Przesunięty przez: karolgt 15-10-2007, 00:21 |
urwaly mi sie kabelki od sondy |
Autor |
Wiadomość |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2006, 19:36
|
|
|
i jak jak?? |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 31-10-2006, 17:11
|
|
|
bear007 napisał/a: | i jak jak?? |
no i lipa dzisiaj zabralem sie za sonde i........
myslalem ze zajmie mi to max 2 godz. ,a tu ZONK , nie moge zdjac tej metalowej obudowy od kolektora wydechowego (sroby zardzewiale i zapieczone ) , oraz stara sonda jest tak zapieczona i sie nie poddaje (nawet mlotkiem ) , toznaczy stara sonde troche zmasakrowalem bo sie wkurzylem i zostal tylko ten gwint na klucz do wykrecenia , czyli po Polskiemu mam teraz dziure w kolektorze i dopuki tej resztki starej sondy nie wykrece to bede tak jezdzil
a nowa sonda lezy sobie ladnie w garazu
jeszcze bede probowal wiekszym mlotkiem bo inaczej sie chyba nie da dam znac jak beda jakies postepy |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 31-10-2006, 17:46
|
|
|
Radze znalesc lewy gwintownik i w dziure -najlepiej zeby byl o podobnaj srednicy.
Inna pomysla starego druciarza lewa sruba lekko ja podszlifowac w stozek np kontowka wbic mlotkiem z wyczuciem jak sie zaklinuje i nic uzyc przecinaczka i mlotka.
Cywilizowana metoda uzyc szlifierki mikro np drumel zrobic dwa naciecia przez tulejke i gwint z psikac wd
maly przecinak i mlotek--- tylko potem trzeba bedzie sonde na tzw silikacie osadzic 1200 C /np Technicol ok 11zl |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2006, 18:02
|
|
|
jak odkrecalem swoja to poszly setki mililitrow WD40 i odrdzewiacza Valvoline ale sie udało
ok jak zmienisz napisz jak sie spisuje autko bo tez chce taka kupic...pzdr |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 31-10-2006, 18:31
|
|
|
A ja starą obciąłem, wziąłem nasadkę 22mm, klucz dynamometryczny (taki wiekli) i poszło |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 02-11-2006, 14:27
|
|
|
dobra sonda jest wciepnieta (nie bylo latwo bo stara sonda zabrala ze soba na pamiatke gwint z kolektora , ale jakos sie udalo to zesztukowac wszystko )
teraz mam pytanie :
stara sonda miala 2 kabelki : bialy i niebieski
nowa sonda ma 4 kabelki : czarny , szary, 2x bialy
jak to teraz podlaczyc ? i czy moge te kabelki zlutowac ?
Pozdrawiam z Jeleniej Góry gdzie sniegiem zapodaje , nieziemsko |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2006, 17:05
|
|
|
TU
myślę że wyznasz się |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 03-11-2006, 11:23
|
|
|
bear007 napisał/a: | TU
myślę że wyznasz się |
Podziekowal
Pierwsze moje wrazenie jest takie ze colt wa stale obroty (wczesniej falowaly pomiedzy 100 a 1000 obr. na min , az wkoncu stawalo na 150 obr/min i wszystkim telepotalo w aucie ) teraz odpalam wskakuje na 1500 obr/min ,pochodzi tak minutke i opadaja na 900-1000 obrotow (nawet jak wlaczam wszystkie swiatla ,tylnia szybe i nawiew to nie spadaja obroty )
jak dla mnie to elegancko jeszcze postaram sie zresetowac kompa i wymienie kendziory przy okazji
ps . a z tym podgrzewaniem tej sondy to musze to podlaczac ? bo ja nie mam pompy paliwa
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-11-2006, 11:33
|
|
|
szpala85 napisał/a: | bo ja nie mam pompy paliwa |
acha - a paliwo sobie spływa z dachu swobodnie w dół?
masz pompę - tyle, że nie elektryczną czy zatapialną w baku, a pewnie mechaniczną
za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-11-2006, 12:27
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć |
bo chodzi o to aby sonda grzana była dopiero jak zapłon włączysz i by szybko i w optymalnej temperaturze działała, bez grzania to zanim się nagrzeje od spalin to trochę mija a i jak na niskich obrotach jeździsz to niekoniecznie może mieć optymalną temperaturę - stąd grzałka |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 03-11-2006, 13:10
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | acha - a paliwo sobie spływa z dachu swobodnie w dół?
masz pompę - tyle, że nie elektryczną czy zatapialną w baku, a pewnie mechaniczną
za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć |
no wlasnie o to mi chodzilo ze nie mam elektrycznej tylko mechaniczna
sprobuje podlaczyc pod cewke ,ale najpierw wymienie kendziory bo troche lat juz minelo |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2006, 14:51
|
|
|
szpala85 napisał/a: | ale najpierw wymienie kendziory bo troche lat juz minelo |
zrób im jakaś fotke i opisz jesli możesz bo tem u mnie przydalaby sie taka zmiana...
bede wdzieczny...:)
szpala85 napisał/a: | nawet jak wlaczam wszystkie swiatla ,tylnia szybe i nawiew to nie spadaja obroty |
u mnie jak włącze śwaitła itd spdają!! wiec co jest grane?? czyszczenie przepustnicy??sonda??tak jest na rozgrzanym |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-11-2006, 15:24
|
|
|
bear007 - ten temat przeczytaj i wykonaj.
Czyszczenie przepustnicy tez jak najbardziej wskazane. |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2006, 15:33
|
|
|
znam to na pamieć myślisz ze to jest przyczyna?? hmm..zrobie jesczze raz-moze wtedy bylo niedokladnie wykonane thx bardzo |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2006, 14:26
|
|
|
josie, Takie czyszczenie nie zawsze pomoże bo jest powierzchowne w ten sposób nie wyczyścisz gardzieli, jeżeli chcesz wyczyścić dokładnie to musisz ją rozkręcić ale jak tego nie robiłeś to nie polecam. |
|
|
|
 |
|