet podczas jazdy ?
2) Czy u was też po wpięciu się, silnik znacznie mocniej tłucze popychaczami (klekocze) i wyraźnie szarpie ??
Nie wiem jak u was ale u mnie podczas testu, gdy włącze klime to po krótkiej chwili zrywa komunikacje. |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 22-03-2011, 06:19
|
|
|
z tego co wiem to po podłączeniu powinna migać ale podczas jazdy nie, jak miga podczas jazdy to jakiś błąd z absem a co ci się dzieje z samochodem ???
[ Dodano: 22-03-2011, 06:23 ]
jak zrywa połączenie odchacz kilka elementów do testu może jest za dużo i zrywa a jak nie to zaawansowane ustawienia portu i tam transfer danych musisz pozmieniać aby płynnie chodziło |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
|