[Cari 1.8] odkręcenie korka wlewu oleju |
Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 42 Skąd: Dobra/Szczecin
|
Wysłany: 03-03-2011, 19:03 [Cari 1.8] odkręcenie korka wlewu oleju
|
|
|
mam problem jak auto sie rozgrzeje i odkrece korek wlewu oleju to albo faluje albo nawet gaśnie i odpala bez problemu. dzieje sie tez tak jak odczepie wężyk idący z pokrywy zaworów do rury łączącej przepływomierz z przepustnicą po wyciągnięciu bagnetu oleju tez inaczej chodzi juz sam nie wiem czy cos jest zapchane czy co |
_________________ Pozdrawiam Hubert |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 03-03-2011, 22:06
|
|
|
pewnie dlatego że poprzez korek i odemę łapie lewe powietrze nieuwzględniane przez przepływomierz |
|
|
|
 |
chicken20091986
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 42 Skąd: Dobra/Szczecin
|
Wysłany: 04-03-2011, 06:24
|
|
|
ale dzieje sie tak tez jak jest wszystko zamkniete a nasila po np. wyciagnieciu bagnetu na ciepłym sliniku |
_________________ Pozdrawiam Hubert |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-03-2011, 07:10
|
|
|
To trzeba przejrzeć cały dolot czy jest szczelnie. Jak nie ma widocznych nieszczelności to najlepiej użyć samostartu do silników i psikać nim na odpalonym aucie w miejscach podejrzanych. jak auto zaciągnie paliwo to obroty same się zwiększą. Tylko nie należy przesadzać z psikaniem i lepiej to robić na dworze bo to bardzo łatwopalny środek. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 04-03-2011, 08:16
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | wyciagnieciu bagnetu na ciepłym sliniku |
Sprawdź filtr powietrza bo może jest zapchany.
Jak wlewasz olej do silnika poprzez korek to zatrzymuje sie on na walku rozrządu czy spływa do miski olejowej. Więc jak spływa a ty jesteś w stanie sprawdzić na bagnecie to znaczy że jest tam jakieś połączenie i właśnie tym zasysa powietrze. |
|
|
|
 |
chicken20091986
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 42 Skąd: Dobra/Szczecin
|
Wysłany: 04-03-2011, 13:41
|
|
|
no z tym bagnetem to racja tak samo jak z korka. filtr powietrza jest ok storzek z doprowadzonym zimnym powietrzem , ale czemu gaśnie po odkreceniu korka wlewu oleju ? powinien zmniejszyc obroty a nie szaleją i nagle gasnie silnik nie jest zużyty z góry mowiac oleju nic nie bierze ponad norme. cos musi byc zapchane chyba albo przedmuchy jakies ale gdzie |
_________________ Pozdrawiam Hubert |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 04-03-2011, 14:17
|
|
|
komputer dobiera ilość paliwa do ilości powietrza z przepływki ponieważ powietrze jest zasysane bokiem to wtedy mieszanka jest zbyt uboga |
|
|
|
 |
|