Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
15-10-2007, 00:21
urwaly mi sie kabelki od sondy
Autor Wiadomość
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2006, 19:36   

i jak jak?? :P
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31-10-2006, 17:11   

bear007 napisał/a:
i jak jak?? :P


no i lipa :evil: dzisiaj zabralem sie za sonde i........

myslalem ze zajmie mi to max 2 godz. ,a tu ZONK , nie moge zdjac tej metalowej obudowy od kolektora wydechowego (sroby zardzewiale i zapieczone ) , oraz stara sonda jest tak zapieczona i sie nie poddaje (nawet mlotkiem ) , toznaczy stara sonde troche zmasakrowalem bo sie wkurzylem :evil: i zostal tylko ten gwint na klucz do wykrecenia , czyli po Polskiemu mam teraz dziure w kolektorze i dopuki tej resztki starej sondy nie wykrece to bede tak jezdzil :|

a nowa sonda lezy sobie ladnie w garazu :P

jeszcze bede probowal wiekszym mlotkiem bo inaczej sie chyba nie da :wink: dam znac jak beda jakies postepy :P
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 31-10-2006, 17:46   

Radze znalesc lewy gwintownik i w dziure -najlepiej zeby byl o podobnaj srednicy.
Inna pomysla starego druciarza lewa sruba lekko ja podszlifowac w stozek np kontowka wbic mlotkiem z wyczuciem jak sie zaklinuje i nic uzyc przecinaczka i mlotka.
Cywilizowana metoda uzyc szlifierki mikro np drumel zrobic dwa naciecia przez tulejke i gwint z psikac wd
maly przecinak i mlotek--- tylko potem trzeba bedzie sonde na tzw silikacie osadzic 1200 C /np Technicol ok 11zl
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2006, 18:02   

jak odkrecalem swoja to poszly setki mililitrow WD40 i odrdzewiacza Valvoline ale sie udało :mrgreen:

ok jak zmienisz napisz jak sie spisuje autko bo tez chce taka kupic...pzdr
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-10-2006, 18:31   

A ja starą obciąłem, wziąłem nasadkę 22mm, klucz dynamometryczny (taki wiekli) i poszło
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 02-11-2006, 14:27   

dobra 8) sonda jest wciepnieta (nie bylo latwo bo stara sonda zabrala ze soba na pamiatke gwint z kolektora , ale jakos sie udalo to zesztukowac wszystko :P )

teraz mam pytanie :

stara sonda miala 2 kabelki : bialy i niebieski
nowa sonda ma 4 kabelki : czarny , szary, 2x bialy

jak to teraz podlaczyc ? i czy moge te kabelki zlutowac ?

Pozdrawiam z Jeleniej Góry gdzie sniegiem zapodaje , nieziemsko :P
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2006, 17:05   

TU
myślę że wyznasz się :)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 03-11-2006, 11:23   

bear007 napisał/a:
TU
myślę że wyznasz się :)

Podziekowal 8)

Pierwsze moje wrazenie jest takie ze colt wa stale obroty (wczesniej falowaly pomiedzy 100 a 1000 obr. na min , az wkoncu stawalo na 150 obr/min i wszystkim telepotalo w aucie ) teraz odpalam wskakuje na 1500 obr/min ,pochodzi tak minutke i opadaja na 900-1000 obrotow (nawet jak wlaczam wszystkie swiatla ,tylnia szybe i nawiew to nie spadaja obroty )
jak dla mnie to elegancko :mrgreen: jeszcze postaram sie zresetowac kompa i wymienie kendziory przy okazji

ps . a z tym podgrzewaniem tej sondy to musze to podlaczac ? bo ja nie mam pompy paliwa :?

Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-11-2006, 11:33   

szpala85 napisał/a:
bo ja nie mam pompy paliwa :?

acha - a paliwo sobie spływa z dachu swobodnie w dół?
masz pompę - tyle, że nie elektryczną czy zatapialną w baku, a pewnie mechaniczną
za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-11-2006, 12:27   

Krzyzak napisał/a:
za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć


bo chodzi o to aby sonda grzana była dopiero jak zapłon włączysz i by szybko i w optymalnej temperaturze działała, bez grzania to zanim się nagrzeje od spalin to trochę mija a i jak na niskich obrotach jeździsz to niekoniecznie może mieć optymalną temperaturę - stąd grzałka
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 03-11-2006, 13:10   

Krzyzak napisał/a:
acha - a paliwo sobie spływa z dachu swobodnie w dół?
masz pompę - tyle, że nie elektryczną czy zatapialną w baku, a pewnie mechaniczną
za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć


no wlasnie o to mi chodzilo ze nie mam elektrycznej tylko mechaniczna :P

sprobuje podlaczyc pod cewke ,ale najpierw wymienie kendziory bo troche lat juz minelo :P
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2006, 14:51   

szpala85 napisał/a:
ale najpierw wymienie kendziory bo troche lat juz minelo

zrób im jakaś fotke i opisz jesli możesz bo tem u mnie przydalaby sie taka zmiana...
bede wdzieczny...:)

szpala85 napisał/a:
nawet jak wlaczam wszystkie swiatla ,tylnia szybe i nawiew to nie spadaja obroty


u mnie jak włącze śwaitła itd spdają!! wiec co jest grane?? czyszczenie przepustnicy??sonda??tak jest na rozgrzanym
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-11-2006, 15:24   

bear007 - ten temat przeczytaj i wykonaj.
Czyszczenie przepustnicy tez jak najbardziej wskazane.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2006, 15:33   

znam to na pamieć :mrgreen: myślisz ze to jest przyczyna?? hmm..zrobie jesczze raz-moze wtedy bylo niedokladnie wykonane thx bardzo :)
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 14:26   

josie, Takie czyszczenie nie zawsze pomoże bo jest powierzchowne w ten sposób nie wyczyścisz gardzieli, jeżeli chcesz wyczyścić dokładnie to musisz ją rozkręcić ale jak tego nie robiłeś to nie polecam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.